quote:Jij gemene kriebelhoesthomo! Krijg een loopneus! Griepgay! Gescheurde nagelnicht!
Op zondag 7 december 2003 22:08 schreef Waxxer het volgende:
Haha nou ajuu, als jij 'boos' word lig ik denk ik alleen maar dubbel, maar dan moet je geen woordjes als kankerbarbies gaan gebruiken, want ziektes gebruiken in scheldwoorden is natuurlijk wel heel laag bij de grond he! Niet doen dus, oke?![]()
quote:aaaawww.... nou, ik krijg steeds meer de neiging mezelf er maar uit te halen dan
Op zondag 7 december 2003 22:09 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E staat ook niet in de H.. Maar ik ben dan ook geen Echte Homo.
.
quote:nee ik ga niet echt voor mijn plezier in hetdonker wandelen hier...
Op zondag 7 december 2003 22:08 schreef Waxxer het volgende:
Haha nou ajuu, als jij 'boos' word lig ik denk ik alleen maar dubbel, maar dan moet je geen woordjes als kankerbarbies gaan gebruiken, want ziektes gebruiken in scheldwoorden is natuurlijk wel heel laag bij de grond he! Niet doen dus, oke?Dus als je weer een driftaanval krijgt, eeeeven een blokje om (als dat in rdam nog klan tegenwoordig, in het donker), of 5 min naar je eigen tekeningetjes kijken
deal?
nou ja,sorry hoor...ik...
quote:die blauwe-zonnebanklicht-jongen daar hoor je nooit wat van...hoewel wel bloedmooie jongen, daar niet van....
Op zondag 7 december 2003 22:14 schreef Waxxer het volgende:[..]
aaaawww.... nou, ik krijg steeds meer de neiging mezelf er maar uit te halen dan
of gaan we die hele H afschaffen? Of een andere letter bedenken waar wel iedereen in kan? Naja dan sleutelt iemand anders er maar aan hoor, ik ben een digibeet
quote:Ik wíl er niet eens in, ongeacht wat voor letter het ook is.
Op zondag 7 december 2003 22:14 schreef Waxxer het volgende:[..]
aaaawww.... nou, ik krijg steeds meer de neiging mezelf er maar uit te halen dan
of gaan we die hele H afschaffen? Of een andere letter bedenken waar wel iedereen in kan? Naja dan sleutelt iemand anders er maar aan hoor, ik ben een digibeet
quote:wat bedoel je dan met echte homo??
Op zondag 7 december 2003 22:18 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik wíl er niet eens in, ongeacht wat voor letter het ook is.
.
misschien zijn er wel meer niet-echte...
quote:
Op zondag 7 december 2003 22:12 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Jij gemene
![]()
![]()
![]()
![]()
kriebelhoesthomo! ---> hoe weet jij dat?
![]()
Krijg een loopneus! Heb ik al, zelfs al op allergie getest met vage middeltjes maar niks gevonden en moet er van mijn toenmalige huisarts maar mee leren leven
Griepgay! niet meer gehad sinds groep 5 basisschool
Gescheurde nagelnicht! ik bijt ze
--->
quote:Die schijnt niet meer via kabel of adsl te kunnen internetten, maar nog wel af en toe te lurken.
Op zondag 7 december 2003 22:17 schreef ajuu het volgende:[..]
die blauwe-zonnebanklicht-jongen daar hoor je nooit wat van...hoewel wel bloedmooie jongen, daar niet van....
quote:Daar kan ik geen antwoord op geven, zonder hier een aantal mensen zeer ernstig op hun pik te trappen.
Op zondag 7 december 2003 22:19 schreef ajuu het volgende:[..]
wat bedoel je dan met echte homo??
quote:Hallo hee, jouw aanwezigheid veegt anders alle vooroordelen die over "ons apartelingen" bestaan van tafel!
Op zondag 7 december 2003 22:13 schreef Cazman het volgende:
Pleur mij maar uit de H. Mij maakt 't toch geen donder uit
quote:GMTA.
Op zondag 7 december 2003 22:20 schreef XMN8R het volgende:
Voorstel voor een nieuwe, grotere H met plek voor nieuwe users. Het oranje blokje heb ik gejat geleend van Onetouch (). Eventueel kan hier een ander tijdelijk blokje ingezet worden. Laat maar horen wat je ervan vindt....
<knip>
quote:ah joh, beetje leven in de brouwerij
Op zondag 7 december 2003 22:16 schreef beaverhausen het volgende:
jongens, kom op, zo wordt het er hier niet gezelliger op...
quote:ja dan kan ook damonbrooks en die matrozenjjongen die van motors houdt er ook in en beaverhausen etc. ik vind het niet slecht.
Op zondag 7 december 2003 22:20 schreef XMN8R het volgende:
Voorstel voor een nieuwe, grotere H met plek voor nieuwe users. Het oranje blokje heb ik gejat geleend van Onetouch (). Eventueel kan hier een ander tijdelijk blokje ingezet worden. Laat maar horen wat je ervan vindt....
quote:die van jou mag er ook zijn hoor
Op zondag 7 december 2003 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
GMTA..
en NIEMAND gaat uit de H !!
Waxxer: doe maar één van beide kopieeren en de newbies erbij plaatsen
quote:Dat staat voor.....?
Op zondag 7 december 2003 22:21 schreef DennisMoore het volgende:[..]
GMTA.
.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 07-12-2003 22:29]
quote:ach, we zijn toch bezig...
Op zondag 7 december 2003 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Daar kan ik geen antwoord op geven, zonder hier een aantal mensen zeer ernstig op hun pik te trappen.
.
echte homos lezen misshcien geen charles dickens...ik lees ook dickens...alleen ik lees hem nooit uit....ja waar sta ik dan?
quote:Thanx
Op zondag 7 december 2003 22:21 schreef Waxxer het volgende:[..]
Hallo hee, jouw aanwezigheid veegt anders alle vooroordelen die over "ons apartelingen" bestaan van tafel!
I'm there for the truth!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |