quote:Tja, wat ik raar vond was dat ze op het einde nog effe snel lieten zien we er door zijn gegaan. Echt zo van "oh ja, dat moet ook nog even."
Op zondag 7 december 2003 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik verwacht dat de kijkcijfers de komende weken gaan dalen. Of er moet briljant slechte en/of heel goede Idols komen. Gisteren was maar matigjes ...
Het is wel leuk hoor, die mensen met het muzikale talent van een piepend tuinhekje die denken dat ze goed zijn, maar uiteindelijk gaat het toch om het vinden van echt talent.
Zo is het imho een goedkope manier van kijkers trekken.
De kijkcijfers zullen ongetwijfeld dalen, zoveel mensen keken er vorig jaar ook niet naar idols.. gemiddeld zo'n 2 miljoen geloof ik...
quote:Dat was vorig jaar ook zo
Op zondag 7 december 2003 14:05 schreef Fully het volgende:[..]
Tja, wat ik raar vond was dat ze op het einde nog effe snel lieten zien we er door zijn gegaan. Echt zo van "oh ja, dat moet ook nog even."
quote:Ik heb vorig jaar niet gekeken.....
Op zondag 7 december 2003 14:14 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Dat was vorig jaar ook zo
quote:Zou kunnen - al is dit wel een uurtje later. Ik denk dat ze het ook een beetje te hoog ingeschat hebben.
Op zondag 7 december 2003 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Misschien 't Sinterklaaseffect? Kopspijkers zat ruim een half miljoen onder het aantal kijkers van vorige week.
quote:dat is Alice
Op zondag 7 december 2003 15:55 schreef Kaensterle het volgende:
@Roel_Jewel: Dat meisje in je plaatje was toch ook bij idols? Vond ik 'n megalekker wijf![]()
quote:Oeh oeh jaa! Ben niet de enige blijkbaar
Op zondag 7 december 2003 15:57 schreef Tiemie het volgende:[..]
dat is Alice
. Alice Fantopic
quote:
Op zondag 7 december 2003 15:55 schreef Kaensterle het volgende:
@Roel_Jewel: Dat meisje in je plaatje was toch ook bij idols? Vond ik 'n megalekker wijf![]()
quote:Ik heb m'n plaatje ook maar aangepast
Op zondag 7 december 2003 21:27 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
quote:Klets
Op zondag 7 december 2003 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
één minuut kijken is voldoende om als kijker te worden geregistreerd
kijkcijfers worden gebaseerd op een duizendtal families waar meetkastjes staan en vervolgens wordt dit vertaald naar verwacht aantal kijkers. Net zo iets dus als een voorlopige verkiezings voorspelling van maurice de hond.
quote:Dat bedoel ik ook. Als die geselecteerde mensen één minuut naar een programma kijken, worden ze als kijker geregistreerd.
Op zondag 7 december 2003 22:21 schreef onanymous het volgende:[..]
Klets
kijkcijfers worden gebaseerd op een duizendtal families waar meetkastjes staan en vervolgens wordt dit vertaald naar verwacht aantal kijkers. Net zo iets dus als een voorlopige verkiezings voorspelling van maurice de hond.
quote:ok
Op zondag 7 december 2003 22:25 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Dat bedoel ik ook. Als die geselecteerde mensen één minuut naar een programma kijken, worden ze als kijker geregistreerd.
Maar er is met deze uitzendingen verder weinig meer te doen - alles is al lang en breed achter de rug. Pas bij de finalerondes kan het grote manipuleren weer beginnen.
quote:Geef je me dan weer ff een seintje, SCH?
Op zondag 7 december 2003 23:15 schreef SCH het volgende:
Pas bij de finalerondes kan het grote manipuleren weer beginnen.
quote:en dan "Dit was het nieuws"
Op zondag 7 december 2003 22:29 schreef murp het volgende:
eerst kopspijkers kijken en daarna zappen naar idols2, ik denk dat de meeste dat doen..
quote:Jij bent de allereerste, sweetydarling. Er is al wel wat uitgelekt over de briefing en de orders die de jury heeft gekregen trouwens.
Op zondag 7 december 2003 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
Geef je me dan weer ff een seintje, SCH?
quote:Mja jammer dat DWHN tijdens Idols begint
Op maandag 8 december 2003 00:01 schreef mcDavid het volgende:[..]
en dan "Dit was het nieuws"
quote:Is je fantasie weer op hol geslagen??
Op maandag 8 december 2003 09:27 schreef SCH het volgende:[..]
Er is al wel wat uitgelekt over de briefing en de orders die de jury heeft gekregen trouwens.
quote:Kun je ff wat specifieker zijn, SCH?
Op maandag 8 december 2003 09:27 schreef SCH het volgende:[..]
Jij bent de allereerste, sweetydarling. Er is al wel wat uitgelekt over de briefing en de orders die de jury heeft gekregen trouwens.
quote:Tuuk - wat ik weet is dat er een soort van blauwdruk is gemaakt voor de finale, al voor de allereerste audities. Dus: wat voor soort mensen willen we in de finale, waarin moet het afwijken van vorig jaar en wat voort soort nieuwe types willen we erbij. Als die niet in de audities zitten dan worden ze gezocht.
Op maandag 8 december 2003 12:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kun je ff wat specifieker zijn, SCH?
Natuurlijk moet de man-vrouw en de zwart-wit verhouding weer goed in orde zijn en heeft de jury de opdracht gekregen beter op de meisjes/vrouwen te letten. Want de platenmaatschappij wil heel graag dat er nu een vrouw wint natuurlijk, ook omdat in andere landen niet zoveel is gebeurd.
Wel een heel stuk minder maar nog altijd enorm veel natuurlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |