6 april komen veel BR albums ook weer uit. opnieuw geproduceerd en gemixt enzo. Ook komt de BR video Along the Way uit op DVD
quote:Yey. Ik mis nog een paar albums van ze.
Op donderdag 29 januari 2004 00:24 schreef iroQuai het volgende:
http://server.punksquad.nl/~clowntje/nieuws.php?id=26806 april komen veel BR albums ook weer uit. opnieuw geproduceerd en gemixt enzo. Ook komt de BR video Along the Way uit op DVD
En die DVD ziet er ook goed uit.
Brengen ze al hun albums opnieuw uit, gaan alle BR fans die albums opnieuw kopen, de albums zijn weer "nieuw" komen weer in de publiciteit.
En dan verkopen ze weer meer.
quote:daar is niks "typisch Epitaph" aan, dat doen vele labels met ouwe cds.
Op donderdag 29 januari 2004 14:32 schreef Ixnay het volgende:
Whahaha typisch Epitaph weer.Brengen ze al hun albums opnieuw uit, gaan alle BR fans die albums opnieuw kopen, de albums zijn weer "nieuw" komen weer in de publiciteit.
En dan verkopen ze weer meer.
Along The Way op DVD zou wel cool zijn
Ze komen trouwens weer naar NL (Tilburg en A'dam) van de zomer. Jeej!
quote:Dank voor de tip.
Op maandag 2 februari 2004 01:58 schreef againstthegrain het volgende:
Nee, niet echt eigenlijk...
Along The Way op DVD zou wel cool zijnZe komen trouwens weer naar NL (Tilburg en A'dam) van de zomer. Jeej!
quote:Sweet! Is ie nog ergens te vinden?
Op maandag 2 februari 2004 19:32 schreef Tokus het volgende:
ik heb nog een leuke bootleg dvd van Bad Religion. The Riot. met een gigantische rel die uitbreekt nadat het concert gestaakt moet worden.
En ook A'dam? Beter!
quote:Het is niet echt een officiele dvd van BR. Maar vast wel ergens te vinden nog.
Op maandag 2 februari 2004 19:43 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Sweet! Is ie nog ergens te vinden?
.
quote:Dat snap ik. Je zei bootleg.
Op maandag 2 februari 2004 19:50 schreef Tokus het volgende:[..]
Het is niet echt een officiele dvd van BR. Maar vast wel ergens te vinden nog.
Waarom komt er dan een rel? Alleen omdat het gecanceld wordt? EN waarom dat?
quote:Op last van de brandweer, omdat het te druk is in de zaal.
Op maandag 2 februari 2004 19:52 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Dat snap ik. Je zei bootleg.
.
Waarom komt er dan een rel? Alleen omdat het gecanceld wordt? EN waarom dat?
Het betreft een show december 1990, waar Pennywise en NOFX openden. Op een Pennywise video staat het blijkbaar ook, maar wat minder materiaal.
Van het BR concert van die avond staat er maar 1 nummer op, 21st Century Digital Boy. Daarna zie je het vanaf het podium gefilmd, en hoor je iemand zeggen dat iedereen moet gaan zitten, omdat hij wat moet vertellen. het concert wordt afgelast omdat het te druk is, en die vent zegt dat ze 2 extra concerten geven voor iedereen die een kaartje heeft. Dan breekt dus de pleuris uit, vooral buiten en in de lobby. Je ziet wat fans buiten, wat relletjes (van afstand), veel brandweerautos, wat fans die vertellen wat ze net zagen, wat lekkere wijven, de brandweer die groepjes mensen bespuit. Het heel rel-deel is eigenlijk niet zo spannend, de hoes doet wekt de indruk dat je heel die rel ziet maar eigenlijk valt het mee.
Het echte concert op de dvd is uit 1988, en dus alleen nummers van Suffer en eerder. Het is voornamelijk met een homecamera gefilmd, dus zeker geen super beeld. Wel van direct voor het podium. Het geluid is eigenlijk vrij kut, maar dat geeft niet zo.
De laatste paar songs zijn jammergenoeg vanaf achterin de zaal gefilmd, ik vermoed dat dat de toegift is en dat de cameraman toen weg moest bij het podium.
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:22 schreef Nitro_YE het volgende:
klinkt vet die rellen
quote:
Op maandag 2 februari 2004 20:14 schreef Tokus het volgende:
Het heel rel-deel is eigenlijk niet zo spannend, de hoes doet wekt de indruk dat je heel die rel ziet maar eigenlijk valt het mee.
Wie weet meer?
quote:Is ook wel aardig denk ik.
Op dinsdag 3 februari 2004 15:39 schreef Ixnay het volgende:
Het nieuwe album van Millencolin komt in mei btw.
Niet m'n favo band ofzo... maar ik vond hun eerste cd vermakelijk.
Wat houdt dat eigenlijk in? Het klinkt wel leuk en aardig enzo, maar ik weet eigenlijk niet eens wat dat nou betekent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |