quote:Van mij hoeven ze die nummers niet uit te brengen.
Op maandag 22 december 2003 20:43 schreef Ixnay het volgende:[..]
The Worst Hangover Ever misschien wel ja.
Ik denk ook dat ze deze het beste kunnen uitbrengen, zal het verder schoppen als Head Around You.
Voor hun is het natuurlijk publiciteit en bekendheid enzo dus misschien wel weer boeiend maar ik als fan vind het niet zo belangrijk. ![]()
btw ik vind "Spare me de details" en "the worst hangover ever" allebei wel goed. Ze gaan me tot nu toe iig nog niet vervelen en het zijn de 2 nummers op het album waarmee ik me het beste kan identificeren (tekst gewijs gezien).
Het zijn niet de beste nummers van het album maar ik kan me wel goed iets in de teksten voorstellen
quote:idd
Op maandag 22 december 2003 23:39 schreef Ixnay het volgende:
Gewoon 1 clip voor Hit That en meer niet.
Gewoon 1tje om ff te laten zien dat je een nieuw album hebt en daarna niet meer. Ik zie het nut er toch niet zo van in. Meeste nummers worden toch geen hits en daarnaast zijn de mensen die hits maken (top40 lui) ook niet de personen die het album kopen lijkt me....
[Dit bericht is gewijzigd door Nitro_YE op 23-12-2003 00:33]
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:10 schreef putshady het volgende:
Wat mij betreft mogen ze gewoon 4 singletjes uit brengen. Ik wil b-sides en live spul!
me3
quote:
Op dinsdag 23 december 2003 14:10 schreef putshady het volgende:
Wat mij betreft mogen ze gewoon 4 singletjes uit brengen. Ik wil b-sides en live spul!
quote:Thx maar kep m al 2 weken =P
Op woensdag 24 december 2003 19:44 schreef Psycho_Flip het volgende:
Clip van Hit That is te downloaden bij de eerste hit als je met google zoekt op "ucv videos" (ik doe het maar zo, anders wordt de link toch weer direct weg geedit).. Is iets van 30MB groot en de stijl is cartoon gemixed met echt filmwerk..
quote:Ik wist dat ie onder de kerstboom zou komen te liggen
Op woensdag 24 december 2003 20:42 schreef Nitro_YE het volgende:
netjes en zo hoort het ook!
quote:Hiermee is de waarde van kerst maar weer bewezen!
Op woensdag 24 december 2003 23:17 schreef DJ_Robbie het volgende:[..]
Ik wist dat ie onder de kerstboom zou komen te liggen
quote:De kerst brengt dit jaar Offspring
Op donderdag 25 december 2003 23:35 schreef Jassie het volgende:[..]
Hiermee is de waarde van kerst maar weer bewezen!
btw we hebben een "concurrentie-topic" over het concert he...
quote:Viel mij ook al op
Op zaterdag 27 december 2003 01:53 schreef Nitro_YE het volgende:
zitten veel mensen bij die je hier nooit ziet
En ik heb gehoord dat er geen voorprogramma komt, en dat ze anderhalf uur spelen. Het is het laatste optreden van de tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |