abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2049205
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 12:59 schreef ranja het volgende:
Hm , kan het vast zo opzoeken maar heb ik even geen zin in , op welke cd staat 'Atomic garden'?
Generator. Erg goeie cd trouwens.

Ben nu het nieuwe nummer aan het luisteren, klinkt goed! Kan niet wachten tot februari

pi_2049338
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 14:26 schreef Noodles het volgende:

[..]
Ben nu het nieuwe nummer aan het luisteren, klinkt goed! Kan niet wachten tot februari

Welcome to the club!
  woensdag 31 oktober 2001 @ 15:28:33 #28
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_2049767
Tja bij het begin had ik echt zoiets vna kut, maar daarna na de eerste 30 seconden is het echt gelijk weer die sound van BR, zo vertrouwt, kan idd niet wachten tot februari 2002 en niet alleen omdat ik de eerste dan weer jarig ben.

Hopelijke releasen ze nog wat mp3tjes tot die tijd en komen ze volgend jaar weer eens in nederland.

pi_2051874
quote:
Op woensdag 31 oktober 2001 15:28 schreef Tweek het volgende:
Tja bij het begin had ik echt zoiets vna kut, maar daarna na de eerste 30 seconden is het echt gelijk weer die sound van BR, zo vertrouwt, kan idd niet wachten tot februari 2002 en niet alleen omdat ik de eerste dan weer jarig ben.

Hopelijke releasen ze nog wat mp3tjes tot die tijd en komen ze volgend jaar weer eens in nederland.

Ik heb ze vorig jaar in Paradiso gezien. Best een leuk optreden, maar het geluid was erg slecht. Daar baal ik nog steeds van. In 1998 heb ik ze ook gezien op Lowlands, maar toen speelden ze een vrij korte set. Hopelijk dat 3x scheepsrecht is en dat het volgende concert gewoon hardstikke vet wordt

Ik moet overigens nog steeds het nieuwe nummer downloaden. Stomme 56k6 modem dat ik heb. Zucht.....

Hmmzz....
pi_2052368
'k vind dat nieuwe nummer maar wazig beginnnen. Na 30 seconden komt het toch nog redelijk op gang... maarruh eigenlijk vindt ik het een beetje tegenvallen, beetje zwakjes, beetje anoniem... Maar na een paar keer luisteren kan dat al helemaal anders zijn... Dat heb ik meestal met dit soort muziek...
pi_2052549
Na het een paar keer geluisterd te hebben hoop ik eerlijkgezegd dat de andere nummers op hun album iets energieker zijn, meer in de stijl van Against the Grain of Generator.

Niet dat Sorrow nu een slecht nummer is; absoluut niet; maar het is niet echt wereldschokkend.

Ok nog maar 3 maandjes wachten

pi_2154619
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH hij staat op Internet en ik heb hem gedownload! Wat? DE NIEUWE BAD RELIGION OF COURSE!

Hij is inderdaad weer wat energieker, al zitten er ook nog wel de rockinvloeden van de laatste platen in. Dit maakt de plaat in mijn opinie erg divers. Wereldschokkend is het inderdaad niet, maar het blijft wel Bad Religion, dus gewoon retestrakke punk met teksten waar geen enkele andere punkband aan kan tippen.

De tracklisting:
1:46 Supersonic
1:14 Prove It
1:09 Can't Stop It
2:55 Broken
2:35 Destined For Nothing
1:53 Materialist
3:19 Kyoto Now
3:21 Sorrow
3:59 Epiphany
2:10 Evangeline
3:53 The Defense
2:18 The Lie
2:49 You Don't Belong
3:25 Bored and Extermerly Dang

Hmmzz....
pi_2156033
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

IKWILIKWILIKWILIKWIL OOK!!!!

pi_2156074
quote:
Op maandag 12 november 2001 00:01 schreef Noodles het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Check je mail
Hmmzz....
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 12 november 2001 @ 06:41:06 #35
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_2157044
4 nummers van meer dan 3 minuten??? WTF?
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_2157589
quote:
Op maandag 12 november 2001 06:41 schreef Tokus het volgende:
te veel of te weinig?

iroQuai zou opzich ook best een mailtje willen

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_2157971
quote:
Op maandag 12 november 2001 06:41 schreef Tokus het volgende:
Sjah. Je kan niet verwachten dat ze helemaal terug gaan naar het begin. Naja, dan kan je wel verwachten, maar dat doen ze toch niet

Ik vind het gewoon een erg vet album. Zijn een aantal nummers die ik nog een aantal keer goed moet horen voordat ik er een oordeel over heb, maar hij klinkt toch behoorlijk fel hoor.

Hopelijk binnenkort weer een tourtje. Heb wel weer zin om ze live te zien

Hmmzz....
pi_2163687
quote:
Op maandag 12 november 2001 00:06 schreef -Wepeel2- het volgende:

[..]

Check je mail

Tnx.. maar de link doet et nie meer :`(
pi_2171195
quote:
Op maandag 12 november 2001 00:01 schreef Noodles het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

Same here! Waar download ik hem!??!?!
pi_2173488
Kan hem niet op KaZaa ofzo vinden.
Wie heeft 'em?
pi_2174154
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 19:34 schreef =HellFire= het volgende:
Kan hem niet op KaZaa ofzo vinden.
Wie heeft 'em?
uh-uh.. downloade mag nie ga maar w8en tot ie in de winkels ligt en kopen!
http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_2174644
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 20:52 schreef iroQuai het volgende:

[..]

uh-uh.. downloade mag nie ga maar w8en tot ie in de winkels ligt en kopen!

Eerst downloaden en dan kopen mag wel.

Moeten ze em maar eerder uitbrengen

pi_2174823
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 21:41 schreef Noodles het volgende:

[..]

downloade mag wel maar dan moet je m iedere 24 uur weg gooien en weer opnieuw downloaden
pi_2175055
Hier stond een extreem coole nog werkende URL naar bad religion liedjes. Als je hem hebt gezien. MOOI! Zo niet...pecht, want dat mag dus niet op dit forum weet je

Euh, maar die URL die ik gemaild heb moet gewoon werken! Bij mij doet ie het ook nog gewoon dus!

[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 13-11-2001 22:34]

Hmmzz....
pi_2175416
Ja nu doet ie het opeens wel... gister niet.. vreemd

Maar wel tof!! Heb nu al 2 nummers en het klinkt eeeeeeeeeeerg vet!

pi_2175584
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 22:45 schreef Noodles het volgende:
Ja nu doet ie het opeens wel... gister niet.. vreemd

Maar wel tof!! Heb nu al 2 nummers en het klinkt eeeeeeeeeeerg vet!

Goed zo jochie!
Het is inderdaad een hele goede plaat. Toch wel lekker gevarieerd (voor een Bad Religion plaat

Favoriete nummers:
Broken
Destined for nothing
Epiphany
Sorrow
Materialist
The defense
Kyoto now

Teksten (nog niet compleet):
http://people.brandeis.edu/~shervin/tpob.txt

[Dit bericht is gewijzigd door -Wepeel2- op 13-11-2001 22:59]

Hmmzz....
pi_2175817
Broken is idd heel goed.

Valt me op dat het veel energieker en rauwer is dan dan afgelopen paar BR albums.

pi_2175974
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 23:05 schreef Noodles het volgende:
Broken is idd heel goed.

Valt me op dat het veel energieker en rauwer is dan dan afgelopen paar BR albums.

Zal er toch wel mee te maken hebben dat mr. Brett terug is. Verder schrijven ze nu dus weer samen en hoeft niet één persoon alle nummers voor het album te schrijven. Komt de kwaliteit kennelijk ook ten goede (hoewel The gray race ook heel goed was, en die was helemaal geschreven door Greg, tekstueel misschien wel iets te droog).

Oja, en misschien zijn ze beetje opgefokt door het gezeur van de fans dat de afgelopen platen niezo goed waren

Ik vond New America overigens geen slechte plaat hoor! Iets meer rock, maar dat vond ik niet erg. Vind het binnen het Bad Religion ouvre (wat een kutwoord) een plaat die iig iets extra's toevoegd.

Hmmzz....
pi_2179721
quote:
Op dinsdag 13 november 2001 21:41 schreef Noodles het volgende:

[..]

Idd, dat ga ik dus ook doen. Link doet het nu niet meer die Iroquai me gaf.

EDIT: Ik ben nu bezig met downen op een andere site. I let ya know wat ik er van vind.

[Dit bericht is gewijzigd door =HellFire= op 14-11-2001 15:16]

pi_2184582
quote:
Op woensdag 14 november 2001 11:59 schreef =HellFire= het volgende:

[..]

Idd, dat ga ik dus ook doen. Link doet het nu niet meer die Iroquai me gaf.

Inderdaad. Nu staat de nieuwe cd van Creed daar online

Ik ben wel benieuwd naar je mening. Onder Bad Religion fans is hij tot nu toe redelijk goed ontvangen. Alleen iedereen zit nog te zeuren op de intro van Sorrow. Dat vind ik persoonlijk een erg goed nummer, en die iet wat vage intro dat maakt mij dan verder ook niets meer uit. Ik vind het zelfs wel wat hebben.

Hmmzz....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')