quote:* Vindt ze nog steeds hoerig, maar ben ook nooit een laarzen-liefhebber geweest.
Op zondag 7 december 2003 14:15 schreef Cola_Light het volgende:
Eerst vond ik laarzen over de knie een beetje hoerig, maar het valt echt reuze mee
zoiets dus (alleen had ze ze over haar (superstrakke, met superlekkere kontje erin) spijkerbroek aan)
quote:Mooi hoerig is niet lelijk
Op zondag 28 december 2003 18:52 schreef thomas26 het volgende:[..]
* Vindt ze nog steeds hoerig, maar ben ook nooit een laarzen-liefhebber geweest.
@BHFH: zit je hier nou gewoon je openingspost uit je eigen topic hierover te copy-pasten?
quote:Ik vind ze erg mooi, helaas pas ik niet in zulke laarzen met mn klapkuiten
Op zondag 7 december 2003 14:15 schreef Cola_Light het volgende:
Ik heb net deze laarzen gekregen:Je ziet hier niet op dat het laarzen over de knie zijn maar je kan ze dus ook omhoog vouwen.
Eerst vond ik laarzen over de knie een beetje hoerig, maar het valt echt reuze mee
De schoen van de laars is heel degelijk en het staat erg leuk over een spijkerbroek of onder een rokje.
Wat vinden jullie ervan?
Gewoon dragen die laarzen!
Ik vind niet dat je er OOk nog een megadiep decollete bij moet aantrekken, dat is too much. Daarbij ligt het ook aan je totale uitstraling of iets hoerig is of niet..de een kan meer hebben dan de ander imo
quote:Ben ik het helemaal mee eens! Ik draag het inderdaad ook zo met een zwarte col. Opgepushte tieten zijn hierbij echt een no no
Op maandag 29 december 2003 20:06 schreef Vivi het volgende:
Ik heb ze, en ik vind ze wel op het randje maar het hoeft niet hoerig te zijn als je ze combineert met een mooi zwart strak coltruitje oid.Ik vind niet dat je er OOk nog een megadiep decollete bij moet aantrekken, dat is too much. Daarbij ligt het ook aan je totale uitstraling of iets hoerig is of niet..de een kan meer hebben dan de ander imo
quote:Dat ben ik niet met je eens, ik hou wel van pgepushte tieten!
Op maandag 29 december 2003 23:20 schreef Cola_Light het volgende:[..]
Ben ik het helemaal mee eens! Ik draag het inderdaad ook zo met een zwarte col. Opgepushte tieten zijn hierbij echt een no no
quote:Ja, en met jou velen, dat wil niet zeggen dat wij er daarom als een prof-who gaan bij lopen.. EN overknee-laarzen EN gepushte tieten zijn too much, heb je wel eens van het woord 'stijl' gehoord? Daarbij kan een coltruitje ook erg sexy zijn.
Op dinsdag 30 december 2003 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat ben ik niet met je eens, ik hou wel van pgepushte tieten!
Daarbij hoef ik mijn tieten niet te pushen
quote:Je hebt een o laten vallen!
Op dinsdag 30 december 2003 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
Dat ben ik niet met je eens, ik hou wel van pgepushte tieten!
* jay-jay geeft BHFH zijn o terug!
met hak is wel leuk, als je je verder netjes kleed met een niet te korte rok hoeft het niet sloerig te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |