abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15318332
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:24 schreef KastanovAmalialala het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe en waar verander ik de controls?
En wat is eigenlijk verder de key setup, ik weet namelijk bij god niet hou ik manual schakel
Insert en delete is schakelen .
We'll keep on whispering our mantras.
pi_15318380
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:26 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Insert en delete is schakelen .

Aha, en de turbo en remmen (gewoon en handrem)?
  woensdag 10 december 2003 @ 23:27:42 #178
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_15318392
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:24 schreef KastanovAmalialala het volgende:
Waarschijnlijk een domme vraag, maar hoe en waar verander ik de controls?
En wat is eigenlijk verder de key setup, ik weet namelijk bij god niet hou ik manual schakel
Schakelen is heel standaard A en Z en voor de controls moet je toch maar es goed in het menu kijken. Ik vond het binnen een minuut. Niet dat ik er iets aan wilde veranderen, maar toch.. (Voor de PC in mijn geval)
pi_15318410
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:27 schreef KastanovAmalialala het volgende:

[..]

Aha, en de turbo en remmen (gewoon en handrem)?

Spatie = turbo
Remmen = pijltje beneden of shift
We'll keep on whispering our mantras.
pi_15318423
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:58 schreef daNpy het volgende:
Als je online zit te chatten worden de meest rare woorden gefilterd.

Naar, en n a a r ook

`

Heel vreemd, maar "hoor" ook.

pi_15318511
quote:
Op woensdag 10 december 2003 20:33 schreef Elegy het volgende:

[..]

En dan weten ze zelf niet eens bij EA?

Kijk zelf maar. Official NFS:U.com

spoiler:

Ga naar de links, eerste link die er staat: NFS Cheats
pi_15318561
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:27 schreef TripleM het volgende:

[..]

Schakelen is heel standaard A en Z en voor de controls moet je toch maar es goed in het menu kijken. Ik vond het binnen een minuut. Niet dat ik er iets aan wilde veranderen, maar toch.. (Voor de PC in mijn geval)

Het enige dat ik bij de controls kan veranderen is of ik de "vibration" aan of uit wil zetten, wat logischerwijs niet eens werkt aangezien ik niet eens een controller heb
Waar vind ik het dan?
pi_15318727
quote:
Op woensdag 10 december 2003 23:33 schreef KastanovAmalialala het volgende:

[..]

Het enige dat ik bij de controls kan veranderen is of ik de "vibration" aan of uit wil zetten, wat logischerwijs niet eens werkt aangezien ik niet eens een controller heb
Waar vind ik het dan?

Dat scherm, waar je met de pijltjes de vibratie aan of uit kan zetten he, daarboven staat een zinnetje "Controller setup" (ja, ik heb de engelse teksten aangezet).

Als je "controller setup" selecteerd met de pijltjes kan je ook op Enter drukken (of aanklikken met de muispointer)

pi_15322278
Daar heb ik ook 15 keer overheen gekeken.
Tis toch wel leuk als je met 181mph door de smalle straatjes van China Town heen racet!!
pi_15324386
quote:
Op woensdag 10 december 2003 21:52 schreef Elegy het volgende:

[..]

Tering zeg, wat slecht eigenlijk van ze

Kreeg vanmorgen een mail binnen, dat ik de TOS had overschreden. Met een kopie van het bericht erbij. Het ging zich blijkbaar om het woord bullsh*t wat ik dus al zelf gecensureerd had. Achja...
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  donderdag 11 december 2003 @ 11:03:05 #186
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15325240
quote:
Op donderdag 11 december 2003 10:24 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Kreeg vanmorgen een mail binnen, dat ik de TOS had overschreden. Met een kopie van het bericht erbij. Het ging zich blijkbaar om het woord bullsh*t wat ik dus al zelf gecensureerd had. Achja...

Dus ze kunnen niets tegen cheaters doen maar ze hebben wel de tijd om de chatrooms/fora te censureren?

Tsjongejonge

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_15325511
Een doodgewone dag in NFS:U land...

Net teruggekomen van een nachtelijke rit in m'n truck komt m'n vrouwtje mij ophalen...

Zoals alle vrouwen, vergeten ze áltijd te tanken .

Dan snel doorpesen om de kleine nog op tijd op school te krijgen....

Tja, dan moet je jezelf een beetje bezig houden. Ik dacht zelf aan ff lekker raggen in de halfpipe...

Maar de vrouw wil liever flipperen .

Als laatste kijken we nog even naar een machtig mooi monument...

Nou dat was een dagje in NFS:U land.

spoiler:

ea.com is weer eens down dus was me aant vervelen...
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
  donderdag 11 december 2003 @ 11:16:53 #188
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_15325538
Naah, heb ik weer zo'n extreem gladde driftbaan. Ik wil zelf aangeven wanneer ik wil slippen dmv shift, en niet dat als ik wegrijd automatisch al een 360 te maken.

En sommige knock outs zijn heel moeilijk, je kunt je geen enkel foutje permitteren, verkeer in alle moeilijke hoeken. Dan moet ik m op medium zetten (of me huisgenoot laten doen) om verder te komen

En ik heb het idee dat als je de in-car camera neemt, dat je veel scherper kan sturen. Maar dat kan ook zijn omdat je je eigen slips niet ziet en daardoor ook niet nodeloos gaat corrigeren als je achterkant een beetje uit balans is.

donderdag 11 december 2003 @ 11:31:21 #189
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_15325865
Wahaha dit is echt gaar! Ik zit met mijn golfje GTI op het maximum.
Tijdens die drag races blaas ik de hele tijd mijn motor op. Ik mis
dus die 6e versnelling. Ik had een max van 301 km/h Best snel
vind ik. Nu maar naar een andere wagen zoeken. Iemand sugesties voor een fijne auto?
Tester
  donderdag 11 december 2003 @ 11:52:27 #190
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_15326291
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:31 schreef Apehaar het volgende:
Iemand sugesties voor een fijne auto?
Met zes versnellingen? Ik rij nu in de Hyundai Coupe of Acura NSX.
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 11 december 2003 @ 11:57:04 #191
61776 MaddoxX
Like I care :')
pi_15326398
6 versnellingen is liet heb ik ook
I have no rival, no man can be my equal. ♥
pi_15326827
quote:
Op donderdag 11 december 2003 11:31 schreef Apehaar het volgende:
Wahaha dit is echt gaar! Ik zit met mijn golfje GTI op het maximum.
Tijdens die drag races blaas ik de hele tijd mijn motor op. Ik mis
dus die 6e versnelling. Ik had een max van 301 km/h Best snel
vind ik. Nu maar naar een andere wagen zoeken. Iemand sugesties voor een fijne auto?
Op een Golf krijg je ook een 6-bak, als ik me het goed herinner na het level waar je nu zit. Veel draften en proberen je nos pas op het laatst te gebruiken. Dan moet je het net halen.
  donderdag 11 december 2003 @ 12:19:07 #193
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_15326871
Ik heb het wel gehaald hoor. Door veel te blokken
Maar ja op den duur dan gaat het niet meer. Ik Zit dacht ik bijna op race 50. Of ik was er al over heen.
quote:
Op donderdag 11 december 2003 12:16 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Op een Golf krijg je ook een 6-bak, als ik me het goed herinner na het level waar je nu zit. Veel draften en proberen je nos pas op het laatst te gebruiken. Dan moet je het net halen.

Tester
pi_15326902
quote:
Op donderdag 11 december 2003 12:19 schreef Apehaar het volgende:
Ik heb het wel gehaald hoor. Door veel te blokken
Maar ja op den duur dan gaat het niet meer. Ik Zit dacht ik bijna op race 50. Of ik was er al over heen.
[..]
50 das nog niet eens de helft haha. Ik heb hem de 1e keer uitgespeeld met de Golf dus het is allemaal mogelijk.
pi_15327127
ik heb nissan skyline en level 110 sux
kut wagen van samatha terug halen!
hoeft voor mij niet zon level!
pi_15327950
quote:
Op donderdag 11 december 2003 12:30 schreef Fusion_182 het volgende:
ik heb nissan skyline en level 110 sux
kut wagen van samatha terug halen!
hoeft voor mij niet zon level!
Dus je wil geen WBK van Samantha als dank voor het terughalen? LOL.
  donderdag 11 december 2003 @ 13:08:31 #197
63163 Apehaar
FOK! HoofdAap
pi_15327963
Klopt maar dat maakt niet uit ik heb toch de tijd. Beter dan dat
je het in een week uit speel.
quote:
Op donderdag 11 december 2003 12:20 schreef Grayburn het volgende:

[..]

50 das nog niet eens de helft haha. Ik heb hem de 1e keer uitgespeeld met de Golf dus het is allemaal mogelijk.

Tester
pi_15328872
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:08 schreef Apehaar het volgende:
Klopt maar dat maakt niet uit ik heb toch de tijd. Beter dan dat
je het in een week uit speel.
[..]
Euh ik heb het nu 3x uitgespeeld, snelst was in 1 dag. De eerste keer was het net 3 dagen. Maargoed ik heb tijd teveel hehe.
pi_15329679
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:46 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Euh ik heb het nu 3x uitgespeeld, snelst was in 1 dag. De eerste keer was het net 3 dagen. Maargoed ik heb tijd teveel hehe.

Vooral die fotocollage was een typisch geval van het tijd-te-veel-syndroom. Maar hij is fantastisch!!
  donderdag 11 december 2003 @ 16:03:43 #200
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_15332312
Ik zit al een hele tijd vast op race 82

4 laps, ik rij met een Skyline. Maar ik wordt met geen mogelijkheid eerste! Zelfs niet op beginner Ik ram altijd wel ergens in de laatste lap net iets te hard tegen de kant ofzo zodat ik weer 2e wordt...

Iemand tips??

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')