quote:half-life
Op donderdag 11 december 2003 23:11 schreef Refragmental het volgende:[..]
De meest belangrijke vergeet je uiteraard.
Half-Life
quote:
Half-Life Deus Ex
quote:Het is wel een aardig blad alhoewel de kwaliteit echt hard, hard achteruit is gegaan in de afgelopen jaren. Wat me ook irriteert is dat er geen systeemeisen meer bij staan... dat is echt klote.
Half-Life Warcraft
quote:Oh en alsjeblieft... 'dope' 'flex' en 'lauw' zijn geen woorden.
Op donderdag 18 december 2003 14:13 schreef TrenTs het volgende:[..]
Het is wel een aardig blad alhoewel de kwaliteit echt hard, hard achteruit is gegaan in de afgelopen jaren. Wat me ook irriteert is dat er geen systeemeisen meer bij staan... dat is echt klote.
quote:Zo zie ik het ook. Ben al een jaar of 5 lid, en dat hou ik ook zo. Het is serieus, op een niet zo erg serieuze manier. En daar hou ik wel van. En dat gezeik over reclames slaat dus echt helemaal nergens op. Lees er gewoon omheen, als ze je niet intresseren dan kijk je er niet naar. Ze MOETEN er nou eenmaal in, want zonder reclame is zoiets tegenwoordig gewoon onmogelijk. Systeemeisen zouden inderdaad wel weer terug kunnen, en wat ik ook mis zijn die groene en rode balkjes met plus- en minpunten. Verder vind ik de onderschriften steeds minder leuk, ik weet niet, het lijkt wel of de humorbron van Ed een beetje uitgeput raakt.
Op donderdag 11 december 2003 20:13 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind de PU persoonlijk altijd wel lekker lezen. Punt is dat de kwaliteit van de reviews gigantisch fluctueert. De ene keer een hele goede, de andere keer een waardeloze. Al met al is het een blaadje waarmee ik een beetje bij de tijd blijf.
Tegen de redactie: Ga gewoon zo door, luister niet naar al die zeikerds, en neem nog een stuk slagroomtaart.
quote:Ze zijn tegenwoordig inderdaad minder ja, soms is het een 'persoonlijk grapje' maar dat is niet voor iedereen goed te volgen dus die mogen er dan ook wel uit...
Op donderdag 18 december 2003 15:19 schreef Zuip het volgende:
Verder vind ik de onderschriften steeds minder leuk, ik weet niet, het lijkt wel of de humorbron van Ed een beetje uitgeput raakt.
De Renault Laguna van Ed ondergooien met slagroomtaarten
quote:Da's het hele probleem. Ze nemen niets serieus bij de PU. Zelfs de reviews niet.
Op zaterdag 20 december 2003 12:14 schreef Tribal_Souljah het volgende:
De Pu Rullezz
lekker niet serieus
quote:lekker kutten met lullen vergelijken
Op maandag 8 december 2003 15:09 schreef thetruth het volgende:
Ik heb 2 keer geen nummer ontvangen; Heb meteen opgezegd en ben nu al een paar weken lid van HP/de TijdDat is een veel beter blad.
Ik zal even kijken of ik die artikelen nog kan vinden
En de redactie is natuurlijk gewoon cool
quote:Serieuze reviews zijn er al meer dan genoeg van, de PU is tenminste grappig en origineel.
Op zaterdag 20 december 2003 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Da's het hele probleem. Ze nemen niets serieus bij de PU. Zelfs de reviews niet.
wat ik wel vaag vind :
Krijgt een spel een 5 in het blad maar staat er wel een hele groote reclame van die game op de achterkant.
quote:Dat er reclame van in staat wil nog niet zeggen dat ze de developers gaan aanbidden ofzo. Meer een geldkwestie.
Op donderdag 22 januari 2004 17:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Pu dat lees ik wel eens in de klas.wat ik wel vaag vind :
Krijgt een spel een 5 in het blad maar staat er wel een hele groote reclame van die game op de achterkant.
Dan ben je echt een schamele kneus!
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:39 schreef Oosthoek het volgende:
Ik weet nog dat ze Super Mario kart een mager zesje gaven![]()
![]()
Dan ben je echt een schamele kneus!
Om maar eventjes wat voorbeelden te citeren:
"Jullie zeiden dat de aflevering van het derde sizzle (seizoen) te downloaden
maar ik zizzlehem niet hoor maar tog het was weer een tizzle aflevering laterssssss"
of
"aiai, gamekings gasten jullie hebben weer een toffe uitzending gemaakt, toppiee!!!!
vondt wel tof van dat kind dat tie gewoon wint van al die andere ik zou me schaamen als ik 2e zou zijn!! hehehehe 2 bad enehh yea Steven als de echte game freak was echt VETTE SCHIT!! (trouwens de reclame van Power Unlimited ook hehe met Skate) volgende eruit met een harde knal!! hopelijk dat seizoen 4 ook zo tof weer wordt!!"
Ik zou spontaan voorstander worden van de doodstraf.
was een PU van in de zomervakantie
was een of ander groen draakje (niet yoshi) die op een spoor aan het wandelen was en de grond aan het ruiken was (zoals een speurhond)
en dan de bijschrift erbij: Ik ben iets op het spoor ![]()
die vond ik zo meesterlijk
quote:Da's te makkelijk...wat dacht je van een week non-stop lessen Nederlands
Op donderdag 22 januari 2004 21:43 schreef Opie het volgende:
Ik zou spontaan voorstander worden van de doodstraf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |