Je ziet hier niet op dat het laarzen over de knie zijn maar je kan ze dus ook omhoog vouwen.
Eerst vond ik laarzen over de knie een beetje hoerig, maar het valt echt reuze mee
De schoen van de laars is heel degelijk en het staat erg leuk over een spijkerbroek of onder een rokje.
Wat vinden jullie ervan?
quote:Goede vraag, want met die kat uit het fotoboek kan je geen idee krijgen hoe het eruitziet
Op zondag 7 december 2003 14:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je er ook foto's van als je ze aan hebt?
Mooie laarzen trouwens!
quote:
Op zondag 7 december 2003 14:23 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je er ook foto's van als je ze aan hebt?
Laarzen onder de knie vind ik wel mooi en heb ik zelf ook
quote:Nou ben ik het niet mee eens
Op zondag 7 december 2003 15:03 schreef CoReTeX het volgende:
Sorry maar die combinatie is wel degelijk hoerig.
quote:Sorry die heb ik (nog) niet
Op zondag 7 december 2003 15:12 schreef Ronaldsen het volgende:
nu een foto waar je een rokje aan hebt!
quote:Ach, wie mooi wil zijn.....
Op zondag 7 december 2003 15:16 schreef Anjadepanja het volgende:
Ik vind ze kut lopen, kan geen trappen lopen, omdat ik m'n knieen niet goed kan buigen
Gisteren ook weer tijdens het uitgaan... een meisje met van die laarzen die indianen dragen... het leken wel grote stoffen sloffen, tot halverwege haar kuit, dan nog eens een keer dikke wollen sokken erbovenuit, en dan een spijkerbroek erin gepropt. Bizar!!!!!
Of wat ook verschrikkelijk is.... Een kort rokje.. dan een dikke wollen panty ofzo, en dan die lange laarzen eronder. Het ziet er niet uit.
Wat wel lekker is, zijn die hoge laarzen tot onder de knie, met zo'n hoge dunne hak eraan.
[Dit bericht is gewijzigd door Solid_Snake op 07-12-2003 15:22]
quote:Die zijn óók mooi
Op zondag 7 december 2003 15:19 schreef Solid_Snake het volgende:Wat wel lekker is, zijn die hoge laarzen tot onder de knie, met zo'n hoge dunne hak eraan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |