Wat vind jij nou dé kerstnummers voor dit jaar, of voor elk jaar?
Mijn tip/top lijstje bestaat denk ik uit:
De cd die ik vond was "the Best Christmas Album Ever!", maar dat vind ik echt een regelrechte spetterpoepcd. Britney Spears zingt dan nog wel wat over kerst, maar Kate Winslet, Roxette, Ronan Keaton?!?! Dat is dan weer jammer
quote:I agree, maar de muziek mag er wezen. 3 weken per jaar een beetje melangolies te snikken naar je mooie kinderjaren, op je kamertje luisterend naar een je oude buizenradiootje met kerstmuziek, dat mag toch zo nu en dan wel eens?
Op maandag 8 december 2003 00:18 schreef MSXUser het volgende:
Als ik het lijstje zo bekijk zie ik weinig vernieuwends. Bovenstaande nummers komen me al na een aantal keren weer gigantisch m'n neus uit (en bij sommigen hoef ik alleen maar aan het nummer te denken om spontaan misselijk te worden).
Wat mij betreft mag het hele kerstgebeuren direct het riool in.
Over het kerstgebeuren open ik terzijnertijd wel weer eens een ander mooi topic. Het hypocriete aardig doen staat voor mij los van de muziek. Mocht dat aan elkaar verwant zijn dan zou ik deze maand lekker aan de heavy-metal of de harde koor gaan...
quote:
Op maandag 8 december 2003 01:19 schreef Viola_Holt het volgende:
die single van Jim die je bij de AH kunt halen
wel anno 2003, maar beste muziek
quote:hoe weet jij dat, heb jij hem ?
Op maandag 8 december 2003 01:20 schreef onetouch het volgende:[..]
wel anno 2003, maar beste muziek
quote:
Op maandag 8 december 2003 01:21 schreef Viola_Holt het volgende:hoe weet jij dat, heb jij hem ?
quote:het is gelukkig niet
Op maandag 8 december 2003 01:23 schreef onetouch het volgende:[..]
Merry ChristMARS
The Darkness - Christmas Time (don't let the bells end)
quote:Bij mij ook.
Op zaterdag 13 december 2003 13:28 schreef Urnie het volgende:
"Driving home for Christmas" van Chris Rea brengt mij regelrecht in de kerststemming!
Maar mijn klassieker blijft toch Last Christmas van Wham. Ook al word die door iedereen uitgekotst, als ik dat nummer hoor, krijg ik het kerstgevoel.
quote:Gokje: "Holidays are coming"????? Of is dat te simpel gedacht?
Op zaterdag 13 december 2003 14:10 schreef Xanth het volgende:
Hoe heet het nummer op het deuntje van de Coca Cola reclame. Als ik op coca cola zoek, krijg ik zon korte versie.Kan iemand me aub helpen???
quote:* Sapphire is het hier HELEMAAL mee eens
Op zaterdag 13 december 2003 13:28 schreef Urnie het volgende:
"Driving home for Christmas" van Chris Rea brengt mij regelrecht in de kerststemming!
quote:Ik heb hem dit jaar nog niet gezien. Ik hoop dat ze er binnenkort weer mee beginnen. Altijd kippevel gevolgd door een traan als ik die hoor/zie.
Op zaterdag 13 december 2003 14:10 schreef Xanth het volgende:
Hoe heet het nummer op het deuntje van de Coca Cola reclame. Als ik op coca cola zoek, krijg ik zon korte versie.Kan iemand me aub helpen???
[Dit bericht is gewijzigd door vim-fuego op 14-12-2003 13:41]
quote:Ik heb 'm al een paar keer voorbij zien komen, dus ze zijn er al mee gestart. Gewoon vaak tv kijken!
Op zondag 14 december 2003 12:13 schreef Sapphire het volgende:Ik heb hem dit jaar nog niet gezien. Ik hoop dat ze er binnenkort weer mee beginnen. Altijd kippevel gevolgd door een traan als ik die hoor/zie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |