quote:Het lukte bij mij mobiel überhaupt niet. Kreeg 'number error'. Met vaste lukt het 9 van de 10 keer. En mocht al een keer m'n telefoonnummer intoetsen voor de trekking.
Op zondag 7 december 2003 22:34 schreef DrMarten het volgende:
Ik heb het voor de gein toch nog een keer met een vaste lijn geprobeerd en kwam er na 2 keer door
quote:welterusten
Op zondag 7 december 2003 22:34 schreef toska het volgende:
Ik moet morgen heeeeeeeel vroeg weer op , dus ga verder in bed kijken , ajuus allen
quote:Karin heeft momenteel een seksuele realtie met Ilona...
Op zondag 7 december 2003 22:33 schreef sweetgirly het volgende:
Bah bah bah wat heeft die Karin een ontevreden r*tkop...
...daar krijg je toch bijna overgeef neigingen vanen ik gebruik niet vaak een kotssmiley
quote:Ik had me er zo op verheugd om die verschrikte koppen van Gio en Judge te zien bij de terugkeer van Ryan... wat het niet doorgaan daarvan tot een enorme teleurstelling maakte.
Op zondag 7 december 2003 22:31 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik ook, maar ik vond het echt jammer dat Ilona in de boot zat.
Maar zo is deze hele apotheose een teleurstelling. Inclusief het goedkope, ultiem commerciële, stemgegoochel.
quote:Idd, te langdradig ook.
Op zondag 7 december 2003 22:35 schreef berney het volgende:
Ik vind het maar een minne uitzending eigenlijk..
quote:Trusten!
Op zondag 7 december 2003 22:34 schreef toska het volgende:
Ik moet morgen heeeeeeeel vroeg weer op , dus ga verder in bed kijken , ajuus allen
quote:"Schat doe jij even de afwas vandaag ik moet werken"
Op zondag 7 december 2003 22:28 schreef Qarinx het volgende:[..]
Nee hoor, ik heb het woord judge namelijk opgenomen in m'n vocabulaire als synoniem voor het woord lui.
"Nee, ik voel me een beetje Judge vandaag... oeh lekker kippetje, come here baby!
quote:Ik zie het wel gebeuren dat hij een oerkreet slakend met een peniskoker om die studio binnen komt wandelen en Ernst-Paul Hasselbach met een machete z'n kop eraf jast waarop hij schreeuwt: "Ngghaa! Overleef dát maar eens vuile manipulerende nep-shamaan! Gual lives forever!. Oh en Ryan, kunt ge mij wat eurocenten lenen? Ik moet dubbel betalen voor unne parkeerstek voor munne vrachtwagen bij die uitzuigers hierzo."
Op zondag 7 december 2003 22:32 schreef NoXxa het volgende:
Wedden dat die Bjorn Jutta de liefde gaat verklaren ofzo.
quote:ik verdring dat feit nog...
Op zondag 7 december 2003 22:36 schreef berney het volgende:
Ik bereid me er geestelijk op voor dat Judge wint..
quote:nog zo'n loser....
Op zondag 7 december 2003 22:37 schreef schatje het volgende:
Derek komt zo![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |