van een belgische gaysite pluk:
quote:
Op de eerste gay-sunday van PICKLES&BERRIES nodigt Giovani zijn gasten uit: Robin, Jutta, Franca & Judge [Expeditie Robinson 2003]
stel he, iemand geeft als columnist op de coc site van zwolle (ik niet) enorm af op de organisatie van het coc songfestival en op christelijke homo's, door ze christenhonden enz te noemen en dat ze maar samen moeten hokken in Ermelo, is dat humor of kan het niet?
quote:Je gaydar blijkt te werken Cybart
Op zondag 7 december 2003 23:24 schreef Cybart het volgende:
Gio houdt van jongetjes:van een belgische gaysite pluk:
[..]
Ik zelf had het niet gezien eigenlijk, wel vreemd dat ie Ryan dan niet uitnodigt voor dat feestje.
quote:moet kunnen
Op zondag 7 december 2003 23:28 schreef Waxxer het volgende:
Even een diepzinnige vraag op dit tijdstip...stel he, iemand geeft als columnist op de coc site van zwolle (ik niet) enorm af op de organisatie van het coc songfestival en op christelijke homo's, door ze christenhonden enz te noemen en dat ze maar samen moeten hokken in Ermelo, is dat humor of kan het niet?
quote:Platvloers goedkoop gescheld is nooit humor.
Op zondag 7 december 2003 23:28 schreef Waxxer het volgende:Even een diepzinnige vraag op dit tijdstip...
stel he, iemand geeft als columnist op de coc site van zwolle (ik niet) enorm af op de organisatie van het coc songfestival en op christelijke homo's, door ze christenhonden enz te noemen en dat ze maar samen moeten hokken in Ermelo, is dat humor of kan het niet?
quote:en een column hoeft niet altijd humor te zijn
Op zondag 7 december 2003 23:30 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Platvloers goedkoop gescheld is nooit humor.
quote:En de redactie moet zo'n collumnist er dan uit kunnen trappen.
Op zondag 7 december 2003 23:29 schreef Cybart het volgende:moet kunnen
een columinst geeft zijn mening
of je het er mee eens bent is een tweede
quote:ligt eraan hoe de rest van de column is en hoe het wordt gebracht...
Even een diepzinnige vraag op dit tijdstip...stel he, iemand geeft als columnist op de coc site van zwolle (ik niet) enorm af op de organisatie van het coc songfestival en op christelijke homo's, door ze christenhonden enz te noemen en dat ze maar samen moeten hokken in Ermelo, is dat humor of kan het niet?
quote:zullen we es naar belgie gaan bart?
Op zondag 7 december 2003 23:24 schreef Cybart het volgende:
Gio houdt van jongetjes:van een belgische gaysite pluk:
[..]
quote:Nee, maar dat was de vraag.
Op zondag 7 december 2003 23:31 schreef Cybart het volgende:en een column hoeft niet altijd humor te zijn
Verder wordt de vrijheid van meningsuiting natuurlijk beperkt door de wet.
Discriminatie en belediging mag niet zomaar.
quote:ik heb het net met iemand anders ook al afgesproken
Op zondag 7 december 2003 23:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
zullen we es naar belgie gaan bart?
.!
quote:Het kan wel wat een columnist mag zijn mening neerschrijven lijkt me. Of je het er mee eens bent is natuurlijk een tweede, en of het humor is, verschilt natuurlijk ook per persoon, Ik zou er zelf niet om kunnen lachen
quote:
Op zondag 7 december 2003 23:33 schreef Cybart het volgende:[..]
ik heb het net met iemand anders ook al afgesproken
quote:mjah ik lig er niet wakker van
Op zondag 7 december 2003 23:32 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Nee, maar dat was de vraag.
Verder wordt de vrijheid van meningsuiting natuurlijk beperkt door de wet.
Discriminatie en belediging mag niet zomaar.
quote:Expeditie Gio 2004
Op zondag 7 december 2003 23:32 schreef Jerruh het volgende:[..]
zullen we es naar belgie gaan bart?
.!
quote:het wordt een busreis, ik voel het
Op zondag 7 december 2003 23:34 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Expeditie Gio 2004
quote:Subsidie aan COC stopzetten dus.
Op zondag 7 december 2003 23:34 schreef Cybart het volgende:mjah ik lig er niet wakker van
feit dat het gepubliceerd wordt geeft aan dat de column door de opdrachtgevers is goedgekeurd
quote:ik heb in mijn hele homo bestaan nog niks met die hele stichting van doen gehad,
Op zondag 7 december 2003 23:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Subsidie aan COC stopzetten dus.
.
quote:Dan raakt Waxxer zijn baantje kwijt
Op zondag 7 december 2003 23:35 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Subsidie aan COC stopzetten dus.
.
quote:"Ja, maar zonder het COC bladibladibla... en anders.. bladibladibla.. want het COC bladibladibla... "
Op zondag 7 december 2003 23:36 schreef Cybart het volgende:[..]
ik heb in mijn hele homo bestaan nog niks met die hele stichting van doen gehad,
dus al houden ze op, mij maakt het niks uit
Ik heb ook nog nooit wat van het hele COC gemerkt/gezien..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |