abonnement Unibet Coolblue
  zondag 7 december 2003 @ 10:43:21 #1
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_15216711
6 dec. 2003
2100 IDOLS 3.116.000

Dat zijn mooie kijkcijfers daarmee komen ze in de buurt van kopspijkers die gisteren 3.246.000 kijkers had.

pi_15216719
Dan vraag ik me toch af wat ruim 3 miljoen mensen interessant vinden aan Kopspijkers .

Maar dat zijn wel heel erg mooie cijfers voor Idols. Het is natuurlijk alleen even afwachten of ze het vast weten te houden.

  zondag 7 december 2003 @ 10:49:13 #3
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_15216750
quote:
Op zondag 7 december 2003 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat ruim 3 miljoen mensen interessant vinden aan Kopspijkers .

Maar dat zijn wel heel erg mooie cijfers voor Idols. Het is natuurlijk alleen even afwachten of ze het vast weten te houden.


Als het volgende week niet anders in elkaar geschroefd wordt dan zullen we denk ik in de derde week een keldering in kijkcijfers gaan zien.
pi_15216752
quote:
Op zondag 7 december 2003 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat ruim 3 miljoen mensen interessant vinden aan Kopspijkers .
Nou, op zich heeft KopSpijkers toch wel wat meer niveau dan Idols hoor....
pi_15216878
quote:
Op zondag 7 december 2003 10:49 schreef Dr.Chronicles het volgende:

[..]

Nou, op zich heeft KopSpijkers toch wel wat meer niveau dan Idols hoor....


Idols is grappig, Kopspijkers is gewoon briljant.
  zondag 7 december 2003 @ 11:11:40 #6
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_15216940
quote:
Op zondag 7 december 2003 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dan vraag ik me toch af wat ruim 3 miljoen mensen interessant vinden aan Kopspijkers .
Nee joh ruim 3 miljoen mensen die Idols leuk vinden , dat is geweldig
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_15216948
Mooie cijfers

Denk eigenlijk dat Idols EN Kopspijkers zo gehyped als de ziekte zijn.. gaan ze niet lang vasthouden deze cijfers

  zondag 7 december 2003 @ 11:15:48 #8
38241 c0rneel
¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_15216982
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:03 schreef QOnline het volgende:

[..]

Idols is grappig, Kopspijkers is gewoon briljant.


True
Get In, Sit Down, Shut Up & Hang On
pi_15217196
Kopspijkers is wel aardig, maar zeker niet briljant. Het is nogal makkelijk en heeeeel veel hetzelfde. Grappig, maar niet meer dan dat.
En idols? Tsja... wat moet ik daar nou over zeggen. Gisteren 2 minuten gekeken. Die chagrijnige kop van dat mokkel, je zou er maar zo uitzien. Gatverdamme. En dan die lul met die bril op zn hoofd en die mat in zn nek, ook om te schieten.
Ik zag net dat stukje van die negerin die 'I will always love you' probeerde te zingen. Het was wel waanzinnig slecccccccccccht zeg!
pi_15217334
Mooie kijkcijfers .

Ik ben wel benieuwd of men dit kijkersaantal kan vasthouden .

  zondag 7 december 2003 @ 11:51:04 #11
19284 B
van benbenieuwd
pi_15217394
ik ben een idols voorronde fan daarna boeit het me niet meer .......kopspijkers was briljant wordt een beetje elke week hetzelfde maar het cabaret blijft geweldig.........
  zondag 7 december 2003 @ 11:52:17 #12
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_15217411
quote:
Op zondag 7 december 2003 11:47 schreef schatje het volgende:
Mooie kijkcijfers .

Ik ben wel benieuwd of men dit kijkersaantal kan vasthouden .


Als het niet beter wordt dan wat ze gisteren brachten dan vermoed ik dat de kijkcijfers lager zullen zijn en dat het waarschijnlijk bij de finalerondes wel weer op zal lopen maar ik geloof niet dat er 5 miljoen kijkers zullen zijn bij de finale en dat het net zal gaan als bij BB. Nederland komt meestal weer snel bij zijn positieven door zich niet weer zo op te laten naaien als vorig jaar. Dat gebeurde bij BB2 ook.

RTL kon het niet laten en komt mi te snel met idols 2. Ze hadden net als in engeland een jaartje moeten overslaan. Dan ben je er ook veel meer aan toe.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 07-12-2003 12:10]

pi_15217776
Ik verwacht dat de kijkcijfers de komende weken gaan dalen. Of er moet briljant slechte en/of heel goede Idols komen. Gisteren was maar matigjes ...
pi_15218292
Kevin was wel de smaakmaker van gisteravond bij Idols. Maar voor de rest, er waren nog wel wat andere leuke, maar het haalt het niet bij Tim Vicious van vorig jaar. Toch volgende week wel weer kijken denk ik
  zondag 7 december 2003 @ 12:27:16 #15
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_15218341
ik vraag me altijd af hoe ze dat uitrekenen. Kijken ze naar het aantal tv's dat op die zender staat? Of het aantal mensen dat gemiddeld een tv bezit en naar welke zender ze kijken, want er zijn altijd ook een hoop mensen die niet tv kijken, dus hoe doen ze dat? is het wel zo precies?
I'm running out of time
  zondag 7 december 2003 @ 12:29:57 #16
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_15218390
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:27 schreef MrAbagnale het volgende:
ik vraag me altijd af hoe ze dat uitrekenen. Kijken ze naar het aantal tv's dat op die zender staat? Of het aantal mensen dat gemiddeld een tv bezit en naar welke zender ze kijken, want er zijn altijd ook een hoop mensen die niet tv kijken, dus hoe doen ze dat? is het wel zo precies?
Het is gewoon een electronische enquete. Een groep in nederland heeft een kastje waarop je aangeeft waar je naar kijkt en met wie je kijkt.
pi_15220038
Het zal ze tegenvallen - ze hadden gehoopt tegen over de 4 miljoen te komen.
pi_15220206
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:47 schreef SCH het volgende:
Het zal ze tegenvallen - ze hadden gehoopt tegen over de 4 miljoen te komen.
Dan hadden ze de uitzending niet zo in elkaar moeten zetten.

Wat kan mij Jamai nou boeien??? Hallo het is een nieuwe Idols, ga je toch niet van dat oude er tussen gooien/proppen.

En dat stukje met Tooske in de helikopter, boeide mij ook niet, duurde me veel te lang! Voorstellen van de jury....die konden we toch al van vorig jaar?

En dan die versnelde stukjes er door heen, dat je mensen ziet dansen of gek zien doen.

Wij willen Audities zien, wij willen lachen gieren brullen! EN we willen een uitzending van 1,5 uur!

Nou ja wij.....ik wil dat! Haha

pi_15220293
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:53 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Dan hadden ze de uitzending niet zo in elkaar moeten zetten.

Wat kan mij Jamai nou boeien??? Hallo het is een nieuwe Idols, ga je toch niet van dat oude er tussen gooien/proppen.

En dat stukje met Tooske in de helikopter, boeide mij ook niet, duurde me veel te lang! Voorstellen van de jury....die konden we toch al van vorig jaar?

En dan die versnelde stukjes er door heen, dat je mensen ziet dansen of gek zien doen.

Wij willen Audities zien, wij willen lachen gieren brullen! EN we willen een uitzending van 1,5 uur!

Nou ja wij.....ik wil dat! Haha


Dat heeft de kijkcijfers nu niet beïnvloed hoor. We wisten toch niet vantevoren wat we konden verwachten. Dat het de kijker is tegengevallen, zul je in de kijkcijfers van volgende week wel terug zien.
pi_15220306
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:47 schreef SCH het volgende:
Het zal ze tegenvallen - ze hadden gehoopt tegen over de 4 miljoen te komen.
Misschien 't Sinterklaaseffect? Kopspijkers zat ruim een half miljoen onder het aantal kijkers van vorige week.
pi_15220344
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat heeft de kijkcijfers nu niet beïnvloed hoor. We wisten toch niet vantevoren wat we konden verwachten. Dat het de kijker is tegengevallen, zul je in de kijkcijfers van volgende week wel terug zien.


Ja ook dat is waar, maar misschien zijn veel mensen gaan zappen???

Ik hoop in ieder geval dat het volgende week wat beter en leuker wordt

pi_15220354
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:59 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja ook dat is waar, maar misschien zijn veel mensen gaan zappen???

Ik hoop in ieder geval dat het volgende week wat beter en leuker wordt


één minuut kijken is voldoende om als kijker te worden geregistreerd
pi_15220391
quote:
Op zondag 7 december 2003 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is natuurlijk alleen even afwachten of ze het vast weten te houden.
Nou, ik heb het wel weer gezien voor deze serie. Volgende keer dus alvast één kijker minder.
............................................................
pi_15220401
quote:
Op zondag 7 december 2003 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

één minuut kijken is voldoende om als kijker te worden geregistreerd


Vind ik belachelijk eigenlijk, kan je gelijk zien dat Kijkcijfers niet echt betrouwbaar zijn
pi_15220426
quote:
Op zondag 7 december 2003 12:24 schreef brighton het volgende:
Kevin was wel de smaakmaker van gisteravond bij Idols. Maar voor de rest, er waren nog wel wat andere leuke, maar het haalt het niet bij Tim Vicious van vorig jaar. Toch volgende week wel weer kijken denk ik
"Ik heb de uitstraling wel, ik heb alleen wat puistjes. Als je geen puistjes hebt gehad ben je geen echte puber geweest"
En dat alles met die über saaie stem van hem, en toen hij een liedje uit grease ging zingen was het helemaal compleet

Volgende week komt er een knul in een roze badjas en een zilveren onderbroek, ben benieuwd

Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')