6 uur pm = 18:00 <-- EST
EST = GMT + 5u
18:00 = GMT + 5u
GMT = 23:00
tijd in nederland is GMT - 1
23:00 - 1u = 22:00
dan zou het om 10 uur 'savonds moeten zijn. maar vorige keer toen ik het uitrekende had ik 2 uur smiddags. dus er valt geen pijl op te trekken
niet dat ik was gaan chatten ofzo, maar toch
Het is trouwens wel zeker dat Can't Get My Head Around You de 2e single wordt, ookal aangezien ze die live hebben gespeeld. Samen met Da Hui en Hit That. Ik vind het wel een goeie single.
Daarna heb ik maar gaan pitten want ik er vond er weinig aan.
quote:Die laatste vraag
Op vrijdag 12 december 2003 16:42 schreef crN het volgende:
Waar ze surfen, favo nummers van Splinter. Of ze buiten de band om elkaars vrienden zijn.Daarna heb ik maar gaan pitten want ik er vond er weinig aan.
antwoord: "neej eigenlijk haten we mekaar maar daarom maken we ook al dik 15 jaar muziek met mekaar"
btw ik vindt Can't get my head around you wel vet
quote:NL is GMT +1.
Op donderdag 11 december 2003 22:59 schreef iroQuai het volgende:
ja, of nietik dacht zelf dat het zo zat:
6 uur pm = 18:00 <-- ESTEST = GMT + 5u
18:00 = GMT + 5u
GMT = 23:00
tijd in nederland is GMT - 123:00 - 1u = 22:00
dan zou het om 10 uur 'savonds moeten zijn. maar vorige keer toen ik het uitrekende had ik 2 uur smiddags. dus er valt geen pijl op te trekken
quote:ah toch dus. gelukkig maar
Op vrijdag 12 december 2003 20:09 schreef Jassie het volgende:[..]
NL is GMT +1.
Dan zou het dus wel kloppen.
quote:Ja, toen speelden ze maar 1 nummer van CO1.
Op zaterdag 13 december 2003 12:06 schreef Gijserman het volgende:
Ze speelden laatst in Frankrijk en toen speelden ze alleen Want You Bad van CO1, dus geen OP. Dus wie weet komt je wens uit
quote:mja idd.
Op vrijdag 12 december 2003 23:55 schreef Ixnay het volgende:
Ze hoeven van mij nu echt niet Pretty Fly, Original Prankster en Hit That alle 3 te live spelen.
Laat dan OP weg ofzo.
Pretty Fly is een grote hit geweest dus die moeten ze haast wel spelen en Hit That ook omdat het een single van het nieuwe album is maar OP is niet echt een hitje geweest dus die mogen ze wel weglaten.
Ik hoop dat ze deze keer weer wat andere nummers spelen dan op de Co1 toer. Dan bedoel ik andere nummers van de oudere albums
Session, LAPD, Kick him when he's down, Genocide, etc
Maar echt veel boeit het me ook weer niet want vermaken doe ik me dan toch wel
Minstens 1 nummer van Ignition lijkt me redelijk. En het liefst Session. Maar Dirty Magic acoustisch zou ook wel cool zijn.
quote:Dammit, I changed again mogen ze ook wel spelen van CO1
Op maandag 15 december 2003 11:21 schreef Ixnay het volgende:
Dat vind ik ook niet erg, dat ze weinig van CO1 spelen.
Als ze Pretty Fly en Hit That spelen, kunnen ze OP weglaten.
Alleen Want You Bad of Million Miles Away zijn dan nog kansmakers.Minstens 1 nummer van Ignition lijkt me redelijk. En het liefst Session. Maar Dirty Magic acoustisch zou ook wel cool zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |