Kan iemand mij helpen? Ik heb pech met mijn auto maar ben geen lid vd ANWB, nu kan ik niet naar de garage omdat ik mijn auto dus niet meer kan starten. De startblokkering wil niet meer uit.... Mijn ouders zijn wel lid vd ANWB, als mijn moeder nu morgen de ANWB belt en dan doet alsof het haar auto is kan dat überhaupt?? Want als ik nu lid wordt dus het (**GVD**:( ) 5 dagen, dan heb ik recht op noodhulp en na 9 dgn pas op alles waar ik me voor zou aanmelden... Maar ik kan mijn auto echt niet zolang laten staan. En ik weet wel ik kan morgen zelf wel de ANWB bellen en dan ter plekke lid worden maar dan moet ik ook betalen hoe lang hij bezig is geweest met de auto enzo en dan nog het lidmaatschap...:'(
Iemand een beter idee?? Alles is welkom!!
Groetjes
quote:Had je maar eerder lid moeten worden, had je dit voorkomen. Overigens hoop ik dat de auto niet op jouw naam staat geregistreerd voor je.
Op maandag 8 december 2003 19:21 schreef survivor-1 het volgende:
Heej allemaal,Kan iemand mij helpen? Ik heb pech met mijn auto maar ben geen lid vd ANWB, nu kan ik niet naar de garage omdat ik mijn auto dus niet meer kan starten. De startblokkering wil niet meer uit.... Mijn ouders zijn wel lid vd ANWB, als mijn moeder nu morgen de ANWB belt en dan doet alsof het haar auto is kan dat überhaupt?? Want als ik nu lid wordt dus het (**GVD**:( ) 5 dagen, dan heb ik recht op noodhulp en na 9 dgn pas op alles waar ik me voor zou aanmelden... Maar ik kan mijn auto echt niet zolang laten staan. En ik weet wel ik kan morgen zelf wel de ANWB bellen en dan ter plekke lid worden maar dan moet ik ook betalen hoe lang hij bezig is geweest met de auto enzo en dan nog het lidmaatschap...:'(
Iemand een beter idee?? Alles is welkom!!
Groetjes
Het is een mazda 121 uit '92
Groeten
quote:Yep, zij wilt gewoon morgenochtend je auto lenen. Wat blijkt, dat rotding start niet, dan kan ze gewoon de ANWB bellen.
Op maandag 8 december 2003 19:34 schreef survivor-1 het volgende:
Heej Redted... dit hebben mijn ouders wel ja dus het kan wel???
quote:ik heb anders regelmatig gebruik gemaakt van mijn vaders lidmaatschap op deze manier.
Op maandag 8 december 2003 19:36 schreef BaraCuda het volgende:
Persoonsgebonden ja, maar dan moet de auto op die persoon zijn naam staan. Kan dus niet.
quote:Nu snap ik het niet meer, waarom zegt de 1 van wel en de ander van niet???? Ik word langzaam crazy...
Op maandag 8 december 2003 19:38 schreef redted het volgende:[..]
Yep, zij wilt gewoon morgenochtend je auto lenen. Wat blijkt, dat rotding start niet, dan kan ze gewoon de ANWB bellen.
Maar als het echt iets met je startblokkering is (heeft een 1992 Mazda 121 dat?), dan denk ik dat de ANWB je niet veel verder kan helpen. Ze brengen 'm dan misschien naar je garage, maar dat kan die garage toch ook wel voor je regelen? Denoods sleep je je auto even naar de garage...
ff grapje tussendoor
Het is en blijft gewoon vervelend maar als ik gewoon zeker weet dat ik er geen gezeur mee krijg en mijn moeder dit weet dan wil ze dat ook wel voor me doen snappie....
Tevens moet het hoofdlid een gewoon lidmaatschap of een Levenslidmaatschap hebben. De betaling van lidmaatschapsgelden en evt. abonnementsgelden loopt via het hoofdlid op dezelfde wijze als het hoofdlid.
Dus zoals jij dacht kan niet, moet toch echt zelf lid worden lijkt me
edit:
nog een quote:
Mijn dochter rijdt in mijn auto. Wordt zij ook geholpen?
Ja, als zij zelf lid is. Of als zij uw geldige lidmaatschapskaart plus de autopapieren bij zich heeft (mits thuiswonend). Die moeten overigens op uw naam staan.
Nee het kan dus echt niet
En ik weet wel dat ik gewoon de garage kan bellen maar als ik het op de pas van mijn ouders kan doen ja dan kies ik natuurlijk daarvoor....
Mijn ouders hebben pas een nieuwe auto en daar nog niet de ANWB voor hoeven te bellen, maar ik wil niet dat hun de volgende keer gezeik krijgen mochten hun iets hebben met hun eigen auto...
quote:Heb ook al wel contact gehad met mijn garage en die zeiden dat de ANWB dan waarschijnlijk de startblokkering er tussenuit zouden halen. Kijk en daarna naar de garage dat is geen probleem en er dan voor moeten betalen vind ik ook geen probleem maar ik heb geen zin om die dure kosten vd ANWB te gaan betalen. Het is ongeveer een half uur rijden naar de garage vanaf de plek waar mijn auto nu staat. Maar dat slepen wat kost dat dan wel niet??
Op maandag 8 december 2003 20:15 schreef zeildrenaline het volgende:
Nee, dat lid worden sloeg niet op jou. Daar heb je inderdaad nu even niks aan.
Maar wat verwacht je van de ANWB? Die kunnen alleen vrij simpele dingen verhelpen, en dan zijn het vaak ook nog tijdelijke oplossingen. Je moet toch echt naar je garage. Zit die dan zo ver weg? Mijn garage heeft mijn auto ook weleens opgehaald, zonder daarvoor extra te rekenen. En nogmaals, slepen kan anders toch ook?
Trouwens...is de zekering van de groep waar de startblokkering op zit trouwens niet gewoon doorgebrand?
En ja dat zou het best kunnen zijn maar dat kastje met die groep konden we niet vinden omdat het al vrij donker was er dus geen zaklamp id buurt was om daadwerkerkelijk te kijken...
Is ghet dat niet, dan de ANWB bellen. En inderdaad, als je mam doet of zij die auto momenteel gebruikt, dan moet de ANWB dus wel komen. Anders slaat hun persoonsgebondenheid ook nergens op. Als ik iemand anders auto leen, ga ik er tenslotte ook van uit dat ik gebruik kan maken van de wegenwacht.
Kan ik dat niet ergens op internet vinden denk je?? Heb al op google gekeken maar kan niets vinden...
Nou ja daar kan ik dan nog altijd de garage voor bellen dat ze mij even doorgeven op welke groep hij zit....
[Dit bericht is gewijzigd door survivor-1 op 08-12-2003 21:19]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |