Geweldig weer dit topic.
Nou, ik ben 1m75 en weeg nog geen 60. Maar te dun ben ik echt niet hoor (en sport ook genoeg )
Hoe kom je überhaupt bij deze stelling, BHFH?
quote:dan ben je echt te licht! remedie> meer eten!
Op zondag 7 december 2003 11:38 schreef Joachim het volgende:
leuk, ik ben 1,82 ofzo en weeg iets van 65 kilo. Ik kan eten wat ik wil maar kom toch geen gram aan. Dus wat moet ik dan doen? liposuctie de andere kant op?
quote:mijn ex was 1.62 en woog 65 kilo .. ze had een pefect postuur ,lekkere kont incluis! als je minder weegt dan heb je ook minder vet op je kont en dan ben je gewoon niet meer mooi in proportie!
Op zondag 7 december 2003 11:51 schreef sundae het volgende:Geweldig weer dit topic.
Nou, ik ben 1m75 en weeg nog geen 60. Maar te dun ben ik echt niet hoor (en sport ook genoeg
)
Hoe kom je überhaupt bij deze stelling, BHFH?
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:38 schreef Joachim het volgende:
Ik kan eten wat ik wil maar kom toch geen gram aan.
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:54 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
remedie> meer eten!
quote:dan zou ik maar eens wat meer gaan eten EN sporten!
Op zondag 7 december 2003 11:47 schreef ThE_ED het volgende:
Ik als man ben zelfs nog beneden de 60 kg
quote:Dat maak ik zelf wel uit natuurlijk.
Op zondag 7 december 2003 11:56 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
dan zou ik maar eens wat meer gaan eten EN sporten!
quote:Ik ben geweldig in proportie
Op zondag 7 december 2003 11:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
mijn ex was 1.62 en woog 65 kilo .. ze had een pefect postuur ,lekkere kont incluis! als je minder weegt dan heb je ook minder vet op je kont en dan ben je gewoon niet meer mooi in proportie!
quote:met zo'n gratenkont zeker ,net als als die verschrikkelijk uitziende hongermodellen.
Op zondag 7 december 2003 11:59 schreef sundae het volgende:[..]
Ik ben geweldig in proportie
Ik heb gewoon een gezond getraind lichaam
quote:BHFH... j hebt geen ex!
Op zondag 7 december 2003 11:55 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
mijn ex was 1.62 en woog 65 kilo .. ze had een pefect postuur ,lekkere kont incluis! als je minder weegt dan heb je ook minder vet op je kont en dan ben je gewoon niet meer mooi in proportie!
quote:Nee hoor, ik ben absoluut niet te dun. Gewoon mooi op gewicht
Op zondag 7 december 2003 12:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:[..]
met zo'n gratenkont zeker ,net als als die verschrikkelijk uitziende hongermodellen.
Waarom ga ik er zowiezo nog op in...
quote:oke, blij dat je tevreden bent hoor!
Op zondag 7 december 2003 12:07 schreef sundae het volgende:[..]
Nee hoor, ik ben absoluut niet te dun. Gewoon mooi op gewicht
Waarom ga ik er zowiezo nog op in...
![]()
quote:dan trainen ze niet goed he!! iedereen kan spiermassa aanmaken...... als je (goed) traint groeien je spieren altijd en kan je makkelijk 5 a 10 kilo aankomen........ iedereen!!
Op zondag 7 december 2003 11:44 schreef -CRASH- het volgende:[..]
Helpt ook niet altijd.....
Er zijn mensen (die jaren aan kracht training doen) die geen spiermassa kunnen aanmaken...
quote:*zucht* naar de Mac gaan en daarna trainen zal je idd niet zwaarder maken..............
Op zondag 7 december 2003 12:21 schreef ForeverEternalFreak het volgende:
Grote onzin. Er zijn dus ook mensen die helemaal niet dikker worden, hoeveel ze ook eten of sporten. Ik kan 3 keer per dag naar de McDonald's en 20 uur per week naar de sportschool, dikker of zwaarder zal ik er toch niet van worden, maar ongezond ben ik absoluut niet.
als jij goed eet..... ( dus veel eiwitten en koolydraten ) en minimaal 3 x in de week zwaar traint....... Dan zit er binnen 2 maanden 5 kg aan........ 100%
"Het is gelukt om te bepalen of iemand te zwaar is, zonder rekening te hoeven houden met man/vrouw-zijn of zware botten. Dat kan met de Quetelet Index. De Quetelet Index is het getal dat je krijgt door je gewicht (in kilogrammen) te delen door lengte x lengte (in meters). Voorbeeld: je weegt 75 kg en je bent 1,73 m lang. De Quetelet Index is 75 : (1,73 x 1,73) = 75 : 2,99 = 25. De betekenis van het getal is als volgt. Quetelet Index (QI) onder 20: ondergewicht; QI 20-25: ideaal gewicht; QI 26-27: licht overgewicht; QI: 28-30: matig overgewicht; QI boven 30: ernstig overgewicht; QI boven 40: ziekelijk overgewicht."
Ik neem mezelf als voorbeeld:
Ik (vrouw)
lengte 1.62
gewicht 53 kg
(kledingmaat 34/36)
Ik zou dus volgens onze topicstarter te dun zijn en ongezond.
De berekening:
53 : (1,62 x 1,62) = 53 : 2,6244 = 20,1
Hierboven valt te lezen dat ik tussen de 20 en de 25 zit qua score, dat is dus gezond gewicht. O.k., ik besef dat het naadje is, maar deze cijfers liegen niet : tussen 20 en 25 is gezond gewicht.
Daarbij is het ook zo dat iemand een bepaalde bouw heeft, dat heeft met je genen te maken. Ook ik kan (nog) eten wat ik wil en van de pil werd ik ook niet dikker. Ik zou best iets dikker willen zijn, dat vind ik mooier, maar als ik NORMAAL eet, dan gebeurt dat dus niet en ik heb geen zin om mijn eetpatroon te veranderen terwijl ik volgens deze index gewoon gezond weeg en ik er niet als een gratenpakhuis uit zie.
Ik ben gezond. En ik ben blij met mijn lichaam, try and stop me!
*grom*
quote:Misschien moet je eens goed lezen, ik zeg namelijk niet dat ik elke week naar de Mac ga en daarna gelijk ga trainen, ik doe namelijk geen van beiden, maar al zou er een dag tussen eten en trainen zitten, dikker zal ik toch echt niet worden, wellicht door wat spieren, maar door "normaal" gewicht niet hoor.
Op zondag 7 december 2003 12:27 schreef Tim_G het volgende:[..]
*zucht* naar de Mac gaan en daarna trainen zal je idd niet zwaarder maken..............
als jij goed eet..... ( dus veel eiwitten en koolydraten ) en minimaal 3 x in de week zwaar traint....... Dan zit er binnen 2 maanden 5 kg aan........ 100%
Iemand die 170 is kan gerust 10 kilo zwaarder wegen dan iemand die 180 is, bijvoorbeeld door de stofwisseling
Maar ja @BloodDuckFromDuckworld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |