quote:Dank je dank je!
Op maandag 8 december 2003 12:07 schreef Mafkaas het volgende:
weet ik niet
was van een volvo
quote:De prijzen die je krijgt zitten tussen de 200 en 1000 euro... Beetje een grote marge zeg maar...
Op maandag 8 december 2003 12:11 schreef Chapter_V het volgende:
probeer eens wat navraag te doen op de sloop of anders bij een schadeherstelbedrijf. succes ermee.
mja als je nu 1 of andere 'stoere' imitatie race bumber koopt ben je rond de maximaal 200 euro kwijt ofzo
quote:offtopic
Op maandag 8 december 2003 12:14 schreef Cybersailor het volgende:
http://www.nlpower.com/www/prod_detail.php?id=10033887275 euro
Check wel even of de auto verder geen schade heeft (verbogen plaatwerk/balken) want dan is het misschien handig om gebruik te maken van het waarborgfonds.
Als je zo goedkoop mogelijk wil zijn maar het niet wil laten monteren, dan zou ik zeer zeker even gaan shoppen bij alle garages van bij een bumper kan het soms al honderden euro's verschil maken.
Je kunt idd het beste op de sloop kijken als je goedkoop uit wilt komen. Dan denk ik toch dat je vanaf 100 euro moet denken. Maar dan moet je hem nog wel in de juiste kleur spuiten. Een spuitbusje verf kost tegen de 10 euro.
Reactie op 777bas777: dat je hetzelfde meldt, eerder dan ik.
Tip: Probeer de onderdelenlijn:
htttp://www.onderdelenlijn.nl
Succes.
quote:Idd, als je er eentje hebt met kunststof bumpers die niet in de kleur zijn meegespoten zal t veel goedkoper zijn
Op maandag 8 december 2003 14:39 schreef R2racing het volgende:
Wat hij zegt. Probeer de sloop even ofzo. Die hebben meestal nog wel bumpertje liggen. Watvoor corsa gaat het over???? Want dat kan aardig wat schelen of het een A is of een B.
quote:Welk bouwjaar is de corsa, de oude types hebben namelijk geen in kleur gespoten bumper.
Op donderdag 18 december 2003 15:22 schreef bietelboer het volgende:
De bumper is niet duur alleen het spuiten ervan wel(bij een spuiterij), je kan het beste even een sloop opzoeke en hopen dat daar een bumperlicht in jou kleur en anders zijn er genoeg zaken die auto onderdelen verkopen, ik zelf heb ook me bumper moeten vervangen(van een civic uit 92) ik was voor de bumper iets van 40 euro kwijt (ongespoten) heb hem zelf gespoten (raad ik je af als het een metallic lak is!) maar als je handig bent koop je een bumper en een paar busjes verf en spuit je hem lekker zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |