abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15328456
Zoals velen hier denk ik, ben ik fan van de Mega Man reeks.
Komt er nu eigenlijk een disk uit met alle Mega Man delen van de Nintendo Nes?

Favoriet is Mega Man 2
Op een gegeven moment moest ik bij andere laten zien hoe ik die uitspeelde

Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
  donderdag 11 december 2003 @ 13:39:23 #227
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_15328678
50 extra sterren verdienen, dan ff naar de ninty-site en de enquete invullen.

Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_15328785
Waar zie je dat staan
Het leven kan op sommige momenten zo verdomde hard en moeilijk zijn.....
pi_15329584
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:29 schreef FilmFanaat het volgende:
Zoals velen hier denk ik, ben ik fan van de Mega Man reeks.
Komt er nu eigenlijk een disk uit met alle Mega Man delen van de Nintendo Nes?

Favoriet is Mega Man 2
Op een gegeven moment moest ik bij andere laten zien hoe ik die uitspeelde

Ik heb eens een aankondiging zien staan op cubezone.nl, maar daarna heb ik er eigenlijk vrij weinig over gehoord...
pi_15329750
quote:
Op donderdag 11 december 2003 13:39 schreef Herr.Flick het volgende:
50 extra sterren verdienen, dan ff naar de ninty-site en de enquete invullen.

Waar? Ik zie die dingen dus echt nooit staan he...
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
  donderdag 11 december 2003 @ 14:24:07 #231
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_15329817
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:21 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Waar? Ik zie die dingen dus echt nooit staan he...

Ik heb de site van nintendo nagelopen,en tot m'n verbazing staat er nix over.Ik heb vanmorgen een mailtje gekregen van nintendo,met een link naar de enquete...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_15329927
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:24 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Ik heb de site van nintendo nagelopen,en tot m'n verbazing staat er nix over.Ik heb vanmorgen een mailtje gekregen van nintendo,met een link naar de enquete...

Geef dat linkje eens .
pi_15330131
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:24 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Was het voor 1 bepaald systeem die enquete? Bij mij stond dus alleen nog maar ingesteld dat ik een GBA SP had. Heb ff de GC er ook bijgezet. Wie weet scheelt dat...
  donderdag 11 december 2003 @ 14:39:00 #234
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_15330169
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:37 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Was het voor 1 bepaald systeem die enquete? Bij mij stond dus alleen nog maar ingesteld dat ik een GBA SP had. Heb ff de GC er ook bijgezet. Wie weet scheelt dat...

Het ging over of je tevreden bent met je Cube, en wat je verandert zou willen hebben
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
  donderdag 11 december 2003 @ 14:58:55 #235
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_15330667
Waar blijft die link nou?
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_15330738
quote:
Op donderdag 11 december 2003 14:58 schreef BDisOKE het volgende:
Waar blijft die link nou?
Hier.!

En Roy: Goed bezig!

donderdag 11 december 2003 @ 15:05:14 #237
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_15330797
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:01 schreef Oksel het volgende:

[..]

Hier.!

Dank je, ik was niet zo snel...
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_15330798
quote:
Op woensdag 10 december 2003 17:37 schreef Mister_T het volgende:
Ik dacht bij mezelf "ik hoor iedereen over die sterren, laat ik dat ook eens gaan proberen"
Ik surf naar de nintende site en vul het registratie formulier in.
Ik kijk in mijn doosje van Zelda The Wind Waker en zie een sterren kaartje zitten...ik voer de code in, blijkt ie al in gebruik te zijn (doosje was gesealed toen ik hem kocht)
Ik denk nou zal wel...ik wil Mario DD de sterren registreren, zit er geen blaadje met de code in (doosje was ook gesealed toen ik hem kocht)
Heb nu alleen mijn cube kunnen registreren
Zit ik nog steeds met 1000 sterren van mijn cube en 200 voor registratie.
Heb ik nu 1200 sterren terwijl ik er 2000 hoor te hebben

Nintendo

Ik heb een mailtje gestuurd naar Nintendo.
Zij reageren dat ik een kopie van het aankoopbewijs moet opsturen....
....maar die heb ik niet meer van Mario Kart DD, alleen maar die van Zelda
Xbox Live: Anormius
pi_15332281
quote:
Op donderdag 11 december 2003 15:01 schreef Oksel het volgende:

[..]

Hier.!

Dank je wel!
pi_15333649
Doe mij nog maar 86 enquetes..... misschien dat ik dan ooit voor zo'n zeldadisc in aanmerking kom!

Geinige enquete, wel jammer dat er geen oudere systemen dan de N64 kunnen worden aangegeven...
Ook irritant dat je niet aan kunt geven helemaal niets van de door hen genoemde suggesties voor de feestdagen wilt hebben of dat je helemaal niets van de komende spellen wilt hebben.

Support! Protest! Country! Rock & Roll!
pi_15335850
quote:
Eén van de grootste kranten van Amerika, USA Today, benoemt Viewtiful Joe tot 'Game of the Year'.

''vreemd, old-school en briljant' was de beschrijving van Capcom's meesterwerk; Viewtiful Joe. Deze woorden kwamen uit de USA Today hoek. Met deze titel laat Viewtiful Joe flink wat grote games achter zich. Games zoals Prince of Persia: The Sands of Time, Mario Kart, Legend of Zelda: Wind Waker, 1080: Snowboarding of Call of Duty moesten in het stof bijten.

Andere redeneringen voor het geven van deze titel aan Viewtiful Joe waren de strakke controls en bijzondere graphics.

pi_15335933
Het is me nu pas opgevallen, maar ik heb VJ nog nergens in België zien liggen... Niet dat ik het wil kopen ofzo
pi_15335945
quote:
Op donderdag 11 december 2003 18:21 schreef ASSpirine het volgende:
Het is me nu pas opgevallen, maar ik heb VJ nog nergens in België zien liggen... Niet dat ik het wil kopen ofzo
Ik heb hem ook nog nergens zien liggen. Wil hem dus wel kopen.
pi_15336025
Heel slecht nieuws voor sega fans:
quote:
Sammy President urges SEGA to concentrate on arcade titles and move away from the consumer market

In an exclusive interview with Bloomberg, Sammy President Hajime Satomi revealed the worst of SEGA fans fears, by urging the Japanese games developer to concentrate on the arcade market.

Having seen their financial year grow beyond all expectations thanks to the strong demand of their arcade titles, its clear to see why the recommendation has come from Satomi-san, however to have no SEGA in the consumer market would be worse then the day they pulled out of hardware development.

More worrying is recent comments made by Satomi, that suggest if SEGA doesnt accept his decisions, hell simply increase Sammys stake in SEGA to a position where theyre forced to do what the Pachinko manufacturer says.

Certainly its a move considered to promote Sammys Atomiswave arcade units, based around the Dreamcast and NAOMI hardware and utilising JAMMA compatible boards. Its claimed that these units are extremely cheap to produce, with Satomi-san claiming It's low cost enough that even a single play at 10 yen a game can turn a profit. We can sell it in third-world countries as well".

Alleen maar arcade machines maken dus.
  donderdag 11 december 2003 @ 18:28:19 #245
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15336041
quote:
Op donderdag 11 december 2003 18:27 schreef Biggs het volgende:
Heel slecht nieuws voor sega fans:
[..]

Alleen maar arcade machines maken dus.

Maar Sega, Namco en Ninty hebben samen die arcade chip dinges achtig iets dat overeenkomt met de Cube toch?

F-Zero GX en F-Zero AX zijn daar voorbeelden van. Dus dat ZOU goed kunnen zijn voor Ninty?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15336082
quote:
Op donderdag 11 december 2003 18:28 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Maar Sega, Namco en Ninty hebben samen die arcade chip dinges achtig iets dat overeenkomt met de Cube toch?

F-Zero GX en F-Zero AX zijn daar voorbeelden van. Dus dat ZOU goed kunnen zijn voor Ninty?

Is toch eenmalig geweest voor f zero???
  donderdag 11 december 2003 @ 18:32:10 #247
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_15336110
quote:
3 van de grootste Japanse gamebedrijven hebben aangekondigd samen hardware te maken voor in de arcade. Het gaat om de bedrijven Nintendo, Sega en Namco. Vooral de laatste twee hebben een grote reputatie wat betreft arcadehallen en arcadegames. Het arcadeboard zal gebaseerd zijn op de hardware van de Nintendo GameCube, en de illustere naam 'Triforce Board' dragen, uiteraard wijzend op de succesvolle Zelda-serie van Nintendo. En 'tri' duid uiteraard ook op het aantal bedrijven dat meewerkt aan de ontwikkeling van dit board.
De samenwerking tussen de drie bedrijven is tot stand gekomen met als doel het uitwisselen van de kennis en ervaring.
According to Nintendos news release, this cooperative development will have the following aims:

1. Expansion of the video game market
2. Creation of a high cost-performance game development environment
3. Proposal of a completely new game system to expand play between the home and the arcade

Niet éénmalig volgens mij?

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_15336262
quote:
Op donderdag 11 december 2003 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Niet éénmalig volgens mij?

ow
Maarre maakt niks uit voor mij. Speel toch niet op arcade kasten. Ik zou niet eens weten waar die hier in de buurt zijn.
  donderdag 11 december 2003 @ 18:59:22 #249
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_15336693
Welke zou ik kiezen:
Vietwful Joe, Mario party 5 of Tony hawk's underground.

Kom nou niet met verhalen: als je van dit genre houd... of singele player is ie cool. Gewoon over algemeen, welke?

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  donderdag 11 december 2003 @ 19:05:41 #250
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_15336862
quote:
Op donderdag 11 december 2003 18:59 schreef HomerJ het volgende:
Welke zou ik kiezen:
Vietwful Joe, Mario party 5 of Tony hawk's underground.

Kom nou niet met verhalen: als je van dit genre houd... of singele player is ie cool. Gewoon over algemeen, welke?

ligt er echt aan waar je van houd. Hou je van het Genre beat-em-up in 2d, dan moet je Viewtiful Joe doen. Mario party 5 is niet zo heel leuk in single player. Maar in het algemeen hoor ik veel positieve dingen over Tony Hawk's underground.

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')