quote:Op zondag 28 maart 2004 13:12 schreef BVO het volgende:
Iemand die hier een leuk avatar van kan maken?.
[afbeelding]
en maud danquote:Op zondag 28 maart 2004 13:33 schreef BVO het volgende:
Bedankt. Is even wachten op de screenshots van gisteren, voorlopig neem ik deze.
Volgens mij heb je ze gemist, kijk eens: Idols-avatars. ( <- direct naar de post)quote:Op zondag 21 maart 2004 00:31 schreef --Globe-- het volgende:
ik vond eric echt zo lachen
daar iemand nog avatar van?
quote:Op woensdag 31 maart 2004 18:35 schreef BVO het volgende:
Kan hier misschien een avatar van gemaakt worden in combinatie met mijn huidige avatar? Thanx.
[afbeelding]
In combinatie met:
[afbeelding]
Thanxquote:Op woensdag 31 maart 2004 18:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wil je het me laten weten als je hem heb opgeslagen?
staat er weerquote:Op woensdag 31 maart 2004 19:11 schreef BVO het volgende:
Kan je hem nog heel even online zetten?
Moet ik het avatar als uploaddinges doen? Want als ik hem opsla slaat ie maar 1 plaatje op ipv 2.
hey hij doet het!quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
Moet ik dat avatar als webicon gebruiken of als uploadicon? Als ik dat laatste doe en ik sla hem op krijg ik namelijk maar 1 plaatje en niet zo'n knipperende...
Dat lukt ook wel, maar als ik dat plaatje met de rechtermuis aanklik en afbeelding opslaan doe, dan slaat ie maar 1 van die 2 plaatjes op..quote:Op woensdag 31 maart 2004 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
uploaden. En als je dat gedaan heb stata je plaatje erbij en dan moet je achter het plaatje op die button klikken
wel opslaan als gifquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat lukt ook wel, maar als ik dat plaatje met de rechtermuis aanklik en afbeelding opslaan doe, dan slaat ie maar 1 van die 2 plaatjes op..
Dat dacht ik al ja...ik kan alleen maar voor bitmap kiezenquote:Op woensdag 31 maart 2004 20:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wel opslaan als gif
Oh, mooie foto van Marlies!quote:Op zondag 11 april 2004 12:26 schreef BVO het volgende:
Ik wil graag een combinatie van deze 3:
[afbeelding]
quote:Op zondag 11 april 2004 12:34 schreef Svensational het volgende:
JK in je avatar????????
quote:Op zondag 11 april 2004 13:59 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]![]()
![]()
of
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|