al is de Acura ook wel geinig, maar die handling vant ding is zo 
 .

quote:civic!!
Op maandag 8 december 2003 12:33 schreef energizer het volgende:
de mx-5 drift gewoon het lekkerste

Ik heb nu ook underground, maar elke als ik het programma afsluit loopt de computer vast in het windows scherm 
 .... kan iemand mij misschien zeggen waar het antwoord op deze vraag staat??
(het spel slaat trouwens wel goed op!!)

Ik krijg soms een auto ge-unlocked maar ik begrijp niet wat je daaraan hebt.Waar staan die auto's dan?
bvd.

quote:Ff topic lezen volgende keer.
Op maandag 8 december 2003 12:44 schreef GameR het volgende:
Ik begrijp ook iets niet.Ik krijg soms een auto ge-unlocked maar ik begrijp niet wat je daaraan hebt.Waar staan die auto's dan?
bvd.

Kijk online is het andere koek.Daar wordt gecheat bij het leven.Bijna nooit eens een race zonder cheaters of laggers of ander tuig.
Tering!Wat heb ik mensen zitten vervloeken.De vieze valsspelers.Bah.
Dus als er gamers zijn die gewoon fair kunnen spelen,You''re welcome
Mijn nick is trouwens TECHNOOB(mn rep fluctueert een beetje maar is op dit moment iets van 2000 of zo) en rij in de vetste Skyline die je kunt maken ![]()
Helaas geen screenshots van deze ultimate racecar want ik speel op een PS2.
Paar min puntjes.
- Geen replay mode
- Je underground auto niet meer aankunnen passen nadat je hem 
  hebt uitgespeeld.
- De auto's die je op het laatst wint.bv die van Eddy niet kunnen tunen(of ligt dat aan mij)
- Beperkte ruimte op de servers van EA!! WAAROM IS ER GVD GEEN NEDERLANDSE ROOM.
- Zeer verrotte chatbox online.(en ik heb nog geen keyboard dus das helemaal klote)
- Geen aparte rooms voor pc en PS2.erg jammer.Dit had zoveel meer speel plezier kunnen geven.Het is toch niet voor niks dat je voor PS2 online minimaal een 512 BB abo moet hebben.Nu komt je als nog tegen van die lui met een gare kut verbinding.They lost me there
Voor de rest super game.

quote:Kan wel, gewoon bij 'Customize ride' in het hoofdmenu.
Op maandag 8 december 2003 15:09 schreef Genedefect het volgende:
- Je underground auto niet meer aankunnen passen nadat je hem
hebt uitgespeeld.
Goed verhaal, ben het helemaal met je eens!

quote:Nee kan dus niet, "Customize Ride" kan je alleen de standaard auto's aanpassen en dus niet de special vinyl auto's zoals die van eddie of samantha of die van je zelf natuurlijk, je kan 'm er wel veel op laten lijken, maar is nooit hetzelfde (die laatste upgrade, nitro enz, zit er bijv dan niet in
Op maandag 8 december 2003 15:17 schreef DaFan het volgende:[..]
Kan wel, gewoon bij 'Customize ride' in het hoofdmenu.
Goed verhaal, ben het helemaal met je eens!
[edit] niet goed gelezen [/edit]
[Dit bericht is gewijzigd door Sander_P op 08-12-2003 15:58]

Het is zowiezo al helemaal te gek dat je met ps2 freaks online kunt racen.Maar alleen jammer van die online mode dat daar zoveel cheaters zijn!
Ennuh van die Nederlandse room, als je goed kijkt zie je dat meestal bovenaan iets met dutch room staat die dan waarschijnlijk door iemand zelf gemaakt is of toch door EA.Ik weet niet of die er altijd is want ik speel niet online tegen die cheaters.

quote:Ja zelf een game hoste kan.Maar ik bedoel gewoon zo'n box net als NA centraal,Frankrijk etc
Op maandag 8 december 2003 16:14 schreef GameR het volgende:
jah, de game is ja nog niet zo lang uit dus EA zal zo snel mogelijk met een nieuwe patch komen met aanpassingen.Het is zowiezo al helemaal te gek dat je met ps2 freaks online kunt racen.Maar alleen jammer van die online mode dat daar zoveel cheaters zijn!
Ennuh van die Nederlandse room, als je goed kijkt zie je dat meestal bovenaan iets met dutch room staat die dan waarschijnlijk door iemand zelf gemaakt is of toch door EA.Ik weet niet of die er altijd is want ik speel niet online tegen die cheaters.

brammie.

quote:Nee.
Op maandag 8 december 2003 18:43 schreef JaWi het volgende:
Is het mogelijke om eigen mp3 toe te voegen ?
Zoals bijv. bij GTA

quote:als je alt tab doet in je spel ken je winamp openen en die mee latn draaien. moet je wel eerst je muziek van het spel uitzetten.
Op maandag 8 december 2003 18:43 schreef JaWi het volgende:
Is het mogelijke om eigen mp3 toe te voegen ?
Zoals bijv. bij GTA

quote:Kijk es of je vidkaart genoeg gekoeld word, mijnes loopt na een uur (kan sterk varieren, hangt van omgevingstemp af) spelen vast of je krijgt van die rare shit zoals bij jou, want me Geforce MX200 32 SDRam (wat een
Op maandag 8 december 2003 19:33 schreef Brammie1 het volgende:
Ik zit met een probleem.... Ik heb net underground gekocht alleen is het probleem nu, dat wanneer ik het spel zit te spelen, ik ineens een flikkerend beeld krijg van allerlei gekleurde vierkantjes. Na even flikkeren blijft het beeld hangen op kleine, wit met blauwe vierkantjes....
Ik heb de allernieuwste drivers voor m'n geforce4 vervangen voor oudere drivers. Het probleem komt nu minder vaak voor, maar het is er nog wel..... Dit is heel vervelend als je midden in een tournament zit. In een gewone race trouwens ook. Heeft iemand dit probleem eerder gezien? En weet iemand hier een oplossing voor????brammie.
quote:Speel is verder dan kom je ze vanzelf wel tegen, die Acura is idd onderstuurd, maar ik vind het wel meevallen, vergeleken met een Golf of Hyundai V6 (slechtste handling imho
ik rij nog steeds met de MX5... ik heb verder nog helemaal geen interessante auto's .
al is de Acura ook wel geinig, maar die handling vant ding is zo .

quote:Slaat die edit nou op je hele post?
Op maandag 8 december 2003 15:53 schreef Sander_P het volgende:[..]
Nee kan dus niet, "Customize Ride" kan je alleen de standaard auto's aanpassen en dus niet de special vinyl auto's zoals die van eddie of samantha of die van je zelf natuurlijk, je kan 'm er wel veel op laten lijken, maar is nooit hetzelfde (die laatste upgrade, nitro enz, zit er bijv dan niet in
)
[edit] niet goed gelezen [/edit]

quote:*ZUCHT!!!!*
Op dinsdag 9 december 2003 07:48 schreef method21 het volgende:
Waar blijft die mistical car die ik gewonnen heb, en hoe kan het dat iemand met dezelfde skyline als ik online 350 top speed haal en ik maar 300, en af en toe zie je iemand voorbij stuiteren, op je hud map issie achterje ...je wint de race en je staat 2de ?
Mystikal car ed in Quickride

quote:Ook dezelfde Unique's? Ik haal zelf al 338km/u met m'n 206je met Unique NOS. Aangezien een Skyline (
Op dinsdag 9 december 2003 07:48 schreef method21 het volgende:
hoe kan het dat iemand met dezelfde skyline als ik online 350 top speed haal en ik maar 300, en af en toe zie je iemand voorbij stuiteren, op je hud map issie achterje ...je wint de race en je staat 2de ?
Anyways, EA is down wegens werkzaamheden dus hopelijk zijn ze de servers aan het patchen.

quote:Of de Lan Patch erop aan het zetten
Op dinsdag 9 december 2003 15:14 schreef Grayburn het volgende:[..]
Anyways, EA is down wegens werkzaamheden dus hopelijk zijn ze de servers aan het patchen.

Origineel van buiten, maar van binnen....

Dit geeft een topspeed van....

.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |