quote:Ja maar dan was de winnaar al bekend gemaakt en wat was het nut van deze uitzending dan nog geweest? Geen finale iig, want bij een stand van 5-3 was het afgelopen geweest.
Op zondag 7 december 2003 22:54 schreef Sheepcidus het volgende:
Dat de kijker beslist is denk ik niet doorgestoken kaart volgens mij was het wel gewoon 4-4. Ze hadden sowieso een belronde gehad. Bij 5-3 ofzo hadden ze gewoon een kijkersfavoriet-stemming gehad.
Wie krijgt volgens jou van de ex-eilandbewoners de meeste stemmen en wie wordt dé Robinson 2003?
Wordt het Gio, Robin, Jutta, Judge, Ilona of Ryan?
SMS Finale naar 3231 en laat ons weten wie er volgens jou wint.
Let op! Jij bepaalt met je keuze niet wie de winnaar wordt, maar speelt wel mee voor 1000 Euro als jij juist aanvoelt wie onze Robinson 2003 wordt! Wedstrijdreglement: zie speel & win op http://www.vt4.be.
quote:Niet voordat ik weet wat dat met Björn was.
Op zondag 7 december 2003 22:56 schreef cptmarco het volgende:
dit wordt de laatste topic??
YESSSSSSSSSSSSSSSSS Judge heeft niet gewonnen!
Dat was me die paar euro wel waard
[Dit bericht is gewijzigd door pro_jeex op 07-12-2003 22:59]
quote:Er was een orgie!
Op zondag 7 december 2003 22:57 schreef koala2002 het volgende:
Wat heb ik gemist over sex??
Ik moest heel nodig plassen dus ben ff weggelopen?
wat mis ik nu...
"Aaarrrh! Heerlijk zo ene eenwording met d'n natuur!"
ben benieuwd of duidleijk wordt wie die verdomde bananen heeft gepikt.
quote:Zeg euh... Ben ik nou zo dom of...
Op zondag 7 december 2003 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
Dit staat op de VT4 siteWie krijgt volgens jou van de ex-eilandbewoners de meeste stemmen en wie wordt dé Robinson 2003?
Let op! Jij bepaalt met je keuze niet wie de winnaar wordt, maar speelt wel mee voor 1000 Euro als jij juist aanvoelt wie onze Robinson 2003 wordt! Wedstrijdreglement: zie speel & win op http://www.vt4.be.
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
Dit staat op de VT4 siteWie krijgt volgens jou van de ex-eilandbewoners de meeste stemmen en wie wordt dé Robinson 2003?
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:58 schreef Lithion het volgende:
Volgens mij is Björn degene geweest die sex heeft gehad op dat eiland... met een paar karekollen en wat zeewier ofzo."Aaarrrh! Heerlijk zo ene eenwording met d'n natuur!"
I'll come klaar
waar sloeg dat gedoe met Björn nou op???
en idd, volgens mij hebben de belgen niet meegestemd, want dan was er wel een belgisch telefoonnummer genoemd, of niet dan?
iig, HEEL blij dat Jutta gewonnen heeft.
Top 3 losers van dit jaar voor mij:
1) Judge: luie meelifter die denkt dat hij kan surviven. NOT baby!
2) Ilona: doet gewoon alles fout wat je maar fout kan doen. Er klopt ook iets niet aan je mentaliteit als je durft te zeggen: "ik heb mijn best gedaan en ik ben niet boos op mezelf". Hoezo geen doorzettingsvermogen?
3) Robin/Gio: gedeelde 3e plaats: de hele tijd spelletjes spelen en dan uiteindelijk (gelukkig) falen.
Ik hoop dat ze volgend jaar gewoon weer normalen mensen nemen en geen stelletje toplosers.
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 07-12-2003 23:00]
quote:Dan moet je juist gaan, dan heb jij iets te overwinnen en wij iets om om te lachen
Op zondag 7 december 2003 22:53 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik zou wel willen, maar ik ben echt als de dood voor al het ongedierte dat daar losloopt.
Mij lijkt het ook wel geinig, maar ik heb geen zin om erna herkend te worden op straat. Ik weet niet in hoeverre dat gebeurt, nadat je erin hebt gezeten.
[Dit bericht is gewijzigd door Leila op 07-12-2003 23:01]
quote:diegene die de winnaar goed gokt krijgt een prijs...
Let op! Jij bepaalt met je keuze niet wie de winnaar wordt
quote:Björn had met zijn vrachtwagen de verkeerde afslag genomen, hoorde ik net van Net 5 redactieteam..
Op zondag 7 december 2003 22:57 schreef elcastel het volgende:
Niet voordat ik weet wat dat met Björn was.
nee hoor heb geen id, Björn is en blijft iig cool!
quote:Das wel een moeilijke vraag.
Op zondag 7 december 2003 23:00 schreef cptmarco het volgende:[..]
diegene die de winnaar goed gokt krijgt een prijs...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |