abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15346692
quote:
Op donderdag 11 december 2003 23:11 schreef Refragmental het volgende:

[..]

De meest belangrijke vergeet je uiteraard.

Half-Life

half-life
Tactical Ops
Battlefield
" DessertCombat
Resident-Evil
....
La derecha oprime, la izquierda libera
  vrijdag 12 december 2003 @ 15:03:06 #106
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_15359287
quote:

[..]

Half-Life Deus Ex

Signature:
Maximaal
4
regels
  donderdag 18 december 2003 @ 14:13:03 #107
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_15512658
quote:

[..]

Half-Life Warcraft

Het is wel een aardig blad alhoewel de kwaliteit echt hard, hard achteruit is gegaan in de afgelopen jaren. Wat me ook irriteert is dat er geen systeemeisen meer bij staan... dat is echt klote.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  donderdag 18 december 2003 @ 14:13:40 #108
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_15512683
quote:
Op donderdag 18 december 2003 14:13 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Het is wel een aardig blad alhoewel de kwaliteit echt hard, hard achteruit is gegaan in de afgelopen jaren. Wat me ook irriteert is dat er geen systeemeisen meer bij staan... dat is echt klote.

Oh en alsjeblieft... 'dope' 'flex' en 'lauw' zijn geen woorden.
  donderdag 18 december 2003 @ 15:19:34 #109
28809 Zuip
Official Flux-Member
pi_15514684
quote:
Op donderdag 11 december 2003 20:13 schreef Rodie83 het volgende:
Ik vind de PU persoonlijk altijd wel lekker lezen. Punt is dat de kwaliteit van de reviews gigantisch fluctueert. De ene keer een hele goede, de andere keer een waardeloze. Al met al is het een blaadje waarmee ik een beetje bij de tijd blijf.
Zo zie ik het ook. Ben al een jaar of 5 lid, en dat hou ik ook zo. Het is serieus, op een niet zo erg serieuze manier. En daar hou ik wel van. En dat gezeik over reclames slaat dus echt helemaal nergens op. Lees er gewoon omheen, als ze je niet intresseren dan kijk je er niet naar. Ze MOETEN er nou eenmaal in, want zonder reclame is zoiets tegenwoordig gewoon onmogelijk. Systeemeisen zouden inderdaad wel weer terug kunnen, en wat ik ook mis zijn die groene en rode balkjes met plus- en minpunten. Verder vind ik de onderschriften steeds minder leuk, ik weet niet, het lijkt wel of de humorbron van Ed een beetje uitgeput raakt.
De reisverslagen die erin staan zijn meestal hilarisch, gewoon echt goed. Dat vind ik veel lekkerder lezen dan alleen info over de spellen zelf. Al het gelul eromheen is gewoon humor, en daar moet je maar mee zien te leven!
Maar goed, ik lees het blad dus nog steeds, met veel plezier, en omdat ik niet zoveel tijd heb om te lezen (ongeveer een uurtje per week), doe ik er "precies" een maand over om alles te lezen wat ik wil, tot de volgende PU uitkomt.

Tegen de redactie: Ga gewoon zo door, luister niet naar al die zeikerds, en neem nog een stuk slagroomtaart.

donderdag 18 december 2003 @ 16:10:27 #110
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_15516191
quote:
Op donderdag 18 december 2003 15:19 schreef Zuip het volgende:
Verder vind ik de onderschriften steeds minder leuk, ik weet niet, het lijkt wel of de humorbron van Ed een beetje uitgeput raakt.
Ze zijn tegenwoordig inderdaad minder ja, soms is het een 'persoonlijk grapje' maar dat is niet voor iedereen goed te volgen dus die mogen er dan ook wel uit...
Er zitten ook wel gillers tussen waar ik af en toe dagen lol om heb.
pi_15550843
man, wat zeik je nou. de pu heeft ook tenminste nog wat humor. bij de pczone enzo stop ik meestal al heel snel met lezen omdat het veel te saai wordt. KORTOM: DE PU ROELEERT
pi_15558025
PU humor:

De Renault Laguna van Ed ondergooien met slagroomtaarten

|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  zaterdag 20 december 2003 @ 12:14:43 #113
67581 Tribal_Souljah
The Original Gangsta
pi_15561259
De Pu Rullezz
lekker niet serieus
pi_15561374
Wat heeft het IQ hier nu mee te maken?
pi_15561435
Jaren lid van geweest, maar 3 jaar geleden mijn abonnement stopgezet. Het taalgebruik is zo gemaakt "hip", de kennis van games lijkt veel te ontbreken etc.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_15569817
Och ik vind de PU wel lekker lezen eigenlijk..
Als ik een serieuze(re) review wil, kijk ik wel op IGN of zo..
  Donald Duck held zaterdag 20 december 2003 @ 18:20:30 #117
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_15569841
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 12:14 schreef Tribal_Souljah het volgende:
De Pu Rullezz
lekker niet serieus
Da's het hele probleem. Ze nemen niets serieus bij de PU. Zelfs de reviews niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Eindredactie Games woensdag 21 januari 2004 @ 09:22:56 #118
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_16450116
quote:
Op maandag 8 december 2003 15:09 schreef thetruth het volgende:
Ik heb 2 keer geen nummer ontvangen; Heb meteen opgezegd en ben nu al een paar weken lid van HP/de Tijd Dat is een veel beter blad.
lekker kutten met lullen vergelijken
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 22 januari 2004 @ 14:52:24 #119
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_16488038
Vanaf het moment dat FFX en MGS2 zulke bedroevend lage cijfers kregen in dat blad, was het voor mij over. Kvond 't niet nix eigenlijk, zeker als je al vanaf 1995 lid bent geweest. Maargoed, dat hebben ze helemaal aan zichzelf te danken gehad met hun quasi-alternatieve reviews.
Zo gaat dat tegenwoordig...
pi_16489144
Over de humor gesproken.. ik kan me nog een passage uit de PC Gameplay herrinneren over Amsterdoomed... god wat ik me daarom bescheurd of The Mask of Zorro.. werd ook meesterlijk de grond in gebrand...

Ik zal even kijken of ik die artikelen nog kan vinden

'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_16490533
ik vindt de PU een beetje breezer...
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_16490857
PU is beter dan alle andere 'games' bladen hoor, volgens mij zijn ze het enige grote blad in de Benelux dat ook consolespellen behandelt.

En de redactie is natuurlijk gewoon cool

pi_16490886
quote:
Op zaterdag 20 december 2003 18:20 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Da's het hele probleem. Ze nemen niets serieus bij de PU. Zelfs de reviews niet.

Serieuze reviews zijn er al meer dan genoeg van, de PU is tenminste grappig en origineel.
pi_16493289
Pu dat lees ik wel eens in de klas.

wat ik wel vaag vind :

Krijgt een spel een 5 in het blad maar staat er wel een hele groote reclame van die game op de achterkant.

pi_16494039
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:44 schreef _bigmac_ het volgende:
Pu dat lees ik wel eens in de klas.

wat ik wel vaag vind :

Krijgt een spel een 5 in het blad maar staat er wel een hele groote reclame van die game op de achterkant.

Dat er reclame van in staat wil nog niet zeggen dat ze de developers gaan aanbidden ofzo. Meer een geldkwestie.
pi_16496944
Nee maar waarom maak je reclame voor een game die je kut vind ?.
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:39:51 #127
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_16497876
Ik weet nog dat ze Super Mario kart een mager zesje gaven

Dan ben je echt een schamele kneus!

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_16497884
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:39 schreef Oosthoek het volgende:
Ik weet nog dat ze Super Mario kart een mager zesje gaven

Dan ben je echt een schamele kneus!

X
X
X
pi_16499820
Ik lees zelf het blad al sinds november 1994 en het probleem is gewoon dat je vroeger afhankelijk was van bladen. Daardoor keek je gewoon uit naar de volgende PU en alle frisse nieuwe games en nieuwtjes die erin stonden. Nu kan je overal op internet grote gedetailleerde reviews vinden die natuurlijk superieur zijn aan die van de Power Unlimited.
In die tijd was je een achterlijke nerd als je de hele dag achter je SNES zat en de Power Unlimited las. Wie wil nou z'n tijd verpesten achter een tv scherm?
Maar tegenwoordig is het de PU het populairste games blad en sinds gaming de afgelopen jaren steeds "hotter" is geworden probeert de PU een wijder publiek aan te spreken in plaats van een select groepje hardcore gamers. Daardoor is het niveau sterk achteruit gegaan en zijn de reviews + onderschriften steeds meer veranderd in een basisschool niveau waar menig 14 jarig pubertje hartelijk om zal moeten lachen.
Als je die gasten in Gamekings het woord "flex" of "dope" hoort gebruiken dan hebben ze vaak zo'n grote cynische smile op hun kop dat je duidelijk kan zien dat ze er gewoon de draak mee steken.
Maar de huidige generatie PU lezers ziet dit als een nieuwe trend en dat is ook wel te merken op het forum of het gastenboek.

Om maar eventjes wat voorbeelden te citeren:

"Jullie zeiden dat de aflevering van het derde sizzle (seizoen) te downloaden
maar ik zizzlehem niet hoor maar tog het was weer een tizzle aflevering laterssssss"

of

"aiai, gamekings gasten jullie hebben weer een toffe uitzending gemaakt, toppiee!!!!
vondt wel tof van dat kind dat tie gewoon wint van al die andere ik zou me schaamen als ik 2e zou zijn!! hehehehe 2 bad enehh yea Steven als de echte game freak was echt VETTE SCHIT!! (trouwens de reclame van Power Unlimited ook hehe met Skate) volgende eruit met een harde knal!! hopelijk dat seizoen 4 ook zo tof weer wordt!!"

Ik zou spontaan voorstander worden van de doodstraf.

pi_16499937
ik herriner me nog altijd heel goed 1 bijschrift

was een PU van in de zomervakantie
was een of ander groen draakje (niet yoshi) die op een spoor aan het wandelen was en de grond aan het ruiken was (zoals een speurhond)

en dan de bijschrift erbij: Ik ben iets op het spoor

die vond ik zo meesterlijk

pi_16517229
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:43 schreef Opie het volgende:
Ik zou spontaan voorstander worden van de doodstraf.
Da's te makkelijk...wat dacht je van een week non-stop lessen Nederlands
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')