quote:Jaja, even een harde topickick hoor. Ik dacht laten we effe op soulseek kijken voor wat BR bootlegs oid, en toen zag ik Into The Unknown staan. Die cd heb ik nog nooit gehoord, toch maar even downen.
Op maandag 18 juni 2001 20:03 schreef JooB het volgende:[..]
Into the Unknown was een missertje. (Volgens de "Hardcore-Fans) Hierop probeerde BR wat meer diepgang in hun muziek te stoppen, wat resulteerde in een trippy soort sympho-Punk (?)
Ze schijnen zich er zelf nogal voor te schamen, maar volgens een recensie die ik ergens gelezen heb, is hij in zijn genre helemaal niet zo slecht...zolang je het niet als een 'Punk' plaat beschouwd. Er staan zelfs toetsen-partijen op, schijnt. (ik heb hem nooit gehoord/gezien, volgens mij brengt ie wel wat geld op op de zwarte markt!
Bad Religion Rules!!!!
En het is ehm.... Bad Religion onwaardig om eerlijk te zijn. Ik persoonlijk vind het wel wat hebben, beetje zo'n jaren 80 popband. Maar punk is het dus echt niet. En Bad Religion ook niet. Qua stijl dus.
Toch is het wel happy... En muzikaal gezien nog steeds goed. En die mooie toetsenpartijen van Greg... wauw.
Experimenteren op z'n tijd is leuk, maar je kan het ook te bont maken. Doe mij alle andere cds maar
quote:Jah doe mij die ook maar... maar toch heeft het wel wat.
Op vrijdag 8 augustus 2003 20:24 schreef againstthegrain het volgende:
Into the Unknown is idd best wel... uhhh.... andersExperimenteren op z'n tijd is leuk, maar je kan het ook te bont maken. Doe mij alle andere cds maar
quote:zeggen we hier allemaal in Rotterdam. En Lau als je dat beter vindt. Neeeee ik ben geen wannabee-hiphopper of wat dan ook.
Op vrijdag 8 augustus 2003 23:21 schreef againstthegrain het volgende:
Zekers
Dope...
quote:Crazy people with crazy words...
Op zaterdag 9 augustus 2003 00:34 schreef hallodagg het volgende:[..]
zeggen we hier allemaal in Rotterdam. En Lau als je dat beter vindt. Neeeee ik ben geen wannabee-hiphopper of wat dan ook.
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 11:32 schreef againstthegrain het volgende:
Goeie zaak dat je die hebt
Dacht altijd dat die cd ook alleen maar interessant was voor de fans namelijk...
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 13:49 schreef againstthegrain het volgende:
Haha... zeg al niets meer...
quote:thaz fo sho!
Op zaterdag 9 augustus 2003 07:29 schreef =HellFire= het volgende:[..]
Crazy people with crazy words...
. Ach ja Rotterdam he.
BAD RELIGION KOMT OP DECONSTRUCTION TOUR 2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik heb ze nog nooit live gezien, en het lijkt me wel erg vet om die te zien optreden. Dus ik ga er zeker weer heen, alleen hopelijk niet in de HMH.
quote:Ik durf het bijna niet te vragen maareh... Bron?
Op zondag 14 september 2003 11:14 schreef Ixnay het volgende:
Ik zal het hier nog even posten voor de BR liefhebbers die Deconstruction nog niet kennen.BAD RELIGION KOMT OP DECONSTRUCTION TOUR 2004!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En ik heb ze nog nooit live gezien, en het lijkt me wel erg vet om die te zien optreden. Dus ik ga er zeker weer heen, alleen hopelijk niet in de HMH.
En BR liefhebbers die Decotour niet kennen...?
quote:Ik heb tijdens een optreden van Face Tomorrow in de Fenix in Sittard gesproken met een duitser die connecties heeft met de organisatie van Deconstruction. En die zei dat Bad Religion al vrijwel zeker vaststond.
Op zondag 14 september 2003 12:01 schreef =HellFire= het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maareh... Bron?
quote:Die hebben waarschjijnlijk niet op de Deco topic geklikt, en hierop klikken ze wel.
En BR liefhebbers die Decotour niet kennen...?
Beste plaat is AGAINST THE GRAIN, holy shit !
SUFFER, NO CONTROL volgen..
Verder kan ik goed uit de voeten met alle platen van BR ook de nieuwere. Ik ben ook helemaal weg van 80-85 met de ene pakkende song na de andere, zoals geen andere band dat kan..
quote:BR rules. Een oude pic:
Op zondag 21 september 2003 13:05 schreef Not_a_Prisoner het volgende:
BR ik ben er mee opgegroeid..Beste plaat is AGAINST THE GRAIN, holy shit !
SUFFER, NO CONTROL volgen..Verder kan ik goed uit de voeten met alle platen van BR ook de nieuwere. Ik ben ook helemaal weg van 80-85 met de ene pakkende song na de andere, zoals geen andere band dat kan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |