quote:I know, i've seen.
Op zaterdag 6 december 2003 23:16 schreef Bertje het volgende:[..]
Uhm, ja. Is ook zo. Ik was hier wel maar met een ander account. En maar in een paar subfora.
Ja hoor, ikke helemaal geweldig. Zit hier alleen met een sieluge zieke op de bank. Dus moet af en toe ziekenverzorgertje spelen...
Een zieke? Agossie.
Wens hem/haar maar beterschap.
NOT
quote:Dat voldoet
Op zaterdag 6 december 2003 23:11 schreef Leiram het volgende:[..]
Nou dat niet.
Wel tevreden.
quote:Warme choco
Op zaterdag 6 december 2003 23:21 schreef Bertje het volgende:
Godver, brand net mijn poten in een poging warma choco te maken. Ik dacht dat keramiek in de magnetron niet warm werd? Nou deze dus wel...
Strak plan
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 23:21 schreef Leiram het volgende:
Dat voldoet
quote:De keramiek zal niet rechtstreeks warm worden door de electromagnetische straling voortgebracht door de magnetron. De vloeistof die zich er in bevindt bestaat echter grotendeels uit water, en zal wel warm worden. Keramiek heeft een zekere geleiding voor warmte, en zal daarom spoedig nadat de vloeistof warm wordt beinvloed worden door die warmte, waardoor de keramiek uiteindelijk toch warm wordt.
Godver, brand net mijn poten in een poging warma choco te maken. Ik dacht dat keramiek in de magnetron niet warm werd? Nou deze dus wel...
quote:Ik wou het nog zeggen...
Op zaterdag 6 december 2003 23:25 schreef Alive het volgende:
De keramiek zal niet rechtstreeks warm worden door de electromagnetische straling voortgebracht door de magnetron. De vloeistof die zich er in bevindt bestaat echter grotendeels uit water, en zal wel warm worden. Keramiek heeft een zekere geleiding voor warmte, en zal daarom spoedig nadat de vloeistof warm wordt beinvloed worden door die warmte, waardoor de keramiek uiteindelijk toch warm wordt.
quote:Ja, dat dacht ik dus ook. Maar het oortje was dus het enige dat wel erg warm werd. Rest van de beker en de inhoud vielen wel mee. Vaag gedoe allemaal...
Op zaterdag 6 december 2003 23:25 schreef Alive het volgende:[..]
De keramiek zal niet rechtstreeks warm worden door de electromagnetische straling voortgebracht door de magnetron. De vloeistof die zich er in bevindt bestaat echter grotendeels uit water, en zal wel warm worden. Keramiek heeft een zekere geleiding voor warmte, en zal daarom spoedig nadat de vloeistof warm wordt beinvloed worden door die warmte, waardoor de keramiek uiteindelijk toch warm wordt.
quote:moet ik het weer gaan doen
Op zaterdag 6 december 2003 23:25 schreef Otherside het volgende:
Vraag't um.
quote:En tot zover deze aflevering van Wondere Wereld...
Op zaterdag 6 december 2003 23:25 schreef Alive het volgende:
quote:Andersom idem
Op zaterdag 6 december 2003 23:10 schreef Otherside het volgende:[..]
Oehw!!!!!!!!!!!!!!
Die kom ik ook zelden tegen, mede Lou Reed liefhebbers.
Dat doet me echt goed te zien dat jij zijn muziek net zo ervaart als ik.
ps. je hebt mail
quote:
Blij dat ik nog een technisch vrouwtje ben
quote:Het zijn meerdere artiesten.. o.a. Doe maar.
Op zaterdag 6 december 2003 23:23 schreef Otherside het volgende:
Blijf met je poten van mijn Ankie.Jan Rot is dat toch?
quote:Frankie is toch niet Frenkie?
Op zaterdag 6 december 2003 23:25 schreef Shark.Bait het volgende:Weet Frankie hiervan, OS?
quote:Het was een retorische vraag....
Op zaterdag 6 december 2003 23:27 schreef Otherside het volgende:
Jij vroeg't je af, ik niet.
quote:ssssssssssssssssssst
Op zaterdag 6 december 2003 23:30 schreef Leiram het volgende:
Frankie is toch niet Frenkie?
quote:Maakt niet uit toch? Ik ben zelf ook niet de meest snelle poster en ik ben hier ook nog steeds
Op zaterdag 6 december 2003 23:31 schreef -tusk- het volgende:
Ik ben trage lezer en poster Bertus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |