Haha ja, dat zou wel kunnen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:38 schreef Ixnay het volgende:
Ja, ze kwamen na Frenzal Rhomb, en die waren een stuk actiever, en gaven een betere show, daar kan het aan liggen.
Ik ken alleen 'unity train' en die is echt wel zoooooooooooooo ontiegelijk klote, staat op cheap shots 4 of 5 van Burning heartquote:Op woensdag 31 maart 2004 11:31 schreef Evennaar het volgende:
Randy speelt in het voorprogramma...nooit van gehoord, kunnen die een leuk deuntje spelen?
[afbeelding]
Fuck, fuck, fuckerdefuck, tering he, heb net sinister rouge geluistert...klere tieten, SNEL! Sommige stukken zijn haast metal! Klinkt behoorlijk vet, en zeker anders als ze ooit gespeeld hebben.quote:Op maandag 5 april 2004 12:28 schreef Evennaar het volgende:
He luitjes,
Ik heb wat nummertjes van de Empire strikes first op Kazaa gevonden! Ben ze nu aan het downloaden, kan nie wachten, kan nie wachten. Overigens ga ik de cd ook kopen hoorrrr, maar dan ken ik de nummers al als ze in Tilburg staan!
[afbeelding]
Hoe wou je me hebben?? Met een lintje er omheen?quote:Op maandag 5 april 2004 14:24 schreef Rahl het volgende:
/Rahl heeft geremasterde Against the grain besteld op bol.com
Jij hoer, jij verkoopt jezelf ook al op internet?quote:Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef againstthegrain het volgende:
[..]
Hoe wou je me hebben?? Met een lintje er omheen?
En Nitro_YE: Ja.
Randy heerst en kan vele fijne deuntjes spelen.quote:Op woensdag 31 maart 2004 11:31 schreef Evennaar het volgende:
Randy speelt in het voorprogramma...nooit van gehoord, kunnen die een leuk deuntje spelen?
Lintje will doquote:Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef againstthegrain het volgende:
[..]
Hoe wou je me hebben?? Met een lintje er omheen?
En Nitro_YE: Ja.
quote:Op woensdag 7 april 2004 12:55 schreef Tokus het volgende:
waarom heet die geremasterde How Could Hell Be Any Worse niet gewoon 80-85? Alle 28 tracks daarvan staan er namelijk op.
80-85 was gewoon geen goeie benaming voor deze cd.quote:This digitally re-mastered version of "How Could Hell Be Any Worse?" is taking place of the -85" album which is now out of print. It contains the exact same track listing as "80-85" and now has the packaging it should have had in the first place...
With this album a fuse was lit, leading to an explosion that spawned a new religion: Bad Religion. This, their second record and first LP is nothing short of genius. Shattered-glass guitar riffs, fast, furious drums, and a 16 year old Greg Graffin's voice for the ages. The coalescence of lyrical intellect and savage music make for a sound seldom (if ever) heard before. The impact of this record still resonates to this day. Classic tracks like "Fuck Armageddon...This Is Hell," "American Dream," and "The Voice Of God Is Government" are as crucial and socially lucid as the day they were created in a southern California garage. When the greatest punk records of all-time are discussed, How Could Hell Be Any Worse is sure to be mentioned
Al was het maar omdat er geen enkele track van into the unknown op staatquote:Op woensdag 7 april 2004 14:02 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
[..]
80-85 was gewoon geen goeie benaming voor deze cd.
Goeie vraag, is namelijk wel geweldig nummer.quote:Op maandag 12 april 2004 18:39 schreef Rahl het volgende:
Waarom staat Shattered Faith eigenlijk niet op tPoB?
Zogenaamde Outtake. Ze vonden hem dus niet goed genoeg voor TPOB. Meeste bandleden vinden het nummer ook niet okee omdat het te veel op The Kids Aren't Allright zou lijken...quote:Op maandag 12 april 2004 18:39 schreef Rahl het volgende:
Waarom staat Shattered Faith eigenlijk niet op tPoB?
ik heb hem gewoon in de winkel gekocht. Ik geloof dat het ergens in Eindhoven was bij The Music Store. Voor ¤ 11.99 en ik kocht daar ook nog de cd 80-85 voor ¤ 9.99quote:Op woensdag 14 april 2004 12:42 schreef againstthegrain het volgende:
NITRO_YE: De Duitstalige versie staat op de single van Punkrocksong. De Duitse (of sommige Europese??) versie van The Gray Race had dit nummer als bonustrack. Toevallig via de Large besteld ofzo??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |