quote:dat gaat bij mij erg goed met die bak. ik ben van een grote wagen naar deze gegaan en alhoewel er standaard geen 20" velgen onder kunnen heeft het spel die toch meegenomen van de vorige auto die ik had. nu heb ik dus dat kleine wagentje met super grote wielen, super fijn
Op donderdag 11 december 2003 19:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom kunnen mensen nou niet drag-racen met een Miata
Die auto heeft best een goeie acceleratie en redelijke topsnelheid.
Alhoewel de motor dan ook bijna op springen staat bij 310 KM/H, maar goed ik blijf m'n drag-races winnen op medium dan...Mijn Miata (tot zover)
Inclusief:
* Level 2 Performance Upgrades
* Level 2 Visual UpgradesAlleen vind ik het jammer dat ik me motorkap niet kan verven
Straight Up (63/111)
------------------------------------------------
Drag, 14th and Vine Construction
alhoewel ik het typisch een auto vind voor vrijgezelle-secetaresses rijdt ie dus toch wel erg fijn.
heb 't spel net uitgespeeld, die laatste paar races waren echt te makkelijk, beetje jammer

Iemand een oplossing ?
-edit-
Tis de PS2 versie.
[Dit bericht is gewijzigd door UnleashMitch op 12-12-2003 11:09]

quote:Andere bak nemen
Op vrijdag 12 december 2003 11:06 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik zit even vast ik snap er niets meer van. Ik moet nu een race doen en als ik die wil startten word mij gezegd dat mn huidige auto niet meer toereikend is en dat ik alle snelle onderdelen krijg. Ja niet dus, ze blijven locked en ik dus met de problemen.Iemand een oplossing ?

quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:07 schreef JaWi het volgende:[..]
Andere bak nemen
?
De precieze melding is:
De prestaties van je wagen zijn niet opgewassen tegen die van je tegenstanders in deze race. Je moet teruggaan naar het menu Wagen tunen om alle beschikbare prestatie-upgrades aan te schaffen. Hierdoor maak je je wagen weer geschikt om verder te racen.
Maar ik heb ze allemaal die niet gelockt zijn. Hoe krijg ik anders de andere unlocked ?

VROOOAAAAMMMM 

quote:Ik dacht al
Op vrijdag 12 december 2003 11:15 schreef UnleashMitch het volgende:
Laat maar ik had ze blijkbaar niet allemaal. Ik had gister mn PS2 uitgezet nadat ik de extreme remschijven had aangeschaft en toen is het dus niet gesavedNu werkt het weer
VROOOAAAAMMMM

quote:Ik zou zeggen; Lees de hele reeks Underground topics door
Op vrijdag 12 december 2003 11:34 schreef mr.marcus het volgende:
Ik stel vast een domme vraag, maar klopt het dat je de eerste striping/tear/splash alleen maar in wit hebt? En nie van kleur kan veranderen?
Als je de bestickering selecteerd in dat scherm van 4, (selecteren = wanneer het vierkantje on 1 van de 4 lagen knipperd) en klik gewoon op kleur wijzigen.

dus ik wil eigenlijk iets zoals dit:
[Dit bericht is gewijzigd door deliberator op 12-12-2003 13:02]

quote:
Op vrijdag 12 december 2003 11:54 schreef V2i het volgende:[..]
Ik zou zeggen; Lees de hele reeks Underground topics door
In elke serie staat minstens 10 keer het antwoord.Als je de bestickering selecteerd in dat scherm van 4, (selecteren = wanneer het vierkantje on 1 van de 4 lagen knipperd) en klik gewoon op kleur wijzigen.

Ergens gelezen op het net...
Om te beginnen je auto downtunen naar STREET performance, niet Stock. En dan alleen engine, drivetrain, ecu en turbo. Dan starten we met de race. Vroem vroem bij de start? NEE! gewoon even peuk rollen, ff naar de wc of een kop koffie pakken. Wachten tot ze je alle 3 weer hebben ingehaald, én ze weer uit je kaartje verdwenen zijn. Dit duurt ongeveer een minuut of 2. Dan begin je te rijden, niet racen als een God, nee gewoon lekker cruisen en perfecte laps maken. Dan kom je ze als het goed is in de laatste lap in de tunnel tegen, alle 3 dicht bij elkaar. Even een 'NOS-tap' bij de voorste en ze zijn alle 3 de lul. Dan kan het zijn dat ze bij de laatste bocht nog net voorbijkomen, ZORG dat je aan de binnenkant zit en NIET sturen. Zij rammen jou de bocht in en gaan zelf rechtdoor. Laatste NOS in de strijd gooien en Tjakka! je bent erlangs.
Heb het net 3x getest op 103, op HARD en alle 3 de keren gewonnen alsof het niks was. Al die frustraties voor niks 
.
Maargoed, succes ermee. En vele malen dank aan de knakker die dit heeft uitgevonden 
.

quote:maar dan liggen die anderen toch een ronde voor?
Op vrijdag 12 december 2003 15:40 schreef Grayburn het volgende:
De ultieme manier om 96, 103 etc. te halen!Ergens gelezen op het net...
Om te beginnen je auto downtunen naar STREET performance, niet Stock. En dan alleen engine, drivetrain, ecu en turbo. Dan starten we met de race. Vroem vroem bij de start? NEE! gewoon even peuk rollen, ff naar de wc of een kop koffie pakken. Wachten tot ze je alle 3 weer hebben ingehaald, én ze weer uit je kaartje verdwenen zijn. Dit duurt ongeveer een minuut of 2. Dan begin je te rijden, niet racen als een God, nee gewoon lekker cruisen en perfecte laps maken. Dan kom je ze als het goed is in de laatste lap in de tunnel tegen, alle 3 dicht bij elkaar. Even een 'NOS-tap' bij de voorste en ze zijn alle 3 de lul. Dan kan het zijn dat ze bij de laatste bocht nog net voorbijkomen, ZORG dat je aan de binnenkant zit en NIET sturen. Zij rammen jou de bocht in en gaan zelf rechtdoor. Laatste NOS in de strijd gooien en Tjakka! je bent erlangs.
Heb het net 3x getest op 103, op HARD en alle 3 de keren gewonnen alsof het niks was. Al die frustraties voor niks
.
Maargoed, succes ermee. En vele malen dank aan de knakker die dit heeft uitgevonden
.

quote:Wtf is dat nou voor bullshit dan? Dat downgraden? Gewoon alles op pro, en racen met die hap?
Op vrijdag 12 december 2003 15:40 schreef Grayburn het volgende:
De ultieme manier om 96, 103 etc. te halen!Ergens gelezen op het net...
.
.

quote:Euh nee, je hebt ze dan alweer 1 keer ingehaald. Dus je komt ze in de laatste lap voor de 2e keer tegen zeg maar
Op vrijdag 12 december 2003 16:08 schreef deepthroat het volgende:[..]
maar dan liggen die anderen toch een ronde voor?
quote:Ja zo doe ik hetzelf ook, gewoon racen. Maar er zijn nogal veel problemen bij veel mensen op die levels, en dit is een manier voor die mensen om het toch redelijk makkelijk te halen.
Op vrijdag 12 december 2003 17:18 schreef BierKoning het volgende:
Wtf is dat nou voor bullshit dan? Dat downgraden? Gewoon alles op pro, en racen met die hap?
quote:Neuh, mooi strak maar jammer van die reclamezooi.
Op vrijdag 12 december 2003 17:23 schreef _laytsskylighter_ het volgende:
Zo lelijk is deze auto toch niet?
quote:Zeker van mensen met van die zuurstok karretjes
Hoor veel reacties dat ie niet mooi is

Wat vind je ervan ?
http://home.planet.nl/~demc/nfsu.jpg
Rijdt deze samen met die ene nissan 
 Met getalletjes.. ben de naam ff kwijt 

quote:Kun je die ook kleuren?
Op vrijdag 12 december 2003 17:40 schreef Grayburn het volgende:
Neuh, mooi strak maar jammer van die reclamezooi.
quote:VW Golf, zegt dat genoeg?
Zeker van mensen met van die zuurstok karretjes.

Maar ik ben er wel blij mee, die Eclipse rijdt echt heel fijn, net een drift in 1 keer gehaald (ik unlockte drift 7, dus zal wel rond race 80 zijn)
Die tunneltjes met die paaltjes... Daar houd ik dus niet van (al kun je de compu wel lekker laten crashen daar 
)
Blijft jammer dat je geen andere motorkap kunt doen icm vinyls.

quote:240SX
Op vrijdag 12 december 2003 17:45 schreef JaWi het volgende:
Rijdt deze samen met die ene nissanMet getalletjes.. ben de naam ff kwijt

quote:Prima
Op vrijdag 12 december 2003 18:08 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
240SX
Ben nu ergens eind 80 ofzo 

quote:350Z kan ook hè
Op vrijdag 12 december 2003 18:08 schreef rx7_turbo_II het volgende:[..]
240SX
| Forum Opties | |
|---|---|