quote:Dan mag het wel, want dan is de band toch nog te zien.
Op dinsdag 9 december 2003 18:50 schreef NRK het volgende:
Hmmmm, ben benieuwd wat het wordt. Zo'n clip als die van KoRn 6 jaar terug ofzo was opzich wel lache, met die koters als tekeningen..
En al zeker als het ook door de tekenaar van Spawn, Todd McFarlane, wordt gedaan, net zoals in die clip van KoRn.
Ik ken me btw nog herinneren dat Todd McFarlane, de artwork van het nieuwe album (wat dus Splinter is geworden) zou doen.
Dus de kans is best groot dat ie de clip maakt, en dan kan ik je vertellen dat de clip niet zal tegenvallen.
Alleen de stijl wat ie maakt past niet echt bij het nummer Hit That, en wel bij Freak On A Leash van KoRn, dus ik zou niet echt weten wat het voor een clip moet worden dan.
[Dit bericht is gewijzigd door Ixnay op 09-12-2003 20:31]
quote:Das meer iets voor AFI.
Op dinsdag 9 december 2003 20:27 schreef Gijserman het volgende:
Als ze optreden moeten ze Lightning Rod als eerste spelen! Dat zou erg gaaf zijn naar mijn mening. iig niet Neocon
en die video, lijkt me niet echt logisch als ze nu weer een clip maken in cartoon-styl aangezien ze daar vanaf gestapt zijn. Maar beter ook trouwens, hopelijk wordt het gewoon een soort Pretty Fly clip, maar dan iets serieuzer
Neocon hoeven ze van mij niet te spelen, houden ze minder tijd over voor echte muziek.
Een punkband moet gewoon opkomen met een snel hard karachtig nummer.
All I Want, Session of Da Hui dus.
Ik denk dat het erg vet zou zijn en ongeveer hetzelfe effect als bad habit heeft. Alhoewel ik bad habit ook wel erg op prijs stel asl eerste nummer
Maar jah, dat hebben ze nou al zo vaak gedaan, zat te denken aan wat anders
quote:hmmm zit ook wel wat in
Op woensdag 10 december 2003 19:37 schreef Nitro_YE het volgende:
Waarom beginnen ze niet met Self Esteem ofzo
helemaal stil en donker enzo
dan ineens: LA LA LALALA LA LA LALALA
quote:Haha, zou wel grappig zijn.
Op woensdag 10 december 2003 19:37 schreef Nitro_YE het volgende:
Waarom beginnen ze niet met Self Esteem ofzo
quote:Ik ben opzich wel benieuwd, maar geen idee of we er binnenkort iets van horen.
Op donderdag 11 december 2003 11:23 schreef Nitro_YE het volgende:
zullen we trouwens nog wat te horen krijgen van die photo shoot, we hebben maar 2 foto's kregen, maar waar blijven de originele?
sorry dat ik het niet eerder gemeld heb hier, had er geen tijd voor gehad. hopelijk hebben jullie het toch gezien op tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |