quote:Rustig maar...
Op woensdag 10 december 2003 00:31 schreef ddZ het volgende:[..]
Wat bedoel jij met "verstand hebben van" ?!
tenzij jij doelt op de dudes in het artikel, dan heb ik nix gezegd
edit
oh nee, zij vonden simpsons hit and run beter dan zelda en zij hadden iets van karaoke revolution op 1 staan in de top tien beste games. Nou ik trek me er niks van aan. is meer een lacher
[Dit bericht is gewijzigd door gamecube_master op 10-12-2003 09:53]
quote:wtf...ik heb zondag met het zelfde bericht een mail naar ze gestuurd en heb nog niks gehoord (had aankoopbon ingescanned mee gestuurd)
Op dinsdag 9 december 2003 18:32 schreef Tain het volgende:[..]
Nu al mailtje terug gehad, kopie gemaakt van de aankoopbon en ik krijg morgen gewoon mijn vipcode van ze
en de achterkant van de scandinavische versie, die ze dus bij intertoys verkopen, is in het engels
[Dit bericht is gewijzigd door Luvstruck op 10-12-2003 11:00]
quote:Het beste kan je bellen. Naar het technische nummer, en vragen naar een vrouw die gaat over de Zelda Bonusdisc.
Op woensdag 10 december 2003 10:54 schreef Luvstruck het volgende:[..]
wtf...ik heb zondag met het zelfde bericht een mail naar ze gestuurd en heb nog niks gehoord (had aankoopbon ingescanned mee gestuurd)
Naar welk mailadres had je het gestuurd?
quote:vanochtend een medewerkster gersproken en die zij ook dat ik de cd zou krijgen
Op dinsdag 9 december 2003 11:35 schreef Chocobo het volgende:[..]
Even een mailtje sturen naar Nintendo. Komt wel goed
gelukkig maar
quote:Alleen jammer dat de liedjes worden "aangepast aan de Europese markt".
Op maandag 8 december 2003 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Maar ze hadden eens moeten proberen deze game NIET naar Europa te laten komen! Ik had niet voor mezelf ingestaan
quote:
30 juni 2004
quote:Dus toch de JAP versie maar importeren...
Op woensdag 10 december 2003 15:17 schreef chibibo het volgende:[..]
Alleen jammer dat de liedjes worden "aangepast aan de Europese markt".
quote:Idd ja
Op woensdag 10 december 2003 15:17 schreef chibibo het volgende:[..]
Alleen jammer dat de liedjes worden "aangepast aan de Europese markt".
quote:Ey, vreemde psv'er
Op dinsdag 9 december 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mij hoeft Nintendo helemaal niet de grootste te zijn. Ik vind het zo wel best. De games die op de Cube uitkomen vind ik vele malen beter dan de mainstream cash titels als GTA enzo.
quote:
Op woensdag 10 december 2003 11:48 schreef enfermidade het volgende:[..]
vanochtend een medewerkster gersproken en die zij ook dat ik de cd zou krijgen
![]()
gelukkig maar
![]()
quote:Ga toch weg vent, je probeert je kinder-herinneringen van Nin. hoog te houden...
Op dinsdag 9 december 2003 20:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Van mij hoeft Nintendo helemaal niet de grootste te zijn. Ik vind het zo wel best. De games die op de Cube uitkomen vind ik vele malen beter dan de mainstream cash titels als GTA enzo.Ik mis alleen RPG's op de Cube, maar nu Square weer terug is komen die vanzelf ook wel.
-------
Ben bij Metroid Prime, de eindbaas dus
Die cocksucker ziet er
uit...Lekker dat je met je wave beam supermissile lekker lang kan knallen...deed me denken aan Ghostbuster en hun guns ![]()
Dacht alleen dat Impact Crater een groter level was dan 3 kamers...
quote:Wat jij denkt moet je helemaal zelf weten. IK vind GTA een kut game. SIM-PEL
Op woensdag 10 december 2003 16:58 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ga toch weg vent, je probeerd je kinderherinneringen van Nin. hoog te houden...
quote:Ik vindt dat je de titels van Nintendo veelste ver omhoog haalt...zitten top titels op die doos maar hij redt het niet met die andere..maar dat vindt ik
Op woensdag 10 december 2003 17:00 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat jij denkt moet je helemaal zelf weten. IK vind GTA een kut game. SIM-PEL
quote:Precies. Dat vind JIJ. En ik vind van niet. Voor mij is er op de Xbox nog NIETS interessants gereleased, en op de PS2 alleen veel RPG's waarvan de meeste die ik speel al van de PSOne waren.
Op woensdag 10 december 2003 17:07 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik vindt dat je de titels van Nintendo veelste ver omhoog haalt...zitten top titels op die doos maar hij redt het niet met die andere..maar dat vindt ik
Meningen verschillen nou eenmaal
quote:Geluid op de Cube is meestal gewoon stereo, sommige (huidige) games ondersteunen Dolby Prologic II
Op woensdag 10 december 2003 17:34 schreef Ultimora het volgende:
ik ben op dit moment een beetje op zoek naar een leuke console, en vroeg me zo eens af of dr op de cube ook toffe racespellen zijn. zegmaar a la GT3 en niet mariocart, maar meer simulatieachtig. verder vroeg ik me af of ik ook 5.1 of 6.1 geluid uit de cube krijg, of dat het gewoon stereo is?
Echte racers als GT3 zijn er niet. Er is wel Burnout, maar dies multi console. Voor racers moet je eigenlijk een Xbox hebben.
Nintendo
quote:Gewoon mailen
Op woensdag 10 december 2003 17:37 schreef Mister_T het volgende:
Ik dacht bij mezelf "ik hoor iedereen over die sterren, laat ik dat ook eens gaan proberen"
Ik surf naar de nintende site en vul het registratie formulier in.
Ik kijk in mijn doosje van Zelda The Wind Waker en zie een sterren kaartje zitten...ik voer de code in, blijkt ie al in gebruik te zijn(doosje was gesealed toen ik hem kocht)
Ik denk nou zal wel...ik wil Mario DD de sterren registreren, zit er geen blaadje met de code in(doosje was ook gesealed toen ik hem kocht)
Heb nu alleen mijn cube kunnen registreren
Zit ik nog steeds met 1000 sterren van mijn cube en 200 voor registratie.
Heb ik nu 1200 sterren terwijl ik er 2000 hoor te hebben
Nintendo
Info@Nintendo.nl
quote:Mail is onderweg
Op woensdag 10 december 2003 17:39 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Gewoon mailen
Nix aan de hand.
Info@Nintendo.nl
quote:Vind ik eigenlijk ook, tot nu toe vind ik alle toppertjes van Nintendo allemaal wel een beetje teleurstellend. Maar ja verwachtingen zijn ook wel erg hoog als je het met de oude Nintendo games gaat vergelijken
Ik vindt dat je de titels van Nintendo veelste ver omhoog haalt...zitten top titels op die doos maar hij redt het niet met die andere..maar dat vindt ik
quote:Volgens velen maakt Nintendo express niet ubergoede games als Zelda:oot & Mario 64. Ze bewaren alle pracht ideeën voor de games bij de launch van de N5, zodat die meteen top games heeft (wat de cube dus niet had).
Op woensdag 10 december 2003 18:08 schreef Tain het volgende:[..]
Vind ik eigenlijk ook, tot nu toe vind ik alle toppertjes van Nintendo allemaal wel een beetje teleurstellend. Maar ja verwachtingen zijn ook wel erg hoog als je het met de oude Nintendo games gaat vergelijken
quote:Mensen moeten eens niet zo'n hoge verwachtingen hebben elke keer.
Op woensdag 10 december 2003 18:10 schreef BMH het volgende:[..]
Volgens velen maakt Nintendo express niet ubergoede games als Zelda:oot & Mario 64. Ze bewaren alle pracht ideeën voor de games bij de launch van de N5, zodat die meteen top games heeft (wat de cube dus niet had).
quote:Ik heb bijna op elke computer gespeeld en ik heb altijd het meeste plezier gehad van nintendo spellen. GTA nooit gespeeld. Dat zal ongetwijfeld een tof spel zijn. Heb niet echt behoefte om het te spelen. Niet helemaal mijn spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |