abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 december 2003 @ 17:09:05 #101
62123 Walterius
Echt zuppah vetjâhs!
pi_15768885
Gaaf!
Maar dan moet je ze wel omvouwen!
[url=http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=5a5gsud3][b]Steun mij met KoC[/b][/url]
pi_15770349
niet mooi als je je broek erin propt.

wel mooi onder een rok

Strawberry Flavour..
pi_15772097
quote:
Op zondag 7 december 2003 14:15 schreef Cola_Light het volgende:
Eerst vond ik laarzen over de knie een beetje hoerig, maar het valt echt reuze mee
* Vindt ze nog steeds hoerig, maar ben ook nooit een laarzen-liefhebber geweest.
If I could offer you only one tip for the future, sunscreen would be it.
The long term benefits of sunscreen have been proved by scientists.
Deviantart
pi_15774157
Ja ik vind het wel stoer staan, maar met rokje misschien wat leuker... En nou vind iedereen het zeker lelijk maar over een half jaartje loopt iedereen er mee!!! Dat vind ik nou de grootste meelopers!!!
pi_15775791
jah ik heb ze ook eigenlijk vaker aan onder een rokje maar daar heb ik nou net geen foto's van!!!
  maandag 29 december 2003 @ 18:20:07 #106
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15801908
Ik was vandaag in de stad en daar liep ik een giga mooi ,jong,meisje tegen het lijf. Ze ws volgens mij turks en had een superstrakke spijkerbroek aan met witte laklaarzen tot halverwege haar knieën , verder laag uitgesneden topje en zo'n modieuze pet en witleren handtasje... Jammer dat er 2 van die patsers mee liepen met gouden kettingen etc..
maar ik vond dat echt superstijl!! DAT is nou echt de stijl die ik graag zie bij een meisje! .. hebben jullie, fokmeiden, ook van dat soort laazen??

zoiets dus (alleen had ze ze over haar (superstrakke, met superlekkere kontje erin) spijkerbroek aan)

(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 29 december 2003 @ 18:25:51 #107
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_15802065
quote:
Op zondag 28 december 2003 18:52 schreef thomas26 het volgende:

[..]

* Vindt ze nog steeds hoerig, maar ben ook nooit een laarzen-liefhebber geweest.

Mooi hoerig is niet lelijk

@BHFH: zit je hier nou gewoon je openingspost uit je eigen topic hierover te copy-pasten?

pi_15804038
quote:
Op zondag 7 december 2003 14:15 schreef Cola_Light het volgende:
Ik heb net deze laarzen gekregen:

[afbeelding]

Je ziet hier niet op dat het laarzen over de knie zijn maar je kan ze dus ook omhoog vouwen.

Eerst vond ik laarzen over de knie een beetje hoerig, maar het valt echt reuze mee

De schoen van de laars is heel degelijk en het staat erg leuk over een spijkerbroek of onder een rokje.

Wat vinden jullie ervan?

Ik vind ze erg mooi, helaas pas ik niet in zulke laarzen met mn klapkuiten
pi_15804744
Al de dames die zeggen "bladiebla niet mooi,hoerig, hibbediehoebla", niks van aantrekken; daar is maar één woord voor ja-loe-zie!

Gewoon dragen die laarzen!

don't be shy, learn to fly.
  maandag 29 december 2003 @ 20:06:58 #110
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_15804847
Ik heb ze, en ik vind ze wel op het randje maar het hoeft niet hoerig te zijn als je ze combineert met een mooi zwart strak coltruitje oid.

Ik vind niet dat je er OOk nog een megadiep decollete bij moet aantrekken, dat is too much. Daarbij ligt het ook aan je totale uitstraling of iets hoerig is of niet..de een kan meer hebben dan de ander imo

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_15810754
quote:
Op maandag 29 december 2003 20:06 schreef Vivi het volgende:
Ik heb ze, en ik vind ze wel op het randje maar het hoeft niet hoerig te zijn als je ze combineert met een mooi zwart strak coltruitje oid.

Ik vind niet dat je er OOk nog een megadiep decollete bij moet aantrekken, dat is too much. Daarbij ligt het ook aan je totale uitstraling of iets hoerig is of niet..de een kan meer hebben dan de ander imo

Ben ik het helemaal mee eens! Ik draag het inderdaad ook zo met een zwarte col. Opgepushte tieten zijn hierbij echt een no no
  dinsdag 30 december 2003 @ 17:04:56 #112
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_15830183
quote:
Op maandag 29 december 2003 23:20 schreef Cola_Light het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens! Ik draag het inderdaad ook zo met een zwarte col. Opgepushte tieten zijn hierbij echt een no no

Dat ben ik niet met je eens, ik hou wel van pgepushte tieten!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  dinsdag 30 december 2003 @ 20:46:39 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_15837150
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Ja, en met jou velen, dat wil niet zeggen dat wij er daarom als een prof-who gaan bij lopen.. EN overknee-laarzen EN gepushte tieten zijn too much, heb je wel eens van het woord 'stijl' gehoord? Daarbij kan een coltruitje ook erg sexy zijn.

Daarbij hoef ik mijn tieten niet te pushen

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_15837249
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:04 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Je hebt een o laten vallen!

* jay-jay geeft BHFH zijn o terug!

pi_16211714
persoonlijk vind ik ze alleen gaan als er een fatsoenlijke hak onderzit.
met een lage hak ziet het er nogal potsierlijk uit, al helemaal omdat deze modellen vaak met een punt zijn, dus je ziet eruit als een kabouter of in het minst erge geval als een van de 4 musketiers

met hak is wel leuk, als je je verder netjes kleed met een niet te korte rok hoeft het niet sloerig te zijn.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')