abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_21081108
quote:
Op woensdag 4 augustus 2004 10:54 schreef Fretlock het volgende:

[..]

Dat heb ik idd ook inmiddels ontdekt, ik vond op mIRC wat optredens, maar dat zijn steeds maar tussen de 6 en 10 nummers. Is er ergens ook echt de complete set te downloaden?
ik heb van emule alles wat op televisie is geweest afgehaald, en nog een compleet lost prophets en linkin park audio optreden
I fuck you, you don't fuck me
  donderdag 5 augustus 2004 @ 17:52:11 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21081344
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:39 schreef knup het volgende:

[..]

ik heb van emule alles wat op televisie is geweest afgehaald, en nog een compleet lost prophets en linkin park audio optreden
hoe is de kwali???

hoe kun je trouwens iets opnemen van internet????
Wel interresant natuurlijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:06:41 #228
77879 MevrouwKoRn
Uberrammelaar
pi_21093002
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef Fretlock het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon de hele uitzending van Rock am Ring opnemen natuurlijk. Ik heb op internet iets van een half uur KoRn op RaR gevonden. Ik ben benieuwd of ze op tv meer gaan uitzenden, zo ja, dan zou ik wel erg graag een kopie willen kopen van die dvd!
Hier zijn trouwens de uitzend tijden te vinden en wat er dan te zien is:
http://www.rockpalast.de/sendetermine/ &
http://www.ringrocker.com(...)ame=survival&file=tv
Ik heb het al eens opgenomen op videoband, het zijn iets van 6 nummers ofzo die ze van KoRn uitzenden.
Gependeld
3 kinderen/1 kind, meisje/3 kinderen totaal, meisje, meisje, jongen/
april 2009 en het word een jongen
  vrijdag 6 augustus 2004 @ 10:43:04 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21093592
Van de week was KoRn ook op MTV bij Midnight live
Was toen ook het optreden van Rock am Ring

Baal er gewoon nog steeds van dat ik er niet bij kon zijn
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_21101828
quote:
Op donderdag 5 augustus 2004 17:52 schreef Komakie het volgende:
hoe is de kwali???
van de filmpjes is de kwaliteit gewoon dezelfde als die van tv beelden. bij het geluid zit hier en daar een foutje, en bij de lost prophets is het een live stream, dus slecht beeld maar het geluid is wel goed
I fuck you, you don't fuck me
pi_21105343
Ik las ineens dit topic, maar dan zijn er nog redelijk wat nederlanders geweest, de enige nederlanders die ik gezien had was op de camping, vlak naast ons, die lui waren daar met 9 man ofzo, uit limburg ofzo. Maar ja, er waren weinig regels, en de sfeer was super. Alleen zondag maar rustig gedaan, moest nog rijden.
http://upcomingaward.nl/#_band-groovegarden
Stemt allen op Groove Garden!
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 12:55:22 #232
87218 Fretlock
maurice_vd_berkt@hotmail.com
pi_21117618
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 10:06 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Ik heb het al eens opgenomen op videoband, het zijn iets van 6 nummers ofzo die ze van KoRn uitzenden.
die heb ik dan dus ook al gedownload, ik had gehoopt dat ik ergens aan de complete set zou kunnen komen.
pi_21118870
Nogmaals: als iemand Dover voor me op dvd zou kunnen opnemen, zal ik bijzonder aardig voor 'm zijn. Laat ik stellen dat er vast iets in mijn collectie zit wat die iemand wel leuk zal vinden
  zaterdag 7 augustus 2004 @ 16:05:36 #234
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21121046
Ik vond de zang van KoRn slecht en de rest goed van wat ik gisteren van RaR op tv had gezien.
En ik had ze ook in de Arena gezien, en toen had ik diezelfde mening.
pi_21168200
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 14:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Nogmaals: als iemand Dover voor me op dvd zou kunnen opnemen, zal ik bijzonder aardig voor 'm zijn. Laat ik stellen dat er vast iets in mijn collectie zit wat die iemand wel leuk zal vinden
niemand?
pi_21183471
quote:
Op zaterdag 7 augustus 2004 16:05 schreef Ixnay het volgende:
Ik vond de zang van KoRn slecht en de rest goed van wat ik gisteren van RaR op tv had gezien.
En ik had ze ook in de Arena gezien, en toen had ik diezelfde mening.
Mag je mij eens gaan vertellen WAT je dan niet goed aan de zang vond?? Vals kan het absoluut niet geklonken hebben dus ben zeer benieuwd
Gependeld
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 16:35:02 #237
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21183960
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 16:17 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Mag je mij eens gaan vertellen WAT je dan niet goed aan de zang vond?? Vals kan het absoluut niet geklonken hebben dus ben zeer benieuwd
Hoe hij op cd zingt, kan hij live niet waarmaken.
pi_21192532
niet waarmaken?? Whoehahha dat zullen vast niet veel mensen met je eens zijn. Ik heb ze 5 keer live gezien, en ok ik ben een mega fan dus kan misschien niet geheel objectief zijn, maarre Jonathan is live zoveel beter dan op een cd, zijn stem is veel krachtiger ( bij bv Break Some Off).
Maar ok, ieder zijn mening dan maar
Gependeld
pi_21192604
quote:
Op vrijdag 6 augustus 2004 20:34 schreef sjakie007 het volgende:
Ik las ineens dit topic, maar dan zijn er nog redelijk wat nederlanders geweest, de enige nederlanders die ik gezien had was op de camping, vlak naast ons, die lui waren daar met 9 man ofzo, uit limburg ofzo. Maar ja, er waren weinig regels, en de sfeer was super. Alleen zondag maar rustig gedaan, moest nog rijden.
Kwam je nog speciaal voor een band?
Ik heb er trouwens toen best wat Nederlanders gehoord.
Ik moest zondag ook nog terug rijden, 3 uur, dat vond ik eigenlijk het enige nadeel aan dit festival!
Gependeld
  dinsdag 10 augustus 2004 @ 22:43:02 #240
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21193776
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 22:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
niet waarmaken?? Whoehahha dat zullen vast niet veel mensen met je eens zijn. Ik heb ze 5 keer live gezien, en ok ik ben een mega fan dus kan misschien niet geheel objectief zijn, maarre Jonathan is live zoveel beter dan op een cd, zijn stem is veel krachtiger ( bij bv Break Some Off).
Maar ok, ieder zijn mening dan maar
Ehm... ik vind KoRn best ok.
Maar ik vind em echt niet zo geweldig zingen hoor.
Zijn stem is minder sterk dan op een cd.
Maar ik vind zijn stem geluid sowieso niet echt heel erg geweldig. Laat ik tenminste zeggen dat het niet de reden is waarom ik een nummer van KoRn op zet.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 00:39:39 #241
87218 Fretlock
maurice_vd_berkt@hotmail.com
pi_21196748
Ik heb ff alle foto's die ik heb gemaakt op RaR online gezet: http://groups.msn.com/Maurice85 Ik ben ook best benieuwd naar foto's van andere mensen; m.a.w. gooi ze ff online!
pi_21201636
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ehm... ik vind KoRn best ok.
Maar ik vind em echt niet zo geweldig zingen hoor.
Zijn stem is minder sterk dan op een cd.
Maar ik vind zijn stem geluid sowieso niet echt heel erg geweldig. Laat ik tenminste zeggen dat het niet de reden is waarom ik een nummer van KoRn op zet.
Das juist wel 1 van de grootste reden dat ik KoRn luister, beetje debiel om een band te luisteren als je de zang niks vindt, of niet soms ?!
Gependeld
  woensdag 11 augustus 2004 @ 11:26:11 #243
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21202461
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 10:43 schreef MevrouwKoRn het volgende:

[..]

Das juist wel 1 van de grootste reden dat ik KoRn luister, beetje debiel om een band te luisteren als je de zang niks vindt, of niet soms ?!
Omdat iemand de zang van KoRn "niet geweldig" vindt maar wel naar de muziek luistert is hij nog geen debiel. Iets "niet geweldig" vinden is trouwens heel wat anders dan het "niets vinden".
Ik stoor me niet aan de zang maar ik vind het ook niet speciaal ofzo.

Ik luister eerder naar KoRn omdat ik hun spel (gitaar/bass/drums) erg vet vind klinken. Niet omdat ik Davis zo geweldig vind zingen.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 11:46:08 #244
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21202926
Ik heb dezelfde mening als Komakie over KoRn en de zang.
pi_21203363
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 11:46 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb dezelfde mening als Komakie over KoRn en de zang.
Ik niet
Gependeld
pi_21203411
Mocht Jonathan davis ooit wegvallen, vind ik dat de hele band weinig meer is. Ja, ik vind Munky en Brian echt erg goede gitaristen, maar voor mij is KoRn voor het grootste deel toch wel Jonathan, hij MAAKT de band gewoon helemaal ''af''.
Maar ok ik stop al met mijn gezeur, ieder zn eigen mening.
Gependeld
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:36:18 #247
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21204196
Ik denk ook niet dat de band verder zou gaan zonder Jonathan, omdat hij gewoon het hele imago van KoRn bepaald.
En een nieuwe zanger met diezelfde stem (want een aparte stem is het wel) vinden ze toch niet.
  woensdag 11 augustus 2004 @ 12:48:28 #248
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_21204506
quote:
Op woensdag 11 augustus 2004 12:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mocht Jonathan davis ooit wegvallen, vind ik dat de hele band weinig meer is. Ja, ik vind Munky en Brian echt erg goede gitaristen, maar voor mij is KoRn voor het grootste deel toch wel Jonathan, hij MAAKT de band gewoon helemaal ''af''.
Maar ok ik stop al met mijn gezeur, ieder zn eigen mening.
Omdat we het niet eens zijn vind ik nog niet dat je zeurt hoor

Ik geef alleen ook mijn mening en Ixnay is het daar mee eens. tja dat kan he.
Anyway, KoRn stopt ermee als Davis ooit ermee zou stoppen.
Ik vind zijn stem niet geweldig maar hij heeft idd wel een apart geluid en doet ook hele aparte dingen met zijn stem.

Daarnaast is hij volgens mij ook het opperhoofd van de band....
pi_21252899
Ok, meeste dingen ben ik wel met je eens Komakie.
Ik dacht dat jullie me gingen afzeiken omdat ik van KoRn hou, maar dat valt allemaal nog wel weer mee.

Ik heb trouwens ook RAR foto's, zal ze wel effe een keer inscannen.
Gependeld
  vrijdag 13 augustus 2004 @ 12:21:23 #250
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_21255487
Nee, als ik je zou afzeiken had je dat wel gemerkt.

Ik luisterde al Korn toen de meesten hier er nog nooit van gehoord hadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')