abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15199203
Mij dat ik in m'n bek gespuugd ben. Mensen die in de trein uit hun neus zitte te vreten vin ik ook erg
pi_15199218
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:44 schreef dierenvriend het volgende:
Mij dat ik in m'n bek gespuugd ben. Mensen die in de trein uit hun neus zitte te vreten vin ik ook erg
Wie mag jou in je bek spugen?
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:46:58 #3
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15199250
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:45 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Wie mag jou in je bek spugen?

dieren.
pi_15199254
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:44 schreef dierenvriend het volgende:
Mij dat ik in m'n bek gespuugd ben
...en hoe kwam dat dan

Ik herinner me nog een verhaal van iemand in een studentenhuis in Enschede die een vuilniszak vol maden over zich heen kreeg (stonden al geruime tijd op het balkon en hij zou ze wel even vangen...de zak scheurde)

Van mezelf: dat ik tijdens een zware griep overgaf in bed en er vervolgens huilend met mijn lange haar in ging hangen.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:48:25 #5
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_15199272
Toen ik met hockey op m'n neus ben geraakt met een hockeystick en vervolgend het mooie waterveld van Nijmegen even heb ondergesmeurd met het bekende rode goedje
Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
pi_15199277
Ik ben een keer in de kots gaan zitten in Chessington (pretpark in Engeland).
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:50:14 #7
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_15199299
ben in me studententijd een keer over me nek gegaan omdat ik te veel had gezopen, op zich niets bijzonders ware het niet dat het op een smalle trap gebeurde en ik over mijn eigen kots naar boven moest proberen te komen, en dat lukte idd niet waardoor ik door en in me eigen kots de trap weer afgleed
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_15199311
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

...en hoe kwam dat dan

Ik herinner me nog een verhaal van iemand in een studentenhuis in Enschede die een vuilniszak vol maden over zich heen kreeg (stonden al geruime tijd op het balkon en hij zou ze wel even vangen...de zak scheurde)

Van mezelf: dat ik tijdens een zware griep overgaf in bed en er vervolgens huilend met mijn lange haar in ging hangen.

Zie topic ASO Wijf. Vrouw rochelde uit haar raampje van haar auto. Maar ja, ik had wel kutwijf gezegd...
pi_15199313
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochtends in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan

[Dit bericht is gewijzigd door biertapper op 06-12-2003 15:55]

I was built to be the best, the number one and nothing less!
pi_15199346
Het smerigste wat mij ooit is overkomen is meteen het gekste. Laatste schooldag van de middelbare school en we waren gaan zuipen. Na een paar uur werd ik misselijk en ging naar de wc om eens flink te kosten. Toen ik eenmaal uitgekost was en ik weer een beetje helder werd realiseerde ik me dat ik verkeerd om zat (ik zat dus op de pot in plaats van met mijn kop erin te hangen). De hele wc zat onder de kots, muren, deur, wc-pot, vloer, plafond (!). Gek genoeg had ik 1 spettertje op mijn schoen, voor de rest niks! Ik ben opgestaan, heb met een stuk wc papier de deur opengemaakt (klink zat ook onder) en heb mijn vrienden snel een cafe verder meegenomen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:53:31 #11
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_15199369
Niet echt iets noemenswaardig
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:53:53 #12
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15199382
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:50 schreef biertapper het volgende:
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochetnds in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan
been there, done that.
pi_15199384
een beest dat in de apenheul z'n behoefte doet op mijn hoofd
I used to be SCHIZOFRENIC but we're okay now.
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:54:17 #14
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_15199389
Op de boot naar Engeland (DFDS Seaways) 's avonds nog ff op het dek

hang ik daar in verse ( 2e hands) Spaghetti met me handen iiiieeuuuw

"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:54:25 #15
18188 Unknown_Drunk
We doppen er nog 1
pi_15199391
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Het smerigste wat mij ooit is overkomen is meteen het gekste. Laatste schooldag van de middelbare school en we waren gaan zuipen. Na een paar uur werd ik misselijk en ging naar de wc om eens flink te kosten. Toen ik eenmaal uitgekost was en ik weer een beetje helder werd realiseerde ik me dat ik verkeerd om zat (ik zat dus op de pot in plaats van met mijn kop erin te hangen). De hele wc zat onder de kots, muren, deur, wc-pot, vloer, plafond (!). Gek genoeg had ik 1 spettertje op mijn schoen, voor de rest niks! Ik ben opgestaan, heb met een stuk wc papier de deur opengemaakt (klink zat ook onder) en heb mijn vrienden snel een cafe verder meegenomen.
Hahaha dies best wel wreed
The most serious case of alcohol abuse is leaving some remains in your glass !!.....**LuvYa if i lose you , I lose myself** .......
pi_15199404
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:50 schreef biertapper het volgende:
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochetnds in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan
  zaterdag 6 december 2003 @ 15:55:00 #17
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_15199409
Wahahahahahaa
pi_15199425
ben een keer met mn zatte kop en blote voeten in een dampende hondedrol gaan staan.
Sux.
pi_15199454

Leuk topic .

zaterdag 6 december 2003 @ 16:01:45 #20
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_15199546
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
ben een keer met mn zatte kop en blote voeten in een dampende hondedrol gaan staan.
Sux.
ik in een slak, wel me me sokken aan...
achja, het was zon vocktige nacht en ik was te lui om mijn schienen aan te doen
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:02:51 #21
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_15199575
Ik was lekker een frikandel aan het eten op een feest toen ik ineens moest kotsen...

Lekker alles uitrochelen op de WC, maar ik had die frikandel nog in m'n klauwen. Dus ik legde hem maar even naast me neer . De volgende dag werd er ergens in een hoekje van het toilet een half-ondergekotste verschrompelde frikandel teruggevonden .

pi_15199629
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
Sux.
beter dan andersom
pi_15199651
Uitgeweest in Eindhoven en daarna met de bus naar huis (half uurtje). In de bus zitten verschillende bekenden van me. Ik denk: ik ga voorin zitten hoef ik met niemand te praten en wordt ik niet misselijk.
Ik ben bijna thuis en de bus neemt de afrit, ik wordt in 1 keer supermisselijk en begin te kotsen, aangezien er allemaal bekenden in de bus zaten, heb ik toen besloten om alle kots in mijn mond te houden en weer in te slikken. Deze vicieuze cirkel heb ik de laatste 10 minuten in de bus moeten volhouden.
In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier
  zaterdag 6 december 2003 @ 16:07:28 #24
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_15199679
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 16:06 schreef Tarantino het volgende:
Uitgeweest in Eindhoven en daarna met de bus naar huis (half uurtje). In de bus zitten verschillende bekenden van me. Ik denk: ik ga voorin zitten hoef ik met niemand te praten en wordt ik niet misselijk.
Ik ben bijna thuis en de bus neemt de afrit, ik wordt in 1 keer supermisselijk en begin te kotsen, aangezien er allemaal bekenden in de bus zaten, heb ik toen besloten om alle kots in mijn mond te houden en weer in te slikken. Deze vicieuze cirkel heb ik de laatste 10 minuten in de bus moeten volhouden.
OMG sick bastard !
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_15199716
Iemand die mn fiets achter mn rug probeerde te jatten toen ik ff stond te praten van de fiets af gemept (was hij het niet mee eens, dus nog een paar meppen gegeven) waardoor mn fiets onder zijn bloed zat

Daarna maar ff een uur onder de douche gestaan (handen ook onder) en de volgende dag mn fiets in de autowasstraat gezet... ranzige boel...

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')