quote:
Op zaterdag 13 december 2003 09:23 schreef Fillipe het volgende:[..]
Ja
met 64 mb geheugen wordt je ook niet echt vrolijk.
koop ene nieuwe pc voor de weekenden zoon standaard ding of zo
ik kon het spel aardig spelen op me oude pc weet de specs er alleen niet meer van
quote:Hoe heb je dat geluid en die hoge kwaliteit gekregen? (Hij stopte bij mij na 19 seconden met bewegen, wel geluid verder
Op zaterdag 13 december 2003 03:30 schreef Eitjes het volgende:
http://home.planet.nl/~rutte562/AA/aa.rarSouth CP rushen met een paar man tegelijk is leuk. Alleen jammer dat we het toen niet haalde.
quote:Hmm raar. Ik gebruik Fraps 2.0 (full) voor opnemen en virtualdub om filmpje "kleiner" te maken.
Op zaterdag 13 december 2003 12:58 schreef Merson het volgende:[..]
Hoe heb je dat geluid en die hoge kwaliteit gekregen? (Hij stopte bij mij na 19 seconden met bewegen, wel geluid verder
).
Ik heb namelijk eens voor CKV een filmpje gemaakt en die was wat anders in kwaliteit en zonder geluid. Maar die heb ik toen zelf mooi toegevoegd!
Ik zal eens kijken of ik hem ergens op de lijn kan zetten.
Divx 5 Pro codec @ 615 kbps. Maar het kan dus nog veeeeel scherper (4000 kbps), maarja, dat vond ik wel erg overdreven.
quote:zoek jij is een server op IC eitjes
Op zaterdag 13 december 2003 16:49 schreef Eitjes het volgende:[..]
Hmm raar. Ik gebruik Fraps 2.0 (full) voor opnemen en virtualdub om filmpje "kleiner" te maken.
Divx 5 Pro codec @ 615 kbps. Maar het kan dus nog veeeeel scherper (4000 kbps), maarja, dat vond ik wel erg overdreven.
Misschien doe ik zo ook wel ff mee, als we niet gaan eten.
quote:Ja. Ik had Fraps 1.9 (of 1.8). 2.0 was er toen nog niet en ik heb alles met Windows Movie Maker zitten editen.
Op zaterdag 13 december 2003 16:49 schreef Eitjes het volgende:[..]
Hmm raar. Ik gebruik Fraps 2.0 (full) voor opnemen en virtualdub om filmpje "kleiner" te maken.
quote:zal ik even een pipe server zoeken ?
Op zaterdag 13 december 2003 17:08 schreef Merson het volgende:[..]
Ja. Ik had Fraps 1.9 (of 1.8). 2.0 was er toen nog niet en ik heb alles met Windows Movie Maker zitten editen.
quote:Ja is goed. Weet nog niet of ik mee doe. -[Synergy 1]- ofzo is altijd wel een leuke pipeline server.
Op zaterdag 13 december 2003 17:13 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
zal ik even een pipe server zoeken ?
quote:die zit vol
Op zaterdag 13 december 2003 17:16 schreef Merson het volgende:[..]
Ja is goed. Weet nog niet of ik mee doe. -[Synergy 1]- ofzo is altijd wel een leuke pipeline server.
[NC] no wat
is niet leased maar verder is er niks srry
Klik hier voor een "grappig" filmpje. [5 MB] (HogeNood)
Klik hier voor een ander nutteloos filmpje. [5 MB] (MissionImpossible)
Klik hier voor het mooiste en vetste filmpje. [10 MB] (LTBHFT)
Ik ga nu eerst eten daarna kom ik naar die server toe, of ik kijk waar je zit. ![]()
PS: Ik hoop dat t werkt trouwens.
quote:Ze werken niet meer
Op zaterdag 13 december 2003 17:34 schreef Merson het volgende:
Hier zijn de filmpjes die ik in februari, maart dit jaar heb gemaakt voor CKV. Ik kreeg er een UITMUNTENDvoor (NaarBehoren alleen was genoeg).
Klik hier voor een "grappig" filmpje. [5 MB] (HogeNood)
Klik hier voor een ander nutteloos filmpje. [5 MB] (MissionImpossible)
Klik hier voor het mooiste en vetste filmpje. [10 MB] (LTBHFT)
Ik ga nu eerst eten daarna kom ik naar die server toe, of ik kijk waar je zit.
PS: Ik hoop dat t werkt trouwens.
quote:Niet? Geen idee hoe dat komt. Jammer. Je moet trouwens niet in 't mapje "Filmpjes" kijken. Dat staat daar een beetje nutteloos te zijn.
Op zaterdag 13 december 2003 18:43 schreef Eitjes het volgende:[..]
Ze werken niet meer
Ik ga nu niet meer spelen. Hoorde net dat ik bier ging drinken op de kerstmarkt.
quote:En nu werkt het weer wel, zucht. Internet is gek
Op zaterdag 13 december 2003 19:07 schreef Merson het volgende:[..]
Niet? Geen idee hoe dat komt. Jammer. Je moet trouwens niet in 't mapje "Filmpjes" kijken. Dat staat daar een beetje nutteloos te zijn.
Ik ga nu niet meer spelen. Hoorde net dat ik bier ging drinken op de kerstmarkt.
edit: wat een zeikserver zeg, allemaal kleutergeleuter en votekicks. ![]()
momenteel speel ik op: eSportGamers Public -:[http://www.esportgamers.net]:-, 26 slots (server uit Duitsland), lage ping, UNofficial server en de map is SF Hosp
edit2: klaar ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 13-12-2003 21:24]
quote:Ik had niet eens door dat je weg was.
Op zaterdag 13 december 2003 19:37 schreef ROG het volgende:
Ik speel op [4ID] 4th Inf. Div. Server, Insurgent Camp, off. server!edit: wat een zeikserver zeg, allemaal kleutergeleuter en votekicks.
momenteel speel ik op: eSportGamers Public -:[http://www.esportgamers.net]:-, 26 slots (server uit Duitsland), lage ping, UNofficial server en de map is SF Hosp
[Dit bericht is gewijzigd door ROG op 14-12-2003 02:48]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |