Zou kunnen, maar er zit toch wel een wezenlijk verschil tussen BB en fitness, volgens mij.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:56 schreef Mr.J het volgende:
Goedenavond,
Klein ideetje:
Is het misschien niet handiger om ipv een fitness en een bb topic 1 groot bb & fitness topic te hebben inclusief leuke informatieve startpost?
Mag ik onderstrepen dat Fitness ONDERDEEL is van BB..quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar er zit toch wel een wezenlijk verschil tussen BB en fitness, volgens mij.
Is dit maar een 1-ster forum?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:45 schreef golfer het volgende:
*
qua Michelin sterren of als in Veronica gids filmsterrenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:53 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is dit maar een 1-ster forum?![]()
Omdat het alleen een aankondiging was van de TV-uitzending over die race.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:49 schreef tong80 het volgende:
Vanwaar dit slotje ?
Grand National Paardenrace. Een reminder.
Omdat ik geen verbinding had kon ik hem zelf niet openen.
Is een normaal topic. Weinig reacties maar dat mag geen criterium voor een slotje zijn.
Waarom move je hem dan niet ff in plaats van hem te sluiten?quote:*kuch*
voetbalforum intussen!
Juist.quote:Op woensdag 7 april 2004 01:26 schreef keeper het volgende:
[..]
Waarom move je hem dan niet ff in plaats van hem te sluiten?.
Omdat in VBL er intussen zat soortgelijke topics zijn en er dus niet een uit 2001 omhoog gekickt topic bij hoeft daar.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:56 schreef the-O het volgende:
Juist.
Lijkt me een kleine moeite, en het doelpunt was er mooi genoeg voor.
Korte search en ongetwijfeld nog veel meer te vinden:quote:Op woensdag 7 april 2004 14:26 schreef the-O het volgende:
Welk soortgelijk topic
Kee. Ik open het weer en verplaats het naar VBL.quote:Op woensdag 7 april 2004 18:39 schreef tong80 het volgende:
Ik las van Doc een paar keer dat er iets losser gemodereerd zou gaan worden. Het topic van The-O lijkt me leuk genoeg om open te houden.
wegens tijdgebrek ben ik er niet mee doorgegaan.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:37 schreef Sloggi het volgende:
Mitt, MM vond het wel wat voor mij om het 'Beste middenvelder-toernooi' te organiseren. Hoe gaat dat in z'n werk?
[edit]Beste middenvelder voor VBl dus
Hij zei dat ik daarvoor bij jou moest zijn.
[/edit]
I will, als jij me vertelt hoe alles in z'n werk gaatquote:Op zaterdag 10 april 2004 23:43 schreef mitt het volgende:
[..]
wegens tijdgebrek ben ik er niet mee doorgegaan.
Als je het wilt doen, prima, vermeld me wel even als uitvinder van de fantastische toernooien
Topic openen en de users middenvelders laten nomineren. Daarna poules samenstellen of direct knock-out.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
I will, als jij me vertelt hoe alles in z'n werk gaat
Will doquote:Op zondag 11 april 2004 11:33 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Topic openen en de users middenvelders laten nomineren. Daarna poules samenstellen of direct knock-out.
C'est ça.
zonde van de openingspostquote:Op maandag 12 april 2004 20:52 schreef Biggs het volgende:
Sluiten maar:
[Wielrennen] Amstel gold race
Heb het andere AGR topic over het hoofd gezien.
Ach ja.... had beter moeten kijken.quote:Op maandag 12 april 2004 21:01 schreef mitt het volgende:
[..]
zonde van de openingspost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |