abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15253813
Ik geloof dat hier nog geen topic over was...?

Begin deze maand heeft Daft Punk een nieuwe CD uitgebracht met daarop remixes van de tracks van hun album Discovery uit 2001. Deze remixes door onder meer Basement Jaxx en The Neptunes waren alleen te krijgen voor mensen die bij de online Daft Club zaten. O ja, onze eigen Laidback Luke staat er ook op met een bewerkte versie van Crescendolls!

De remixes zijn als dubbelaar te krijgen samen met de nieuwe DVD van Daft Punk waar hun animefilm op staat.

De tracklist:
01. Ouverture
02. Aerodynamic (Daft Punk Remix)
03. Harder, Better, Faster, Stronger (The Neptunes Remix)
04. Face To Face (Cosmo Vitelli Remix)
05. Phoenix (Basement Jaxx Remix)
06. Digital Love (Boris Dlugosh Remix)
07. Harder, Better, Faster, Stronger (Jess & Crabbe Remix)
08. Face To Face (Demon Remix)
09. Crescendolls (Laidback Luke Remix)
10. Aerodynamic (Slum Village Remix)
11. Too Long (Gonzales Version)
12. Aerodynamite
13. One More Time (Romanthony's Unplugged)
14. Something About Us (Love Theme From Interstella 5555)

Op Clubcharts las ik dat geen van de artiesten gevraagd is om een remix te doen. De nummers zijn dus uit eigen initiatief gemaakt (hoewel ik mijn twijfels heb bij de remix van The Neptunes). Nog een leuk weetje: Slum Village had een sample van Thomas Bangalter's Extra Dry gebruikt voor een nummer. Daft Punk (waarvan Bangalter deel uitmaakt) zei: remixen of je wordt gesewed! Dus hebben ze die remix gratis gedaan .

Ik heb de CD vandaag beluisterd en ik vind hem erg cool! Hij is lekker afwisselend: van stevige house tot romantische ballads tot hiphop. Maar het bekende Daft Punk-geluid gaat gelukkig niet verloren. Het beste nummer vind ik de Jess & Crabbe Remix van Harder, Better, Faster, Stronger. Op deze site staan fragmentjes van drie nummers. Hier heb ik nog een stukje gevonden van Something About Us, die nu regelmatig op de muziekzenders te zien is.

Zijn er meer mensen die de CD al hebben beluisterd?

[Dit bericht is gewijzigd door Glacius op 08-12-2003 22:37]

It's easier to get forgiveness than permission.
  maandag 8 december 2003 @ 18:57:45 #2
62021 Muizig
Kijkt verbaasd..
pi_15254170
Ik ben er zeer benieuwd naar

Ik zal zeker eens proberen of het ik de cd ergens kan krijgen

De hele grote gemene wereld in!
pi_15254218
Het lijkt mij een erg oke cd'tje!

Daft Punk - Discovery
&
Daft Punk - Homework
Zijn ook al reeds in mijn bezit, dus ik denk dat ik deze cd wel goed ga vinden.

Nog niet geluisterd, maar ik neem aan dat deze cd wel bij de MediaMarkt ligt. Morgen maar even langs.

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_15254314
Het zou wel heel erg vet zijn, als dat verhaal in de clips nou een keer werd afgerond.
Life's a bitch, then you die
  maandag 8 december 2003 @ 19:04:18 #5
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_15254328
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:03 schreef DjNeoZiggy het volgende:
Het zou wel heel erg vet zijn, als dat verhaal in de clips nou een keer werd afgerond.
Dat is dus die film: Interstella 5555
pi_15254338
quote:
Op maandag 8 december 2003 19:03 schreef DjNeoZiggy het volgende:
koop de dvd zou ik zeggen
pi_15260283
ik ken alle nummers al van de daft club en 12"es

behalve de Cosmo Vitelli remix dan, daar ben ik wel benieuwd naar

die jess & crabbe remix blijft de shit, jammer dat die lui niet meer gedraaid worden (of zelf draaien) hier

pi_15264380
Homework blijft gewoon de shit... kheb em laatst op vinyl kunnen bemachtigen... heeeeeeeeel relaxed
ik kan meer met een beat dan de tandheelkunde met suiker...
pi_15273806
Nog wat over de film, Interstella 5555:

'De mangafilm vertelt het verhaal van een kwaadaardige producer die een buitenaardse band kidnapt om ze om te vormen tot supersterren. Een beetje vergezocht, maar de animaties van mangagrondlegger Leiji Matsumoto zijn prachtig. Daarnaast kent de film geen tekst en wordt het verhaal volledig gedragen door de ijzersterke elektronische disco van het album 'Discovery'. Het resultaat is een uur durende tekenfilm die zich laat bekijken als een geslaagde combinatie van beeld en geluid. Niet goed genoeg als op zichzelf staande film, maar als cd met toegevoegde waarde een absolute winner.'
Bron: Planet.

pi_15276694
Tsja...

Discovery is het meest teleurstellende album ooit IMO, dus daar hoef ik geen remixen van te horen...

*Doet snel ''Homework'' in de cd-speler om de ECHTE Daftpunk-sound weer te horen...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_15277260
Hey hallo !

Heeft iemand van jullie toevallig de bootleg (zoals die bij ID-T dit jaar te horen was) van Daft Punk vs Shauna Solomon -Wannabe, op mp3 formaat? (nummer bestaat uit de 'sound' van 'voyager' van Daft Punk en uit de vocals van het nummer I Wanna Be van Shauna Solomon) .

Zekerssssss goeie plaat, dus iemand?!? En ja , ik ben ook al via Kazaa op zoek, maar daar heb ik m nog niet aangetroffen.

.: If you think you've seen it all, lOOk again :.
pi_15297501
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 16:03 schreef Robje21 het volgende:
Hey hallo !

Heeft iemand van jullie toevallig de bootleg (zoals die bij ID-T dit jaar te horen was) van Daft Punk vs Shauna Solomon -Wannabe, op mp3 formaat? (nummer bestaat uit de 'sound' van 'voyager' van Daft Punk en uit de vocals van het nummer I Wanna Be van Shauna Solomon) .

Zekerssssss goeie plaat, dus iemand?!? En ja , ik ben ook al via Kazaa op zoek, maar daar heb ik m nog niet aangetroffen.

Hm nee. Ik heb effe op Soulseek gezocht, maar daar kon ik niks vinden.
pi_15300681
neptunes remix die animatie film van hun lykt me ook wel gaaf
pi_15769190
Vandaag gekocht!

(Enkel de cd bij de MM Utrecht.)

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')