blijf komenquote:Op maandag 12 juli 2004 17:44 schreef hellmondunited het volgende:
Golfer verveelde je je ofzo? damn kom ook weer eens in sport![]()
Graag gedaan en het meeste is gewoon creatief jatwerk geweest.quote:Op maandag 12 juli 2004 18:59 schreef tong80 het volgende:
M'n complimenten voor golfer en mitt. Die hebben echt werk besteed aan de OS 2004 topics.
Mooi overzichtelijk en goed gedocumenteerd.
Applaus.
We hebben nu voor alle onderdelen van de OS topics geopend. Dit waren ze dus.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:06 schreef The_Hives het volgende:
Waren dit alle topics? Of zijn er nog meer in de maak?
ehh, mis ik honkbal of ben ik abuis??quote:Op maandag 12 juli 2004 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nu voor alle onderdelen van de OS topics geopend. Dit waren ze dus.
Zoekeeeeeeeeeeeeeenquote:Op maandag 12 juli 2004 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ehh, mis ik honkbal of ben ik abuis??
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoekeeeeeeeeeeeeeen
zijn net paaseieren
quote:Op maandag 12 juli 2004 19:12 schreef mitt het volgende:
[..]
Zoekeeeeeeeeeeeeeen
zijn net paaseieren
Daartoe had ik dagen geleden al een oproep geplaatst in het sportforum.quote:Op maandag 12 juli 2004 20:26 schreef popolon het volgende:
Wat een bende met al die geopende OS topics.
Als je nou gewoon de openingsposts door mensen had laat maken die wat meer affiniteit hebben met de betreffende onderdelen.
Werkt niet echt overzichtelijk, admins maar vragen om een subforum? Dat is er voor andere evenementen ook.quote:Op maandag 12 juli 2004 19:08 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben nu voor alle onderdelen van de OS topics geopend. Dit waren ze dus.
Precies, zie door al die topics Athene niet meer.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:14 schreef Sloggi het volgende:
Inderdaad.
Ongelofelijk dom dat er geen OS-subforum is.
De OS zijn groter dan het EK
Is achterhaald en is allemaal al besproken.quote:Op maandag 12 juli 2004 22:13 schreef Fixers het volgende:
Werkt niet echt overzichtelijk, admins maar vragen om een subforum? Dat is er voor andere evenementen ook.
Beetje ontopic: Door alle zuilen de tempel niet. Waar moet ik nu heen met al mijn overgaven aan Zeusquote:Op maandag 12 juli 2004 23:12 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Precies, zie door al die topics Athene niet meer.
J.
Waarom niet? Dik de helft van de topics in sport nu zijn over OS, lijkt me toch wel voldoende reden voor een subforum.quote:Op maandag 12 juli 2004 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Is achterhaald en is allemaal al besproken.
Besluit om geen apart subforum te maken is genomen.
Dus op deze manier toch wat extra aandacht voor de OS.
Prima topic toch?quote:Op woensdag 14 juli 2004 14:55 schreef Frutsel het volgende:
wakker worden modjes..
openen![]()
Tour de France 2004 - Part Treize
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |