de duitse is zeker heel erg leuk, al blijft de engelse heerschenquote:Op woensdag 14 april 2004 19:00 schreef =HellFire= het volgende:
Punk rock song (German) was gewoon een geintje... Greg had wat Duits van z'n tourmanager geleerd geloof ik.
Is wel beter, of niet?quote:Op woensdag 14 april 2004 16:58 schreef Rahl het volgende:
Ik heb vandaag toevallig de re-releases van How Could Hell Be Any Worse en Against The Grain binnengekregen
jammer, hij is niet in het duitsquote:Op donderdag 15 april 2004 17:05 schreef =HellFire= het volgende:
damn wat blijft www.bad-religion.net toch een vette site.... al die covers, videos, etc.supercool.
Que?quote:Op donderdag 15 april 2004 17:23 schreef Nitro_YE het volgende:
[..]
jammer, hij is niet in het duits![]()
Zeker weten!!quote:Op donderdag 15 april 2004 16:57 schreef Evennaar het volgende:
[..]
Is wel beter, of niet?
Klopt. Iets meer scratchy Greg voice.quote:Op donderdag 15 april 2004 21:31 schreef Da_DvD het volgende:
Ze hebben hem simpelweg nog een keer opgenomen met de sound van Stranger than Fiction. Maarja die van AtG klinkt vele malen beter..
vind ik ook, een van de nummers die mij snel gaan vervelen, geef mij maar Get Offquote:Op donderdag 15 april 2004 23:32 schreef againstthegrain het volgende:
Eén van mijn minder favoriete nummers eigenlijk...
Ik dacht dat er in het boekje stond van wel, maar dat weet ik niet zeker, ik zal eens kijken.quote:Op vrijdag 16 april 2004 21:33 schreef FoxmanF1 het volgende:
In navolging van Ixnay: iemand enig idee waarom er geen enkel nummer van 'recipe for hate' op een van beide verzamelalbums (all ages/ punk rock songs) staat? Terwijl dit toch een van de betere albums blijft...
quote:Op maandag 19 april 2004 20:49 schreef Nozzman het volgende:
Sjees, wat is Empire Strikes First een bruut album zeg!!
Stond in de bedingingen van het contract toen ze naar major Sony verhuisden. Ze vonden het een potentiele 'hit'quote:Op donderdag 15 april 2004 17:33 schreef Ixnay het volgende:
Waarom staat 21st Century Digital Boy zowel op Against The Grain als Stranger Than Fiction?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |