quote:Prego
Op maandag 8 december 2003 00:01 schreef Prego het volgende:
COC?
ik heb louter 1 ervaring met die stichting.
toen ik me goed realiseerde dat ik nie op vrouwen viel had ik het daar zwaar moeilijk mee, ik had er geen zin in, was er bang voor en schaamde me dood.
toen ben ik (op aanraden van ma lief) eens gaan praten met iemand van het COC. hetgesprek was met een kale relnicht van een jaarof 40 die dacht dat ie nog 20 was (lyceum-museum-figuur)door een of andere reden vroeg hij na het (nutteloze) gesprek om wat gegevens voor info enzo, zo ook mijn emailadres. zonder erbij na te denken ingevuld. de week daarop begonnen de versierpogingen van die kerel.
mijn indruk van het COC is dus uiterst negatief. nu generaliseer ik bestwel door meteen het hele COC naar beneden te halen maar ja wanneer je die indruk meteen krijgt in een periode van onzekerheiden angst... dan denk ik niet dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn.en: goeieavond
mjah, toen ik dus eigenlijk voor mezelf er wel een beetje uit was, maakte ik een kloon aan en ging hier posten, nu zo'n 2 a 2.5 jaar geleden denk ik
en via hier en IRC kwam ik in contact met anderen om er over te praten
quote:Je trok de deur van je kast nog iets verder dicht dus?
Op maandag 8 december 2003 00:01 schreef Prego het volgende:
COC?
ik heb louter 1 ervaring met die stichting.
toen ik me goed realiseerde dat ik nie op vrouwen viel had ik het daar zwaar moeilijk mee, ik had er geen zin in, was er bang voor en schaamde me dood.
toen ben ik (op aanraden van ma lief) eens gaan praten met iemand van het COC. hetgesprek was met een kale relnicht van een jaarof 40 die dacht dat ie nog 20 was (lyceum-museum-figuur)door een of andere reden vroeg hij na het (nutteloze) gesprek om wat gegevens voor info enzo, zo ook mijn emailadres. zonder erbij na te denken ingevuld. de week daarop begonnen de versierpogingen van die kerel.
mijn indruk van het COC is dus uiterst negatief. nu generaliseer ik bestwel door meteen het hele COC naar beneden te halen maar ja wanneer je die indruk meteen krijgt in een periode van onzekerheiden angst... dan denk ik niet dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn.en: goeieavond
Avond ook.
quote:je ministeck is dus weer voor de dag gekomen
Op maandag 8 december 2003 00:02 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Nee, ik heb teveel energie om dat in slaap te gaan steken.
quote:Mijn god, wat heb jij dit keer voor sinterklaas gehad?
Op maandag 8 december 2003 00:03 schreef Cybart het volgende:[..]
je ministeck is dus weer voor de dag gekomen
?
Oude meuk van de zolder?
quote:haha zoiets ja
Op maandag 8 december 2003 00:04 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Mijn god, wat heb jij dit keer voor sinterklaas gehad?
Oude meuk van de zolder?
en die fiets stond daar weer bij andere familie gestald tot gisteren
bij ons op zolder lagen dan weer cadeau's voor andere familie
ja, je hebt dus wel deels gelijk
quote:in de 1e instantie wel. toen leerde ik me huidige beste vriendin kennen, zij is bi en was daar heel makkelijk en eerlijk over dus dat maakte het voor mij een stuk makkelijker! ik ben haar daar nog steeds eeuwig dankbaar voor
Op maandag 8 december 2003 00:03 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Je trok de deur van je kast nog iets verder dicht dus?
Avond ook.
Cybart: internet is op dat gebied heel practisch, anoniem kun je toch eens kijken hoe het allemaal reilt (schrijf je dat zo?) en zeilt.
quote:trustuh
Op maandag 8 december 2003 00:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga naar bed...slaap lekker allemaal
quote:het is gewoon belangrijk dat je inderdaad iemand hebt die je vertrouwt, iemand die je niet meteen als prooi ziet, en iemand waarbij je terecht kunt hebt. iemand om mee te praten over jou gevoel. die je begrijpt ook nog eens.
Op maandag 8 december 2003 00:07 schreef Prego het volgende:[..]
in de 1e instantie wel. toen leerde ik me huidige beste vriendin kennen, zij is bi en was daar heel makkelijk en eerlijk over dus dat maakte het voor mij een stuk makkelijker! ik ben haar daar nog steeds eeuwig dankbaar voor
Cybart: internet is op dat gebied heel practisch, anoniem kun je toch eens kijken hoe het allemaal reilt (schrijf je dat zo?) en zeilt.
als ik bij mij in mijn vriendengroep kijk, zou ik bij niemand terecht gekunt zijn, omdat ze niet weten hoe je je voelt. zeker in het begin ben je verward, of toch op zijn minst niet echt (damn hoe omschrijf ik het) rustig met het gevoel wat je erover hebt. je weet dat je hele leven op het punt staat te veranderen eigenlijk. tenminste je bent niet meer volgens het standaard rollen patroon. en als zo iemand er dan misbruik van maakt kan ik me inderdaad voorstellen dat je toch weer een stuk verder in je schulp kruipt
quote:trusten!
Op maandag 8 december 2003 00:09 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga naar bed...slaap lekker allemaal
quote:alcohol kicks in
Op maandag 8 december 2003 00:09 schreef Great_Expectations het volgende:
Leugkkig bhe ki dti arja gnee snikelsaari veneoh reevin..
quote:ik snap je helemaal
Op maandag 8 december 2003 00:11 schreef ysklontje2000 het volgende:
Oh ja, ik weet sind deze zaterdag ook weer waarom ik nooit te lang op de dam blijf hangen.
nog bedankt voor je telefoontje vrijdag trouwens, dat had ik al in een topic of 2 geleden gezet, maar dat zal je wel niet gelezen hebben.
quote:dat vond ik nog het meest beangstigend denk ik
Op maandag 8 december 2003 00:10 schreef Cybart het volgende:[..]
je weet dat je hele leven op het punt staat te veranderen eigenlijk. tenminste je bent niet meer volgens het standaard rollen patroon. en als zo iemand er dan misbruik van maakt kan ik me inderdaad voorstellen dat je toch weer een stuk verder in je schulp kruipt
het is klote wanneer je niet bij je vrienden terecht kunt, daarom was ik erg blij dat ik iemand anders als een hetero leerde kennen hetero's heb ik bijna alleen maar in me vriendengroep)
quote:Nee idd, dan moet ik 3 dagen inhalen denk ik.
Op maandag 8 december 2003 00:12 schreef Cybart het volgende:[..]
ik snap je helemaal
nog bedankt voor je telefoontje vrijdag trouwens, dat had ik al in een topic of 2 geleden gezet, maar dat zal je wel niet gelezen hebben.
Geen probleem, het was één van de dingen die me altijd is bijgebleven en een telefoontje is een kleine moeite toch?
quote:dat was voor mij dus ook het belangrijkste
Op maandag 8 december 2003 00:14 schreef Prego het volgende:[..]
dat vond ik nog het meest beangstigend denk ik
het is klote wanneer je niet bij je vrienden terecht kunt, daarom was ik erg blij dat ik iemand anders als een hetero leerde kennen hetero's heb ik bijna alleen maar in me vriendengroep)
quote:true, maar het was onverwacht. en dat was het leuke eraan.
Op maandag 8 december 2003 00:15 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Nee idd, dan moet ik 3 dagen inhalen denk ik.
Geen probleem, het was één van de dingen die me altijd is bijgebleven en een telefoontje is een kleine moeite toch?
volgens mij wordt dit geen Breezerslet! hoor, zo'n prinses hebben we al
goedenacht overigens
quote:ook goedenacht
Op maandag 8 december 2003 00:19 schreef onetouch het volgende:
uhm.... born to be wild????volgens mij wordt dit geen Breezerslet! hoor, zo'n prinses hebben we al
goedenacht overigens
quote:ben jij er nu makkelijk over tegen vreemden?
Op maandag 8 december 2003 00:16 schreef Cybart het volgende:[..]
dat was voor mij dus ook het belangrijkste
iemand leren kennen die hetzelfde voelt.
of in ieder geval je gevoelens begrijpt ern erover mee kan praten
quote:Je hebt m'n nummer (Je weet volgens mij zelfs nog wel in welke stad ik woon
Op maandag 8 december 2003 00:18 schreef Cybart het volgende:[..]
true, maar het was onverwacht. en dat was het leuke eraan.
nog steeds baal van dingen die verkeerd zijn gegaan. (in de zin van verstandhouding)
maar dat is iets om eens een keer gewoon te bespreken en niet via hier
quote:ola...
Op maandag 8 december 2003 00:20 schreef Cybart het volgende:ook goedenacht
iemand die weet of DWHN het waard is voor op te blijven
quote:ouders? weten die "het" van je?
Op maandag 8 december 2003 00:20 schreef Prego het volgende:ben jij er nu makkelijk over tegen vreemden?
ik totaal niet. ik ben er nog steeds onzeker over. ik ben liever "hetero" op nbijvoorbeeld het werk dan dat ze het weten en het weer uitgebreid besproken moet worden.
is dat niet triest eigenlijk?
quote:nee, ik begin er ook nooit over
Op maandag 8 december 2003 00:20 schreef Prego het volgende:[..]
ben jij er nu makkelijk over tegen vreemden?
ik totaal niet. ik ben er nog steeds onzeker over. ik ben liever "hetero" op nbijvoorbeeld het werk dan dat ze het weten en het weer uitgebreid besproken moet worden.
is dat niet triest eigenlijk?
ik weet niet, ik wil er ook niet te koop mee lopen
ik hoef er niet op herkend te worden
ik wil het niet duidelijk maken ofzo, of benadrukken als ik iemand spreek
dus eigenlijk is het ook wel weer relaxed zo.
maar het blijft wel dubbel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |