abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15243284
quote:
Op maandag 8 december 2003 10:19 schreef Tijgetje21 het volgende:
leuk verslag van die aanwezige flip... eindelijk wat feiten van achter de schermen so to speak.Leuk detail trouwens vond ik wel dat ik zelf rond half 12 een berichtje ontving dat mijn smsje was ontvangen en ik nu kans kon maken op 1 van de 2 prijzen! Ik zat echt helemaal in spanning joh!!!!
valt me nog mee, ik kreeg em om 6:30 deze morgen
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  maandag 8 december 2003 @ 11:41:20 #152
25193 Harmonic
Je hebt bier en je hebt Fok!
pi_15243322
Ik vond het gisteren ook een teleurstelling. Toen bleek dat Judge naar de finale ging kreeg ik dikke ruzie met mijn vriendin omdat ze vond dat ik meer "respect" voor mensen (in dit geval Judge) moet hebben....respect heb ik normaal wel maar toen ff niet. Dus we hebben de rest van de finale gescheiden gekeken . Wat ook grappig is dat ik vanmorgen om 8:00 uur een SMS kreeg dat mijn stem op Jutta is verwerkt.
pi_15243353
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:41 schreef Harmonic het volgende:
Ik vond het gisteren ook een teleurstelling. Toen bleek dat Judge naar de finale ging kreeg ik dikke ruzie met mijn vriendin omdat ze vond dat ik meer "respect" voor mensen (in dit geval Judge) moet hebben....respect heb ik normaal wel maar toen ff niet. Dus we hebben de rest van de finale gescheiden gekeken . Wat ook grappig is dat ik vanmorgen om 8:00 uur een SMS kreeg dat mijn stem op Jutta is verwerkt.
Judge, nee daar heb ik ook geen respect voor, wat een loser eerste klas. Oja die sms kreeg ik ook vanochtend, 3
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
pi_15243421
Judge is zover gekomen door de kadootjes (extra eten, bellen) van anderen. Anders wassie allang jankend d'r uit gestapt. ZEKER geen Robinson.
Ik was in zekere zin best een sfeerbepalende user. Ooit. Ergens is het echter misgegaan.
pi_15243456
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:42 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Judge, nee daar heb ik ook geen respect voor, wat een loser eerste klas. Oja die sms kreeg ik ook vanochtend, 3

klacht indienen? heus niet dat sms-ers meededen aan de prijs, aangezien ook de 2 winnaars met adres bekend werden gemaakt...huistelefoons dus

hoe moet je dat aanpakken, zo'n klacht? bewaar de smsjes in ieder geval (voor de tijd), ik wil schadevergoeding

pi_15243582
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:46 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

klacht indienen? heus niet dat sms-ers meededen aan de prijs, aangezien ook de 2 winnaars met adres bekend werden gemaakt...huistelefoons dus

Ze bellen gewoon de winnaar terug om zo het adres te vragen .

A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 8 december 2003 @ 11:52:09 #157
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_15243628
Was ik trouwens de enige die zowel telefonisch als via SMS moeite had om er door te komen? Na 3 pogingen heb ik het maar opgegeven.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_15243655
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:51 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Ze bellen gewoon de winnaar terug om zo het adres te vragen .

waarom doen ze dan alsof het tot het einde spannend is wie die prijs heeft gewonnen? het is toch geen verrassing als de winnaars al wisten dat ze hadden gewonnen, en wij hadden dan toch niet meer kunnen winnen?
pi_15243666
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:52 schreef Ripley het volgende:
Was ik trouwens de enige die zowel telefonisch als via SMS moeite had om er door te komen? Na 3 pogingen heb ik het maar opgegeven.
wist niet dat nederland nog zo massaal aan die oplichting meedoet
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_15243676
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:53 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

wij hadden dan toch niet meer kunnen winnen?

Dat klopt, maar ja ze moeten er ook aan verdienen
pi_15243689
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:52 schreef Ripley het volgende:
In het begin had ik dat ook ja.
pi_15243694
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:53 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

waarom doen ze dan alsof het tot het einde spannend is wie die prijs heeft gewonnen? het is toch geen verrassing als de winnaars al wisten dat ze hadden gewonnen, en wij hadden dan toch niet meer kunnen winnen?

Daarnaast deden ze alsof je nog kon bellen voor de uitslag, terwijl de winnaars van de prijzen al bekend werden gemaakt.

En dat dat geneuk met die computer: "ja, de computer heeft het zwaar!" , , . Hou nou toch op!

Ik was in zekere zin best een sfeerbepalende user. Ooit. Ergens is het echter misgegaan.
pi_15243706
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:53 schreef the_undertaker het volgende:
Het zal je verbazen hoeveel stupide volk er in dit land woont.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  maandag 8 december 2003 @ 11:58:19 #164
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_15243787
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:53 schreef the_undertaker het volgende:

[..]

Ik check bijna al deze dingen vanuit mijn beroep
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  maandag 8 december 2003 @ 11:59:57 #165
25193 Harmonic
Je hebt bier en je hebt Fok!
pi_15243842
quote:
Achteraf is het inderdaad oplichting, maar in het heetst van de strijd, had ik maar 1 doel, zorgen dat Judge niet won.
pi_15243867
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:59 schreef Harmonic het volgende:

[..]

Achteraf is het inderdaad oplichting, maar in het heetst van de strijd, had ik maar 1 doel, (mede)zorgen dat Judge niet won.

Precies, dat was ook mijn motivatie, ik heb daar best een paar euro's voor over
  maandag 8 december 2003 @ 12:01:27 #167
22389 boku
Oppermoppermidget
pi_15243873
quote:
Op maandag 8 december 2003 11:59 schreef Harmonic het volgende:

[..]

Achteraf is het inderdaad oplichting, maar in het heetst van de strijd, had ik maar 1 doel, (mede)zorgen dat Judge niet won.

Inderdaad.
“Do nothing which is of no use.” - Miyamoto Musashi
pi_15244028
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:01 schreef boku het volgende:

[..]

Inderdaad.

pi_15244184
De finale was tenenkrommend, om te huilen gewoon. Vorig jaar waren tenminste alle deelnemers aanwezig, en niet eerder uitgezonden beelden. Van een Nolleke die probeert een cocosnoot door te hakken, om haar zo een beetje voor lul te zetten in de studio. Er was ook confrontatie tussen Keo en Olivier. Allemaal elementen die nu afwezig waren. De spontaniteit was ver te zoeken. Zoals gezegd een afknapper.
pi_15244494
En daar had ik nou dagen naar uitgekeken...
Wat een teleurstellende uitzending. Het eerste deel was nog wel te doen, tot het moment dat die luie negor en een saaie doos overbleven.

Die proef met de stenen opduiken is toch wel spectaculair. Ik probeer me iedere keer voor te stellen hoe ik dat zou doen, zit mijn adem in te houden tijdens de uitzending.
Die muts bij de computer had ik nog nooit gezien, en volkomen terecht. Ze had weinig tekst en kon zelf niks verzinnen, tenenkrommende presentatie.

Bij der opmerking over sex in de uitzending van volgende week hadden ze Robin in beeld in een innige omhelzing met een houten paal, ik hoop op iets meer.

In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
pi_15244545
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:27 schreef the-O het volgende:
Die muts bij de computer had ik nog nooit gezien, en volkomen terecht.
Ariane Spier, ken je die niet?

maandag 8 december 2003 @ 12:46:08 #172
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15244908
Domme belspelletjes-presentatrice.
Dat was ws ook de reden dat gevraagd was voor deze avond
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_15245009
quote:
Op maandag 8 december 2003 12:46 schreef SEMTEX het volgende:
Domme belspelletjes-presentatrice.
Dat was ws ook de reden dat gevraagd was voor deze avond
Zij mag alleen maar telefoontussenstandjes presenteren .
pi_15245494
Ze kan ook helemaal niks anders.

weet iemand trouwens hoe het zit met Karin en Ilona?

maandag 8 december 2003 @ 13:13:57 #175
136 V.
Like tears in rain...
pi_15245567
Volgens mij heette dat mens van gisterern Ariane Meijer, en was het gewoon iemand anders...

V.

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')