quote:iemand onder de 1.50 is officieel een lilliputter en denk dat de ts die niet meerekent..........
Op zondag 7 december 2003 11:28 schreef DuchessX het volgende:
Euh en de lengte van een persoon dan??? bv een vrouw van 1.50 mag niet minder dan 60 wegen??
Dan is ze dus echt te zwaar hoor
quote:Ah, een newbie, wees gerust, niemand neemt BHFH nog serieus.
Op zondag 7 december 2003 11:30 schreef Tim_G het volgende:[..]
iemand onder de 1.50 is officieel een lilliputter en denk dat de ts die niet meerekent..........
quote:dus daarom reageerde ik op een serieuze reactie van iemand.......
Op zondag 7 december 2003 11:32 schreef Piro het volgende:[..]
Ah, een newbie, wees gerust, niemand neemt BHFH nog serieus.
beetje kortzichtig....... dus je bent pas een erkend fokker wanneer je meer dan 500 x een reactie geplaatst hebt?? lees al jaren fok....... en ben al lang op de hoogte van zijn topics........
zo jong en nu al niet meer achter de pc vandaan te krijgen!! waar gaat deze wereld heen!!!!
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:34 schreef Tim_G het volgende:[..]
je bent pas een erkend fokker wanneer je meer dan 5000 x een reactie geplaatst hebt?? lees al jaren fok....... en ben al lang op de hoogte van zijn topics........
quote:Wel eens rekening gehouden met lengte enzo?
Op zondag 7 december 2003 11:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben van mening dat het niet gezond is lichter dan die gewichten te zijn. Een beetje gezond persoon heeft gewoon wat vet en/of spieropbouw en dan kun je, hoe klein je ook bent als volwassene bijna niet lichter wegen dan die gewichten. Neem nu mijzelf, ik weeg momenteel 76 kilo en ben niet bepaald dik! , heb lichter gewogen ,maar dat was een tijd dat ik niet goed at! dus denk eraan als je onder die gewichten komt, wordt het tijd flink bij te eten en meer te sporten!
Iemand van 1,50m is een stuk lichter dan iemand van 2,00 m
quote:Je snapt dat het lengte/gewicht verschil er ook iets mee temaken heeft?
Op zondag 7 december 2003 11:30 schreef Ingridh007 het volgende:
Hulde aan BHFH!was t maar zo
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:36 schreef Tim_G het volgende:
je bent 16\17....... zie jouw meer als newbee....... newbee in life.......zo jong en nu al niet meer achter de pc vandaan te krijgen!! waar gaat deze wereld heen!!!!
quote:trainen....... spiermassa kweken...... veel eiwitten eten...........
Op zondag 7 december 2003 11:38 schreef Joachim het volgende:
leuk, ik ben 1,82 ofzo en weeg iets van 65 kilo. Ik kan eten wat ik wil maar kom toch geen gram aan. Dus wat moet ik dan doen? liposuctie de andere kant op?
quote:nog zo'n kind!!
Op zondag 7 december 2003 11:39 schreef hielkej het volgende:[..]
![]()
quote:BULL
Op zondag 7 december 2003 11:27 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ben van mening dat het niet gezond is lichter dan die gewichten te zijn. Een beetje gezond persoon heeft gewoon wat vet en/of spieropbouw en dan kun je, hoe klein je ook bent als volwassene bijna niet lichter wegen dan die gewichten. Neem nu mijzelf, ik weeg momenteel 76 kilo en ben niet bepaald dik! , heb lichter gewogen ,maar dat was een tijd dat ik niet goed at! dus denk eraan als je onder die gewichten komt, wordt het tijd flink bij te eten en meer te sporten!
Als je.... 60 KG (man) weegt en denkt dat het ongezond is dan wordt je vanzelf ziek omdat je het inbeeld..
Ik weeg al "eeuwen" 60 tot 65 KG...
Kan eten wat ik wil ...Maar wordt nooit zwaarder
quote:Helpt ook niet altijd.....
Op zondag 7 december 2003 11:40 schreef Tim_G het volgende:[..]
trainen....... spiermassa kweken...... veel eiwitten eten...........
quote:Vergeet ook de lichaamsbouw niet. Iemand die breder is gebouwd kan zich nog een ons trainen hij zal niet snel lichter worden. Ja hij zal wel wat verliezen maar niet genoeg.
Op zondag 7 december 2003 11:37 schreef erikh het volgende:[..]
Wel eens rekening gehouden met lengte enzo?
Iemand van 1,50m is een stuk lichter dan iemand van 2,00 m
quote:TS is een zeur...
Op zondag 7 december 2003 11:49 schreef kootje het volgende:
wat een ... topic...TS snapt niet dat lengte ook nog meedoet...
Ik wacht ook nog op zijn "te dik" topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |