quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:29 schreef _The_General_ het volgende:[..]
de wallen op ermee
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hou is op met stomme mensen kewl vinden; dit was gewoon treurig.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 21:30 schreef -Hans- het volgende:[..]
Never no way.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jammer van Veronique.
Ellis is jong en Aretha Franklin...
[Dit bericht is gewijzigd door cptmarco op 06-12-2003 21:31]
screencaps iemand please
quote:CAPS!!!!!
Op zaterdag 6 december 2003 21:31 schreef _The_General_ het volgende:
ze is lekkerscreencaps iemand please
ik accepteer de cookies.
quote:Ja, ik vind het triest dat ze het nog een keer probeert..... afdankertje.
Op zaterdag 6 december 2003 21:30 schreef schatje het volgende:
Dag kind, terug naar Utrechtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klinkt wel leuk!!! beetje zenuwachtig, maar al met al, goed
Weer een door!!!!
quote:lekker lijf
Op zaterdag 6 december 2003 21:31 schreef ook_gek het volgende:
mooie stemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerste goede vd avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop