quote:No fuckin way dat The Offspring beter is dan Real Mckenzies, Anti-Flag en Good Riddance samen.
Op dinsdag 16 december 2003 23:32 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb liever 1 VET concert ipv 3 crappy bandjes van 10 euro (waar soms wel goeie bands tussenzitten).
quote:Das gewoon smaak, voor mij The Offspring veel beter dan Real Mckenzies, Anti-Flag en Good Riddance samen.
Op woensdag 17 december 2003 13:03 schreef =HellFire= het volgende:[..]
No fuckin way dat The Offspring beter is dan Real Mckenzies, Anti-Flag en Good Riddance samen.
quote:Alrighty then.
Op woensdag 17 december 2003 13:12 schreef crN het volgende:[..]
Das gewoon smaak, voor mij The Offspring veel beter dan Real Mckenzies, Anti-Flag en Good Riddance samen.
I rest my case.
Concert van AFI in de melkweg was alels bij elkaar geloof ik ook 23 euro ofzo (member kaartje erbij) en dat was ook harstikke leuk, boven op het balkon gestaan, prima uitzicht
quote:The Offspring zijn gewoon de goden der punkrock, die andere 3 zijn gewone (wel goeie) punkbandjes.
Op woensdag 17 december 2003 13:03 schreef =HellFire= het volgende:[..]
No fuckin way dat The Offspring beter is dan Real Mckenzies, Anti-Flag en Good Riddance samen.
quote:hehe wijs gesproken
Op woensdag 17 december 2003 17:20 schreef Ixnay het volgende:[..]
The Offspring zijn gewoon de goden der punkrock, die andere 3 zijn gewone (wel goeie) punkbandjes.
quote:Real McKenzies en Anti-Flag zijn zeker goed. Maar aan The Offspring zullen ze nooit tippen.
Op woensdag 17 december 2003 17:20 schreef Ixnay het volgende:[..]
The Offspring zijn gewoon de goden der punkrock, die andere 3 zijn gewone (wel goeie) punkbandjes.
quote:Ben er al 2x geweest.
Op woensdag 17 december 2003 20:41 schreef Nitro_YE het volgende:
echt klote dat ze naar de HMH komen, als je naar die geschiedenis kijkt van wat er nog meer in die zaal is gekomen of komt, nou heel weinig punk bands en/of metal bands. Allemaal van dat rustige gedoe of trance, kunnen ze The Offspring toch wel aan?
ach ja 30 euro voor kaartje + 30 voor trein = 60 euro maar ja je bent fan of je bent het niet ej( al begin ik nou wel te twijfelen
)
The Offspring is btw beter als die 3 bands
Met Deftones was het ruk maar dat was ook het eerste concert wat er gegeven werd.
Bij linkin park nix geen problemen gehad daar
Prima zaal. Goed geluid (wat er wel voor zorgt dat je 2 dagen last van je oren hebt) en het is er niet echt allemaal slecht geregeld. Het ligt ook nog eens vlak naast het treinstation waardoor het goed bereikbaar is.
Grote nadeel is dat het een 4kante blokkendoos is en dat het dus niet echt een sfeervol zaaltje is.
Verder vind ik de HMH helemaal niet zo'n slechte zaal.
Snap ook niet helemaal waarom iedereen er zo op tegen is.
quote:Het is gewoon te groot voor een punkband.
Op woensdag 17 december 2003 21:28 schreef Komakie het volgende:[..]
Ben er al 2x geweest.
1x met Deftones en 1x met Linkin Park.
Daarnaast weet ik dat System of a Down er ook heeft gestaan.
wat bedoel je precies met "het aan kunnen"Met Deftones was het ruk maar dat was ook het eerste concert wat er gegeven werd.
Bij linkin park nix geen problemen gehad daar
Prima zaal. Goed geluid (wat er wel voor zorgt dat je 2 dagen last van je oren hebt) en het is er niet echt allemaal slecht geregeld. Het ligt ook nog eens vlak naast het treinstation waardoor het goed bereikbaar is.
Grote nadeel is dat het een 4kante blokkendoos is en dat het dus niet echt een sfeervol zaaltje is.
Verder vind ik de HMH helemaal niet zo'n slechte zaal.Snap ook niet helemaal waarom iedereen er zo op tegen is.
En ik ga ook naar Good Riddance btw.
quote:was 10 euro dus 12.50 incl membership... misschien incl. vervoer en drinken ofzo... maar geen 23
Op woensdag 17 december 2003 17:13 schreef mikezwet het volgende:
Ach als je echt fan bent en je wil er gewoon heen, wat kan mij die 30 euro dan schelen, als ik morgen dood blijf heb ik nog The Offspring niet gezien.Concert van AFI in de melkweg was alels bij elkaar geloof ik ook 23 euro ofzo (member kaartje erbij) en dat was ook harstikke leuk, boven op het balkon gestaan, prima uitzicht
ontopic. ik ga alleen als ik kaartjes win en is het (volgens sony) een eenmalig concert in NL, dus geen festival.
quote:Ikke lekker ook!
Op donderdag 18 december 2003 17:53 schreef Nitro_YE het volgende:
er gaan volgens mij niet echt veel mensen, zo blijkt uit de reacties.
Nou ja ik ga lekker wel
quote:Ik ga zeker wel en ik heb al 3 mensen die ook mee gaan.
Op donderdag 18 december 2003 17:53 schreef Nitro_YE het volgende:
er gaan volgens mij niet echt veel mensen, zo blijkt uit de reacties.
Nou ja ik ga lekker wel
Daarnaast ken ik nog wel een zooi mensen die ook wel gaan. Ik denk dat het vrij snel uitverkocht zal zijn.
Veel mensen vinden Offspring wel kewl ondanks dat ze het niet zo vaak zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |