quote:Ze kunnen vast hele mooie spandoeken maken voor de GayPride!
Op zondag 7 december 2003 23:36 schreef Cybart het volgende:ik heb in mijn hele homo bestaan nog niks met die hele stichting van doen gehad,
dus al houden ze op, mij maakt het niks uit
quote:Ik wel, de binnentuin (lees terras) in de zomer.
Op zondag 7 december 2003 23:42 schreef Vlarp het volgende:[..]
"Ja, maar zonder het COC bladibladibla... en anders.. bladibladibla.. want het COC bladibladibla... "
Ik heb ook nog nooit wat van het hele COC gemerkt/gezien..
quote:wat vind je er zoal goed aan ?
Op zondag 7 december 2003 23:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik heb ook nog nooit een COC gebouw van binnen gezien en ik denk niet dat daar snel verandering in komt. Niet dat ik het niet goed vind dat het bestaat hoor, in tegendeel juist.
quote:ja, met glittertjes
Op zondag 7 december 2003 23:44 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ze kunnen vast hele mooie spandoeken maken voor de GayPride!
.
quote:Ik kan me voorstellen dat er homo's zijn die er behoefte aan hebben om alleen met homo's onder elkaar het gezellig te hebben. Dus in die zin vind ik het goed dat het COC bestaat. Ik zelf heb die behoefte (nog) niet, ik vermaak me nu gewoon prima met mijn heterovrienden.
Op zondag 7 december 2003 23:45 schreef Cybart het volgende:[..]
wat vind je er zoal goed aan ?
quote:ook dat heb ik nog nooit gezien/gelezen
Op zondag 7 december 2003 23:46 schreef DennisMoore het volgende:
Expreszo
De stichting Hoezo/Expreszo is een dochterstichting van COC Nederland. De stichting is de uitgever van Expreszo, het no-budget glossy voor lesbische, homo- en biseksuele jongeren in de leeftijd tot 26 jaar. Het tijdschrift verschijnt 6 maal per jaar en biedt op eigentijdse wijze informatie over coming-out, uitgaan, seksualiteit en alle andere zaken die homojongeren interesseren. Het blad heeft een eigen website en is verkrijgbaar in kiosken in Nederland en België. COC-leden tot en met 25 jaar ontvangen Expreszo automatisch naast het verenigingsblad COC Update.
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:46 schreef Cybart het volgende:[..]
ja, met glittertjes
erg jammer dit...
quote:Da's toch De Kringen ofzo?
Op zondag 7 december 2003 23:47 schreef Markie-Mark het volgende:Ik kan me voorstellen dat er homo's zijn die er behoefte aan hebben om alleen met homo's onder elkaar het gezellig te hebben. Dus in die zin vind ik het goed dat het COC bestaat. Ik zelf heb die behoefte (nog) niet, ik vermaak me nu gewoon prima met mijn heterovrienden.
quote:sure, maar plaats je met een aparte stichting jezelf weer niet in een isolement.
Op zondag 7 december 2003 23:47 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik kan me voorstellen dat er homo's zijn die er behoefte aan hebben om alleen met homo's onder elkaar het gezellig te hebben. Dus in die zin vind ik het goed dat het COC bestaat. Ik zelf heb die behoefte (nog) niet, ik vermaak me nu gewoon prima met mijn heterovrienden.
quote:explain yourself?
Op zondag 7 december 2003 23:47 schreef Vlarp het volgende:[..]
erg jammer dit...
quote:Wat ik van het COC weet is dat ze ook avonden organiseren voor ho/bi's. Van De Kringen heb ik nog nooit gehoord.
Op zondag 7 december 2003 23:48 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Da's toch De Kringen ofzo?
quote:Dat is misschien ook wel zo, ik heb zelf ook die behoefte niet om naar een avond met alleen homo's te gaan. Maar de ho/bi's die dat wel hebben lijkt het me wel een goede zaak dat ze ook die mogelijkheid hebben
Op zondag 7 december 2003 23:48 schreef Cybart het volgende:[..]
sure, maar plaats je met een aparte stichting jezelf weer niet in een isolement.
nu is dat met homo uitgaan in zijn algemeen eigenlijk ook wel zo bedenk ik me nu
quote:Daar moet je jezelf niet zo heel veel van voorstellen.
Op zondag 7 december 2003 23:50 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wat ik van het COC weet is dat ze ook avonden organiseren voor ho/bi's. Van De Kringen heb ik nog nooit gehoord.
quote:ja dat zeg ik inderdaad ook in mijn vorige post
Op zondag 7 december 2003 23:51 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Dat is misschien ook wel zo, ik heb zelf ook die behoefte niet om naar een avond met alleen homo's te gaan. Maar de ho/bi's die dat wel hebben lijkt het me wel een goede zaak dat ze ook die mogelijkheid hebben
en dat was het originele discussiepunt
quote:Nou, het kwam over als een vooroordeel dat het COC alleen maar een rellende organisatie is...
Op zondag 7 december 2003 23:49 schreef Cybart het volgende:[..]
explain yourself?
quote:nee tuurlijk niet
Op zondag 7 december 2003 23:54 schreef Vlarp het volgende:[..]
Nou, het kwam over als een vooroordeel dat het COC alleen maar een rellende organisatie is...
Mijn wekker gaat weer om 7 uur af en als ik nu mijn bedje niet induik kom ik er morgen helemaal niet meer uit
Trusten alvast
quote:Dan heb ik het dus te serieus opgepikt
Op zondag 7 december 2003 23:56 schreef Cybart het volgende:[..]
nee tuurlijk niet
dan begrijp je in dit geval de (sarcastische) humor van mij en DM niet
Mijn fout
quote:weltrusten Markie
Op zondag 7 december 2003 23:57 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ga slapenMijn wekker gaat weer om 7 uur af en als ik nu mijn bedje niet induik kom ik er morgen helemaal niet meer uit
Trusten alvast
quote:het was gewoon een flauw geintje tussendoor in ieder geval
Op zondag 7 december 2003 23:58 schreef Vlarp het volgende:[..]
Dan heb ik het dus te serieus opgepikt
Mijn fout
quote:u gaat slapen?
Op zondag 7 december 2003 23:58 schreef ysklontje2000 het volgende:
Slaap lekker iedereen die vanaf *nu* gaat slapen.
door een of andere reden vroeg hij na het (nutteloze) gesprek om wat gegevens voor info enzo, zo ook mijn emailadres. zonder erbij na te denken ingevuld. de week daarop begonnen de versierpogingen van die kerel.
mijn indruk van het COC is dus uiterst negatief. nu generaliseer ik bestwel door meteen het hele COC naar beneden te halen maar ja wanneer je die indruk meteen krijgt in een periode van onzekerheiden angst... dan denk ik niet dat die mensen weten waar ze mee bezig zijn.
en: goeieavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |