quote:Ik vind dat die oranje blokjes wel links boven mogen zodat het nog evenredig is ofzo
Op maandag 8 december 2003 15:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik vond m kleiner leuker
.
[Dit bericht is gewijzigd door Marc_mga op 08-12-2003 15:44]
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:42 schreef Waxxer het volgende:
Hooooi, 'middag!Lekker druk en alles?
quote:ja wel veel onetouche zo maar daar kan je mieuwe users inplakken zoals damon of die matrozenjongen die van varen houdt, van gister, hoe heet ie...ik mag me nergens mee bemoeien
Op maandag 8 december 2003 15:43 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ik vind dat die oranje blokjes wel links boven mogen zodat het nog evenredig is ofzo
![]()
(of gewoon helemaal weg)
quote:Nieuwe users moeten zichzelf maar eerst bewijzen voordat ze erin mogen!
Op maandag 8 december 2003 15:45 schreef ajuu het volgende:[..]
ja wel veel onetouche zo maar daar kan je mieuwe users inplakken zoals damon of die matrozenjongen die van varen houdt, van gister, hoe heet ie...ik mag me nergens mee bemoeien
quote:hai!
Op maandag 8 december 2003 15:43 schreef ajuu het volgende:[..]
"Multilul Solutions, u spreekt met Ajuu..."
En had jij een liedje geschreven en snel ingescand?
quote:Nee toch?
Op maandag 8 december 2003 15:46 schreef Waxxer het volgende:[..]
hai!
Wat lees ik, ben jij secretaresse geworden?
"Multilul Solutions, u spreekt met Ajuu..."
En had jij een liedje geschreven en snel ingescand?
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:45 schreef Marc_mga het volgende:Nieuwe users moeten zichzelf maar eerst bewijzen voordat ze erin mogen!
quote:ssssshhhh.... niet zo bozig doen vandaag
Op maandag 8 december 2003 15:45 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Nieuwe users moeten zichzelf maar eerst bewijzen voordat ze erin mogen!
quote:zooooo, ook weer vroeg uit de veren?
Op maandag 8 december 2003 15:47 schreef onetouch het volgende:[..]
![]()
quote:anders wij wel
Op maandag 8 december 2003 15:47 schreef Waxxer het volgende:ssssshhhh.... niet zo bozig doen vandaag
Ik was trouwens nog in Maastricht een paar weken geleden. Weet je wel dat jij heel, heel erg blij mag zijn dat je daar woont??
quote:Ben ik ook
Op maandag 8 december 2003 15:47 schreef Waxxer het volgende:[..]
ssssshhhh.... niet zo bozig doen vandaag
Ik was trouwens nog in Maastricht een paar weken geleden. Weet je wel dat jij heel, heel erg blij mag zijn dat je daar woont??
quote:oeh ik moet ook nog: als ik nu een hanekam maak, dan is die hanekam even groot als de helft van mijn lengte van me gezicht
Op maandag 8 december 2003 15:42 schreef Cybart het volgende:
jeej, morgen om 4 uur worden mijn haren weer eens geknipt
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:49 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ben ik ook
heel blij
En het doet zo buitenlands aan. En ik reed met de auto op de ring en werd er niks wijzer van. ik ging naar een verjaardag van een vriendin en kon de weg niet vinden. Nou, ik zoeken zoeken naar de goede afslag, die ik maar niet kon vinden. Toen dacht ik, pffffff, dan bel ik maar. Dus ik eraf, bij het politiebureau en de kazerne, bleek dat ik precies goed stond, 300 meter van haar kamer
En moooooiii dat het daar is, al die steegjes enz enz enz....
quote:gewoon lekker laten doorgroeien
Op maandag 8 december 2003 15:50 schreef Jerruh het volgende:oeh ik moet ook nog: als ik nu een hanekam maak, dan is die hanekam even groot als de helft van mijn lengte van me gezicht
.
quote:you beatle
Op maandag 8 december 2003 15:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
oeh ik moet ook nog: als ik nu een hanekam maak, dan is die hanekam even groot als de helft van mijn lengte van me gezicht
.
doe eens een kapsel voor mij uitzoeken
quote:politie kazerne? 300 m van haar kamer? Volgens mij woont ze dan nog in dezelfde wijk als ik ! Wie is het?
Op maandag 8 december 2003 15:52 schreef Waxxer het volgende:[..]
En het doet zo buitenlands aan. En ik reed met de auto op de ring en werd er niks wijzer van. ik ging naar een verjaardag van een vriendin en kon de weg niet vinden. Nou, ik zoeken zoeken naar de goede afslag, die ik maar niet kon vinden. Toen dacht ik, pffffff, dan bel ik maar. Dus ik eraf, bij het politiebureau en de kazerne, bleek dat ik precies goed stond, 300 meter van haar kamer
![]()
![]()
En moooooiii dat het daar is, al die steegjes enz enz enz....
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:52 schreef onetouch het volgende:[..]
gewoon lekker laten doorgroeien
oja en mijn pc lijkt nu alweer fucked up
(nee het is een instelling die ik moet veranderen)
want nu is het zo dat ik al lang klaar ben met typen en dat mijn berichtje zich dan nog aan het typen is. da's erg irritant, en daarvoor moest ik ergens iets uitzetten. maar damn wat was het, en nog belangrijker, waar zat het
quote:tip: heb geduld en druk niet twee keer op "invoeren"
Op maandag 8 december 2003 15:56 schreef Cybart het volgende:
gaan we nu zo'n hele oorlog krijgen over hoe de begin post voortaan moet?//?
oja en mijn pc lijkt nu alweer fucked up
(nee het is een instelling die ik moet veranderen)
want nu is het zo dat ik al lang klaar ben met typen en dat mijn berichtje zich dan nog aan het typen is. da's erg irritant, en daarvoor moest ik ergens iets uitzetten. maar damn wat was het, en nog belangrijker, waar zat het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |