Dag!
Die bleek haalt de kleur eruit.. vandaar die witte vlekken.
Enige oplossing: broek weer verven.. Maar dat is ook een behoorlijk risico...
verven kan, maar dan wordt het een lelijk onnatuurlijke blauwe broek, voor een jeans dan.
quote:"Dat hoort zo, dat is hip" (vrij naar Kevin uit Idols)
Op maandag 8 december 2003 15:04 schreef meeloper het volgende:
Ik heb om de een of andere reden witte bleek vlekken in mijn donkerblauwe spijkerbroek. Het zijn van die witte vlekken die net verf lijken, knap irritant dus want die broek was niet erg goedkoop. Kun je bleek wel eigenlijk uit broeken halen, en zo niet, wat is eraan te doen?
quote:kan zo horen hoor
Op maandag 8 december 2003 15:04 schreef meeloper het volgende:
Ik heb om de een of andere reden witte bleek vlekken in mijn donkerblauwe spijkerbroek. Het zijn van die witte vlekken die net verf lijken, knap irritant dus want die broek was niet erg goedkoop. Kun je bleek wel eigenlijk uit broeken halen, en zo niet, wat is eraan te doen?Dag!
quote:Dat wil ik juist niet...dus ik zit met een probleempje
Op maandag 8 december 2003 15:20 schreef 2Mini het volgende:
zet er nog meer vlekken in.... en je broek is "in de mode"
Ok maak hem maar helemaal wit dan denk ik
quote:Je heet toch echt "meeloper" vriend
Op maandag 8 december 2003 15:23 schreef meeloper het volgende:[..]
Dat wil ik juist niet...dus ik zit met een probleempje
Ok maak hem maar helemaal wit dan denk ik
quote:Da d8 ik dus ook. Ik had al als tip ga dan ook eens helemaal naakt op je zonnebank..
Op maandag 8 december 2003 15:11 schreef TAmaru het volgende:
LOL ik dacht dat je het over je witte tampeloeres had![]()
quote:Prima, zolang je je er maar niet aan ergert.....
Op maandag 8 december 2003 15:12 schreef thetruth het volgende:
Ik kom geregeld van die knakkers tegen met gebleekte broeken. Schijnt mode te zijn of zo, ik irriteer me er in ieder geval aan
Ik heb dus bleek in me (nieuwe jas) zitten. Hij is donkergroen van kleur kan ik deze gewoon oververven? Zodat hij weer zelfde kleur is en waar kun je dit halen?
het is oranjekleurig
quote:*kuch*
Op dinsdag 9 december 2003 21:59 schreef pimpin het volgende:
past hier wel tussen.Ik heb dus bleek in me (nieuwe jas) zitten. Hij is donkergroen van kleur kan ik deze gewoon oververven?
-edit-
Staat op de site:
Is dit ook het geval met bleekwatervlekken?
Er is nagenoeg geen kans op dat men door verven de bleekwatervlekken weg werkt. Vaak is de vezel aangetast en neemt het geen of niet voldoende verf meer op.
quote:misschien stomme vraag, maar wat is bleekwater precies?
Op dinsdag 9 december 2003 22:21 schreef Lucyfurr het volgende:[..]
*kuch*
Nee dus, maar als je het écht wilt proberen: Dylon, verkrijgbaar bij de drogist (dus ook Etos, Trekpleister, Kruidvat, etc.)-edit-
Staat op de site:
Is dit ook het geval met bleekwatervlekken?
Er is nagenoeg geen kans op dat men door verven de bleekwatervlekken weg werkt. Vaak is de vezel aangetast en neemt het geen of niet voldoende verf meer op.
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 22:26 schreef pimpin het volgende:
misschien stomme vraag, maar wat is bleekwater precies?
quote:Wat jij dus in je jas hebt zitten is bleekwater, ook wel chloor genoemd (je kent het wel, uit het zwembad): Bleekwater bestanddelen enz.
Op dinsdag 9 december 2003 21:59 schreef pimpin het volgende:
Ik heb dus bleek in me (nieuwe jas) zitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |