ik heb van emule alles wat op televisie is geweest afgehaald, en nog een compleet lost prophets en linkin park audio optredenquote:Op woensdag 4 augustus 2004 10:54 schreef Fretlock het volgende:
[..]
Dat heb ik idd ook inmiddels ontdekt, ik vond op mIRC wat optredens, maar dat zijn steeds maar tussen de 6 en 10 nummers. Is er ergens ook echt de complete set te downloaden?
hoe is de kwali???quote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:39 schreef knup het volgende:
[..]
ik heb van emule alles wat op televisie is geweest afgehaald, en nog een compleet lost prophets en linkin park audio optreden
Ik heb het al eens opgenomen op videoband, het zijn iets van 6 nummers ofzo die ze van KoRn uitzenden.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 15:13 schreef Fretlock het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon de hele uitzending van Rock am Ring opnemen natuurlijk. Ik heb op internet iets van een half uur KoRn op RaR gevonden. Ik ben benieuwd of ze op tv meer gaan uitzenden, zo ja, dan zou ik wel erg graag een kopie willen kopen van die dvd!
Hier zijn trouwens de uitzend tijden te vinden en wat er dan te zien is:
http://www.rockpalast.de/sendetermine/ &
http://www.ringrocker.com(...)ame=survival&file=tv
van de filmpjes is de kwaliteit gewoon dezelfde als die van tv beelden. bij het geluid zit hier en daar een foutje, en bij de lost prophets is het een live stream, dus slecht beeld maar het geluid is wel goedquote:Op donderdag 5 augustus 2004 17:52 schreef Komakie het volgende:
hoe is de kwali???
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 10:06 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ik heb het al eens opgenomen op videoband, het zijn iets van 6 nummers ofzo die ze van KoRn uitzenden.
niemand?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 14:00 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Nogmaals: als iemand Dover voor me op dvd zou kunnen opnemen, zal ik bijzonder aardig voor 'm zijn. Laat ik stellen dat er vast iets in mijn collectie zit wat die iemand wel leuk zal vinden
Mag je mij eens gaan vertellen WAT je dan niet goed aan de zang vond?? Vals kan het absoluut niet geklonken hebben dus ben zeer benieuwdquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 16:05 schreef Ixnay het volgende:
Ik vond de zang van KoRn slecht en de rest goed van wat ik gisteren van RaR op tv had gezien.
En ik had ze ook in de Arena gezien, en toen had ik diezelfde mening.
Hoe hij op cd zingt, kan hij live niet waarmaken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 16:17 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Mag je mij eens gaan vertellen WAT je dan niet goed aan de zang vond?? Vals kan het absoluut niet geklonken hebben dus ben zeer benieuwd
Kwam je nog speciaal voor een band?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:34 schreef sjakie007 het volgende:
Ik las ineens dit topic, maar dan zijn er nog redelijk wat nederlanders geweest, de enige nederlanders die ik gezien had was op de camping, vlak naast ons, die lui waren daar met 9 man ofzo, uit limburg ofzo. Maar ja, er waren weinig regels, en de sfeer was super. Alleen zondag maar rustig gedaan, moest nog rijden.
Ehm... ik vind KoRn best ok.quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:00 schreef MevrouwKoRn het volgende:
niet waarmaken?? Whoehahha dat zullen vast niet veel mensen met je eens zijn. Ik heb ze 5 keer live gezien, en ok ik ben een mega fan dus kan misschien niet geheel objectief zijn, maarre Jonathan is live zoveel beter dan op een cd, zijn stem is veel krachtiger ( bij bv Break Some Off).
Maar ok, ieder zijn mening dan maar
Das juist wel 1 van de grootste reden dat ik KoRn luister, beetje debiel om een band te luisteren als je de zang niks vindt, of niet soms ?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 22:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ehm... ik vind KoRn best ok.
Maar ik vind em echt niet zo geweldig zingen hoor.
Zijn stem is minder sterk dan op een cd.
Maar ik vind zijn stem geluid sowieso niet echt heel erg geweldig. Laat ik tenminste zeggen dat het niet de reden is waarom ik een nummer van KoRn op zet.
Omdat iemand de zang van KoRn "niet geweldig" vindt maar wel naar de muziek luistert is hij nog geen debiel. Iets "niet geweldig" vinden is trouwens heel wat anders dan het "niets vinden".quote:Op woensdag 11 augustus 2004 10:43 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Das juist wel 1 van de grootste reden dat ik KoRn luister, beetje debiel om een band te luisteren als je de zang niks vindt, of niet soms ?!
Ik nietquote:Op woensdag 11 augustus 2004 11:46 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb dezelfde mening als Komakie over KoRn en de zang.
Omdat we het niet eens zijn vind ik nog niet dat je zeurt hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:04 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mocht Jonathan davis ooit wegvallen, vind ik dat de hele band weinig meer is. Ja, ik vind Munky en Brian echt erg goede gitaristen, maar voor mij is KoRn voor het grootste deel toch wel Jonathan, hij MAAKT de band gewoon helemaal ''af''.
Maar ok ik stop al met mijn gezeur, ieder zn eigen mening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |