quote:ghehehe. Ze staan er inmiddels in
Op zondag 21 december 2003 13:42 schreef krazny het volgende:[..]
Nope.. Anders haddik m niet moeten posten he
quote:Echt toppie dat al die plaatjes online staan
Op zondag 21 december 2003 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
misschien staat ie hier tussen? ************
-edit: zie poster eerder.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 21-12-2003 20:00]
Als iemand belang heeft in deze 2 rars kunnen jullie mij emailen.
Want ik mag deze hier niet laten zien ![]()
Ik snap het niet, ik heb ongeveer 253 snapshots. Moet ik die nu hier 1 voor 1 neerzetten zodat anderen als die er 1 leuk vinden die kunnen bewaren en bewerken? Vorige week had ik een link met alle losse foto's , toen kreeg ik vragen of ik ze wilde inpakken. Ik heb dat op verzoek gedaan.
Vooral ook omdat ik het leuk vind dat die foto's worden gebruikt. Mijn naam staat er verder niet op, helemaal niets. Ik doe dit voor de mensen die dat graag willen. En ben blij dat ik ze kan helpen.
Ik kan niet begrijpen wat daar zo fout aan is Tom_Tom ?? Ik spam verder niet, want het is geen site waar ze opstaan. Tis puur een webspace die ik heb gemaakt om de foto's te kunnen plaatsen.
[Dit bericht is gewijzigd door Funnie op 21-12-2003 18:57]
quote:mogen ze als zip ook niet
Op zondag 21 december 2003 16:28 schreef Funnie het volgende:
Ik heb net als vorige week een heel zooi screenshots. Blijkbaar mag ik de rars. niet meer in : [Idols]Gelukkig hebben we de foto's nog - Deel 2 zetten.Als iemand belang heeft in deze 2 rars kunnen jullie mij emailen.
Want ik mag deze hier niet laten zienIk snap het niet, ik heb ongeveer 253 snapshots. Moet ik die nu hier 1 voor 1 neerzetten zodat anderen als die er 1 leuk vinden die kunnen bewaren en bewerken? Vorige week had ik een link met alle losse foto's , toen kreeg ik vragen of ik ze wilde inpakken. Ik heb dat op verzoek gedaan.
Vooral ook omdat ik het leuk vind dat die foto's worden gebruikt. Mijn naam staat er verder niet op, helemaal niets. Ik doe dit voor de mensen die dat graag willen. En ben blij dat ik ze kan helpen.
Ik kan niet begrijpen wat daar zo fout aan is Tom_Tom ?? Ik spam verder niet, want het is geen site waar ze opstaan. Tis puur een webspace die ik heb gemaakt om de foto's te kunnen plaatsen.
[Dit bericht is gewijzigd door guine op 30-12-2003 14:03]
Wie is dit
??
quote:een zwaar lekker wijf
Op woensdag 31 december 2003 08:29 schreef Dethroned het volgende:
[afbeelding]Wie is dit
??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |