quote:En hoe zit het eigenlijk met de faciliteiten op de campings. Is het vergelijkbaar met pinkpop of lowlands (en dan bedoel ik zowel douche gelegenheden, als bijvoorbeeld de suppermarkt bij lowlands).
Op maandag 26 januari 2004 22:13 schreef Carn het volgende:[..]
Dat mocht vorig jaar ook niet zover ik weet, maar de parkeerplaatsen zijn practisch naast de campings.
Of moet ik me 4 dagen als een "echte" festivalbezoeker gedragen?
quote:Ach ik vond het wel te doen.
Op maandag 26 januari 2004 23:12 schreef The_Hives het volgende:[..]
En hoe zit het eigenlijk met de faciliteiten op de campings. Is het vergelijkbaar met pinkpop of lowlands (en dan bedoel ik zowel douche gelegenheden, als bijvoorbeeld de suppermarkt bij lowlands).
Douchen kan wel maar is geloof ik niet echt super. Supermarktje is er wel ![]()
Faciliteiten zijn wel wat minder dan bij nederlandse festivals. Is gewoon wat minder geregeld maar het is ook weer niet helemaal hopeloos.
btw over dat parkeren: Mag niet bij de tent maar ze hebben allemaal kleine campings met parkeerplaatsen ernaast. Dus als je 5min naar je auto moet lopen dan heb je het al slecht geregeld ![]()
btw er zijn weer wat bands bekend:

Bad Religion heb ik ook al op een website zien staan maar is nog niet officieel bekend...
Ik ben benieuwd wat er nog gaat bij komen want er is nog geen band bekend waarvoor ik naar een festival zou gaan...
Behalve Bad Religion dan maar das nog een gerucht en om daar nou helemaal voor naar duitsland te rijden...
quote:Peppers, Muse, Linkin Park en Korn zijn voor mij al redenen genoeg
Op maandag 26 januari 2004 23:29 schreef Komakie het volgende:Ik ben benieuwd wat er nog gaat bij komen want er is nog geen band bekend waarvoor ik naar een festival zou gaan...
Behalve Bad Religion dan maar das nog een gerucht en om daar nou helemaal voor naar duitsland te rijden...
quote:Ik vind het redelijk vergelijkbaar met pinkpop. Douchen kost volgens mij wel n euro, maar dan loopt er wel iemand de hele dag rond die alles schoon houd.
Op maandag 26 januari 2004 23:12 schreef The_Hives het volgende:[..]
En hoe zit het eigenlijk met de faciliteiten op de campings. Is het vergelijkbaar met pinkpop of lowlands (en dan bedoel ik zowel douche gelegenheden, als bijvoorbeeld de suppermarkt bij lowlands).
Zoals al gezegd is, campings en parkeerplaatsen liggen naast elkaar; dus gewoon je auto (incl aanhangwagen natuurlijk) volladen met drank en eten en gaan met die banaan.
quote:Ach, als het zover komt, maakt dat ene eurootje ook niet meer uit
Op dinsdag 27 januari 2004 12:35 schreef Carn het volgende:[..]
Ik vind het redelijk vergelijkbaar met pinkpop. Douchen kost volgens mij wel n euro, maar dan loopt er wel iemand de hele dag rond die alles schoon houd.
Zoals al gezegd is, campings en parkeerplaatsen liggen naast elkaar; dus gewoon je auto (incl aanhangwagen natuurlijk) volladen met drank en eten en gaan met die banaan.
Wat wel veel scheelt, is dat je je eigen drank en eten mee kunt nemen, al verwacht ik toch niet veel bij de eigen tent te zijn 
quote:Linkin Park
Op dinsdag 27 januari 2004 10:55 schreef The_Hives het volgende:[..]
Peppers, Muse, Linkin Park en Korn zijn voor mij al redenen genoeg
Die heb ik nog niet zien staan ergens.
Zou voor mij ook gelijk de reden zijn om zeker te gaan ![]()
btw voordeel van Rock am Ring tov nederlandse festivals: Je kunt echt net zo veel drank meenemen als je zelf wilt.
Geen gezeur. Het mag alleen niet op het festivalterrein komen maar goed, dan heb je iig genoeg voor het weekend zo lang je overdag bij je tent bent.
quote:Kijk maar eens op deze link, daar staan ze er bij. Ik denk (lees: hoop
Op dinsdag 27 januari 2004 19:17 schreef Komakie het volgende:[..]
Linkin Park
Die heb ik nog niet zien staan ergens.
Zou voor mij ook gelijk de reden zijn om zeker te gaan![]()
quote:De organisatie heeft niets over de campings te zeggen, omdat dat andere bedrijven/particulieren zijn (heb ik me laten vertellen). Bij Nederlandse festivals is dat vaak dezelfde organisatie. Dus ja die willen extra poen verdienen.
btw voordeel van Rock am Ring tov nederlandse festivals: Je kunt echt net zo veel drank meenemen als je zelf wilt.
Geen gezeur. Het mag alleen niet op het festivalterrein komen maar goed, dan heb je iig genoeg voor het weekend zo lang je overdag bij je tent bent.
quote:OK DAN!!!!
Op dinsdag 27 januari 2004 21:26 schreef The_Hives het volgende:[..]
Kijk maar eens op deze link, daar staan ze er bij. Ik denk (lees: hoop
)niet dat ze het er zomaar opzetten.
http://www.ringrocker.com/lineup.php?op=showall&menu=42&cat=18
[..]
Ringrocker is over het algemeen vrij betrouwbaar. ![]()
quote:Hmm dat kan ik alleen maar toejuichen dan
De organisatie heeft niets over de campings te zeggen, omdat dat andere bedrijven/particulieren zijn (heb ik me laten vertellen). Bij Nederlandse festivals is dat vaak dezelfde organisatie. Dus ja die willen extra poen verdienen.
avril lavigne
![]()
Judas Priest (alleen im Park)
Ben Harper & the Innocent Criminals
bron
http://www.rockamring.de/newsitem.html?objId=19
Linkin Park zie ik er btw niet mee bijstaan
quote:Linkin Park heeft ook nog niet op de site van Rock am Ring zelf gestaan.
Op maandag 9 februari 2004 18:56 schreef The_Hives het volgende:
Er zijn weer drie namen officieel bevestigd:avril lavigne
![]()
Judas Priest (alleen im Park)
Ben Harper & the Innocent Criminals
bron
http://www.rockamring.de/newsitem.html?objId=19
Linkin Park zie ik er btw niet mee bijstaan
Maar volgens andere sites komen ze wel degelijk. Ff afwachten denk ik.
quote:Op de site van ringrocker kon ik Linkin Park niet vinden. En ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze ergens anders op zouden treden. Maar goed, het festival is drie dagen, dus een optreden meer of minder maakt ook niet uit
Op maandag 9 februari 2004 19:02 schreef Komakie het volgende:[..]
Linkin Park heeft ook nog niet op de site van Rock am Ring zelf gestaan.
Net als Bad Religion trouwens...
Wel op een paar andere festivalsites die bands bekend maken. Maar ik weet niet in hoeverre je die kunt vertrouwen....Maar volgens andere sites komen ze wel degelijk. Ff afwachten denk ik.
Hier staan ze er trouwens wel weer bij
net als o.m. Kid Rock
quote:Daar wordt ik dan weer blij van
Op dinsdag 10 februari 2004 18:17 schreef The_Hives het volgende:[..]
Op de site van ringrocker kon ik Linkin Park niet vinden. En ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze ergens anders op zouden treden. Maar goed, het festival is drie dagen, dus een optreden meer of minder maakt ook niet uit
.
Hier staan ze er trouwens wel weer bij
net als o.m. Kid Rock
Kid Rock en Bad Religion staan daar ook bij dus dat zou ook wel ok zijn. Kid Rock is op z'n tijd ook wel grappig
Alleen het nummertje "Cowboy" (ofzo) kan ik me herinneren. Zal eens een keer wat nummertjes opzoeken.
quote:Het verschilt een beetje. Hij heeft wat dingetjes die de hiphop kant uit zitten. Das helemaal nix. En wat dingetjes die de rock en reggae kant uitzitten. Das wel stoer
Op dinsdag 10 februari 2004 20:25 schreef The_Hives het volgende:
Kid rock heb ik niet echt een mening over.Alleen het nummertje "Cowboy" (ofzo) kan ik me herinneren. Zal eens een keer wat nummertjes opzoeken.
Linkin Park nu echt bevestigd,
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 18:18 schreef bouwvakker666 het volgende:
19-02-2004 Linkin Park für Ring bestätigt
Linkin bei Rock am Ring !!! Weitere Infos in Kürze... [mehr]
Linkin Park nu echt bevestigd,
gaan er eigenlijk nog meer mensen naar RAR?
hoe hebben andere mensen het overigens voriggaande jaren daar gehad? leuke sfeer?
het is 105 euro volgens mij, anders gewoon ff naar http://www.rockamring.de gaanquote:Op dinsdag 2 maart 2004 13:20 schreef Punkerdude het volgende:
pinkpop valt af, dus wordt het rock am ring 2004 denk ik
weet iemand hoe rar is qua sfeer, prijzen, camping etc...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |