abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15293063
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 14:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[afbeelding]
  woensdag 10 december 2003 @ 10:24:34 #27
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_15295748
quote:
Op dinsdag 9 december 2003 23:01 schreef F-Lo het volgende:
Is idd grappig, maar het zegt tegelijkertijd wel weer alles over 020. Terwijl zijn team in Brugge is en een alles bepalende wedstrijd voor de boeg heeft, geeft doopy zijn energie aan het plaatsen van zo'n afbeelding. Ik zou al lang in Brugge of in een cafe zijn...
Luister vriend, jij kent mij niet en ga dus niet insinueren dat ik maar een TT supportertje ben
pi_15296139
jij kent mij blijkbaar ook niet meer haha
pi_15296256
Uit Metro van 10 december

Leedvermaak
Ja ja, voor het Nederlandse voetbal zou ik het moeten betreuren (waarom eigenlijk?). Maar sorry hoor, mijn wieg stond in Rotterdam. Dus ik zal het maar eerlijk zeggen: ik heb zitten genieten gisteravond.
Van het opportunisme van Club Brugge. Van die lange halen. Van voetbal in de open lucht, op een abominabele grasmat zoals voor het tijdperk van de overdekte stadions met biljartlakens. Van de werklust van die Belgen. Van al die tweede ballen die niet voor Ajax waren. Van die wapperende Ajaxhandjes bij elke scheidsrechterlijke beslissing ie in Brugs voordeel uitviel. Van de twee mazzeldoelpunten van Club.
Met de televisie afwisselend op Nederland 2 en Teletekst-pagina 768 genoot ik, net als onlangs Nederland -Schotland, weer een voetbalavondje waarop echte beslissingen vielen. Waarop Ajax achtereenvolgens Champions League, UEFA Cup, Champions League en niets in handen had en dat allemaal in dik 90 minuten, met voor geboren Rotterdammers de best denkbare afloop. Deze krant houdt kantoor in Amsterdam. Das doorgaans geen pretje,want als Ajax wint, zo weten we, heeft het veel vrienden. Vanochtend zullen ze allemaal stil zijn. Het was geen onrecht, het was onkunde.
Ajacieden met een Feyenoord-gevoel,
ik mag er machtig graag naar
kijken. Nu PSV nog door!
Jan Dijkgraaf

donderdag 11 december 2003 @ 17:56:52 #30
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_15335419
quote:
Op zondag 7 december 2003 20:27 schreef FrankyMcG het volgende:

Gelukkig waren er weer genoeg mongolen die heel stoer "Helemaal Niets!" begonnen te zingen!

Gister op werk ook weer tegen die joden: "Helemaal niets, helemaal niets in A'dam..helemaal niets olé olé."

Die lui hebben Feyenoord-Utrecht (competitie) en Utrecht-Feyenoord (amstelcup ) ZEKER niet gevolgd. Sjonge jonge..

Vak X...

"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:11:47 #31
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15361295
STOP BETUTTELING EIGEN AANHANG

WEES SOLIDAIR

STEM TEGEN STOELNUMMERING!

Beste medesupporter,

Namens de stichting Feyenoord Rotterdam heeft general manager Jan Willem van Dop alle geregistreerde supporters deze week per post een enquete doen toekomen.

Voornoemde enquete behelst vragen over het voortaan al dan niet toezenden van informatie over tal van activiteiten van de club, het voortaan al dan niet toezenden van informatie over tal van activiteiten van sponsors, het al dan niet nummeren van alle stoelen in de Kuip, alsmede het al dan niet invoeren van een niet-rokersvak in diezelfde Kuip.

Met betrekking tot de toezending van informatie en het invoeren van een niet-rokersvak is iedereen vrij te kiezen, met betrekking tot het invoeren van genummerde zitplaatsen in het héle stadion uiteraard óók, maar...

In de huidige situatie (genummerde én ongenummerde stoelen) is iedereen vrij te kiezen, als het aan de gemeente en de club ligt, komt die vrijheid in de nabije toekomst te vervallen en wordt iedereen verplicht op zijn of haar vaste stoel te gaan zitten. Uitstekend controlemiddel, nietwaar?

En dat moet ten koste van alles voorkomen worden, vandaar deze oproep: wees solidair met je medesupporters die liever ongenummerd zitten, wees solidair met je medesupporters die fel gekant zijn tegen de invoering van genummerde zitplaatsen, verzamel zoveel mogelijk enquetes, vul ze vóór 26 december 2003 in op www.feyenoord.nl (met behulp van de inloggegevens die in de brief staan) en stem tégen de invoering stoelnummering in het gehele stadion!

Bedankt!

Een Feyenoorder

NB: gelieve deze oproep tot solidairteit op alle mogelijke manieren te verspreiden.

A.M.A.B
  vrijdag 12 december 2003 @ 16:13:07 #32
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_15361337
Ik las het net ook al op LN!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_15363274
Ik zie dat me pa en me broer (bij cc-houders) ook een brief thuis hebben gehad, heb ze overigens nog niet geopend, maar zou dit betekenen dat de niet-vaste bezoekers ook mogen mee beslissen over een onderwerp wat primair de vaste bezoekers aangat???
"..and in my brain it's going wrong.."
  vrijdag 12 december 2003 @ 17:33:52 #34
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_15363394
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:28 schreef Staanplaats het volgende:
Ik zie dat me pa en me broer (bij cc-houders) ook een brief thuis hebben gehad, heb ze overigens nog niet geopend, maar zou dit betekenen dat de niet-vaste bezoekers ook mogen mee beslissen over een onderwerp wat primair de vaste bezoekers aangat???
op LN staat van wel,
mijn log-in doet het niet eens geloof ik
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 12 december 2003 @ 17:40:00 #35
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15363534
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:28 schreef Staanplaats het volgende:
Yup, iedere cc-houder mag mee beslissen over onze toekomst betreffende de genummerde zitplaatsen
A.M.A.B
pi_15363553
Ronduit schandalig, nou komt het met die uitslagen van me pa en me broer wel goed, maar waarom zou iemand die slechts sporadisch een bezoek brengt aan de Kuip hier over mee mogen beslissen??

Zowiezo snap ik het nut niet van deze tweede enquete. Deze enquete moest er komen om meer duidelijkheid te verschaffen, en vervolgens krijg je een kleinere enquete (beter gezegd 1 vraag of stoelnummering!) dan de vorige. Dus als de uitslag de heren bestuurders weer niet aanstaat, dan zullen ze vast nog wel een enquete achter de hand houden...

vrijdag 12 december 2003 @ 17:52:29 #37
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15363804
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 17:40 schreef Staanplaats het volgende:
Zowiezo snap ik het nut niet van deze tweede enquete. Deze enquete moest er komen om meer duidelijkheid te verschaffen, en vervolgens krijg je een kleinere enquete (beter gezegd 1 vraag of stoelnummering!) dan de vorige. Dus als de uitslag de heren bestuurders weer niet aanstaat, dan zullen ze vast nog wel een enquete achter de hand houden...
Denk dat Feijenoord de klagende supporters aan het lijntje willen houden. Staat volgens mij allang vast wat dat die stoelnummering er komt. De enquete zal wel niet bindend verklaard worden...zeker omdat de gemeente zit te hameren op stoelnummering, denk ik dat het er gewoon gaat komen...
A.M.A.B
pi_15363854
Ik vind het maar een knkr enquete!
Eerst komt die Van Dop na die eerste enquete ouwehoeren, dat ze er alle kanten mee opkunnen en niet duidelijk is, en nu geeft ie elke mongool met een cc de kans.

Deze vraag uit de oude enquete is toch voldoende??
Zou u het op prijs stellen wanneer uw vak wordt voorzien van genummerde plaats?
60%Nee
26%Ja
14%Maakt niet uit

[Dit bericht is gewijzigd door Staanplaats op 12-12-2003 18:03]

pi_15363865
quote:
Op woensdag 10 december 2003 01:00 schreef twi het volgende:
[afbeelding]
Heheheh
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 12 december 2003 @ 18:10:58 #40
17023 Elmotje
Leven is het meervoud van lef
pi_15364149
De antwoorden gelden voor uw vak.
En tot wat worden die cc houders dan gerekend.
Ze moesten ook vragen, zit je u nu in een genummerd of ongenummerd vak en aan de hand daarvan de antwoorden presenteren.
Dit word natuurlijk weer niks en al helemaal doorgeslagen dat die cc houders mee mogen beslissen.
Feyenoord Rotterdam
pi_15364174
D'r zijn verdomme meer clubcardhouders dan seizoenskaarten...waar gaat dit over!
  vrijdag 12 december 2003 @ 18:18:48 #42
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15364321
Las dit op een ander forum:
quote:
Hooligans?
Vijftien supporters van Racing Genk mogen het Fenix-stadion niet meer binnen omdat ze hun vak hebben verlaten om met andere supporters te praten. Er deden zich geen incidenten voor, er werd niet gevochten, er werd niet geschreeuwd, kortom, er deed zich niets voor dat niet door de beugel kan. En toch krijgen de vijftien een stadionverbod.

Hoe dat kan? Het antwoord is naar verluidt de nieuwe voetbalwet. Die zegt dat iedereen op zijn plaats moet blijven. De politie heeft evenwel vastgesteld dat de vijftien hun plaats verlieten, heeft daar een proces-verbaal van gemaakt en wil nu dat de club maatregelen neemt. En dat is een stadionverbod van in principe twee jaar. Waar zijn we toch mee bezig?

Voetbal is een sport waarbij de passies hoog kunnen oplaaien. Daarom ook is voetbal het geliefkoosde werkterrein van bendes, die van die hoogoplaaiende voetbalemoties graag misbruik maken om hun grote en kleine frustraties uit te vechten. Het is dus goed dat er een voetbalwet is die zegt wat kan en niet kan. Het is dus goed dat de interne veiligheidsdiensten van de voetbalclubs en de politiediensten elke vorm van geweld in en rond de voetbalstadions in de kiem proberen te smoren.

Maar de weegschaal is onderhand aan het overslaan. In het Fenix-stadion is dat helemaal het geval. Niets kan er nog. Supporters die een spandoek bijhadden met daarop een blauwe smurf die een gele kanariepiet bij de nek grijpt en daarmee willen aangeven dat Genk en niet STVV dé club van Limburg is, worden opgespoord. Binnenkort zal in Genk ook het neuspeuteren verboden worden, kwestie van te voorkomen dat de supporters met de bollen naar de spelers, of nog erger, naar het bestuur gaan schieten.

Het aantal voetbalhooligans in dit land is beperkt. De politiediensten kennen ze allemaal met naam en toenaam. De oplossing voor het probleem is een strenge aanpak van deze gekende voetbalhooligans. Maar in plaats daarvan verliest men in dit land liever zijn tijd aan algemene wetten die zo streng zijn, dat straks iedereen een voetbalhooligan is. En dan maar klagen dat het handenvol geld kost. Gezond verstand, het blijft een groot probleem voor politie en politiek.

Moet niet gekker worden natuurlijk. sv krijgen omdat je vna je plek opstaat.
A.M.A.B
pi_15364761
Stjah stel je voor dat ze echte criminelen gaan pakken..
Je moet toch wel ongelovelijk debiel zijn wil je zo wet gaan invoeren.
Dan kan je beter een wet gaan invoeren die voetbalpubliek rondom wedstrijden verboden maakt..
  vrijdag 12 december 2003 @ 19:12:02 #44
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_15364915
Cart_man en Staanplaats : ook al hebben de andere cc-houders een andere (verkeerde) mening, ik vind het een beetje arrogant om te denken dat alleen jullie recht hebben om hier je mening over te geven. .

Zou een beetje raar zijn als een bepaald groepje (in dit geval een groepje waar het Feyenoord-bestuur juist niet op zit te wachten) meer rechten kreeg dan 40.000 andere supporters. .

"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
pi_15364989
Ik heb niet gezegd dat de cc-houders een verkeerde mening hebben.
Maar het gaat toch nergens over dat mensen die niet of nauwelijks de moeite nemen om naar de Kuip te komen, wel mogen meebeslissen hoe het er aan toe moet gaan voor de mensen die wél in de Kuip komen.

Ik ga toch ook niet beslissen wat voor muziek er in de Ski-hut gedraaid moet worden als ik daar nooit kom?

vrijdag 12 december 2003 @ 21:16:58 #46
73980 Viper-X
O+ Alice O+ for Idol 2004
pi_15366816
Mja, daar zit wel wat in... Maar hoe controleer je wie vaak in de Kuip komt, en wie niet?
"Weet je wat ook leuk is? Een peperdure camera kopen, hem een week later terugbrengen, en dan zeggen dat ie stinkt!" © Hans Teeuwen
  vrijdag 12 december 2003 @ 21:21:37 #47
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_15366909
quote:
Op vrijdag 12 december 2003 21:16 schreef Viper-X het volgende:
Mja, daar zit wel wat in... Maar hoe controleer je wie vaak in de Kuip komt, en wie niet?
Dat kan je niet controleren volgens mij. Dan nog slaat het nergens op om cc-houders te betrekken bij zo een enquete. Omdat ze bijna niet in het stadion komen.
A.M.A.B
  zaterdag 13 december 2003 @ 01:38:37 #48
52589 sjun
uit solidariteit
pi_15372622
quote:
Wie na dit seizoen nog trouw blijft komen kan gerust de status Kuipmeubilair krijgen
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_15377160
quote:
Er zit toch zo'n magneetstrip op je kaart, daar kunnen ze het mee controleren. Al denk ik niet dat Feyenoord er rekening mee houdt of je 1 keer in het jaar of elke wedstrijd naar de kuip gaat...
Denk persoonlijk ook niet dat ze met deze enquete echt iets gaan doen, stoelnummering moet er door en dit is meer een formaliteit om de 'lastige seizoenkaarthouders' rustig te houden. Voor CC houders is het trouwens alleen maar vervelend als er vaste plaasten komen, zij zitten dan immers altijd ergens achteraan
pi_15377282
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 01:38 schreef sjun het volgende:

[..]

Wie na dit seizoen nog trouw blijft komen kan gerust de status Kuipmeubilair krijgen

Bij ons hangt de trouw aan de club niet af van het succes van het voorgaande seizoen vriend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')