quote:Wie mag jou in je bek spugen?
Op zaterdag 6 december 2003 15:44 schreef dierenvriend het volgende:
Mij dat ik in m'n bek gespuugd ben. Mensen die in de trein uit hun neus zitte te vreten vin ik ook erg
quote:dieren.
Op zaterdag 6 december 2003 15:45 schreef Godlike02 het volgende:[..]
Wie mag jou in je bek spugen?
quote:...en hoe kwam dat dan
Op zaterdag 6 december 2003 15:44 schreef dierenvriend het volgende:
Mij dat ik in m'n bek gespuugd ben
Ik herinner me nog een verhaal van iemand in een studentenhuis in Enschede die een vuilniszak vol maden over zich heen kreeg (stonden al geruime tijd op het balkon en hij zou ze wel even vangen...de zak scheurde)
Van mezelf: dat ik tijdens een zware griep overgaf in bed en er vervolgens huilend met mijn lange haar in ging hangen.
quote:Zie topic ASO Wijf. Vrouw rochelde uit haar raampje van haar auto. Maar ja, ik had wel kutwijf gezegd...
Op zaterdag 6 december 2003 15:47 schreef Isabeau het volgende:[..]
...en hoe kwam dat dan
Ik herinner me nog een verhaal van iemand in een studentenhuis in Enschede die een vuilniszak vol maden over zich heen kreeg
(stonden al geruime tijd op het balkon en hij zou ze wel even vangen...de zak scheurde)
Van mezelf: dat ik tijdens een zware griep overgaf in bed en er vervolgens huilend met mijn lange haar in ging hangen.
[Dit bericht is gewijzigd door biertapper op 06-12-2003 15:55]
quote:been there, done that.
Op zaterdag 6 december 2003 15:50 schreef biertapper het volgende:
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochetnds in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan
hang ik daar in verse ( 2e hands) Spaghetti met me handen iiiieeuuuw
quote:Hahaha dies best wel wreed
Op zaterdag 6 december 2003 15:52 schreef Strolie75 het volgende:
Het smerigste wat mij ooit is overkomen is meteen het gekste. Laatste schooldag van de middelbare school en we waren gaan zuipen. Na een paar uur werd ik misselijk en ging naar de wc om eens flink te kosten. Toen ik eenmaal uitgekost was en ik weer een beetje helder werd realiseerde ik me dat ik verkeerd om zat (ik zat dus op de pot in plaats van met mijn kop erin te hangen). De hele wc zat onder de kots, muren, deur, wc-pot, vloer, plafond (!). Gek genoeg had ik 1 spettertje op mijn schoen, voor de rest niks! Ik ben opgestaan, heb met een stuk wc papier de deur opengemaakt (klink zat ook onder) en heb mijn vrienden snel een cafe verder meegenomen.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 15:50 schreef biertapper het volgende:
bezopen me bed ingedoken, om vervolgens s'ochetnds in me eigen kots wakker te worden, zonder te weten wat ik heb gedaan
quote:ik in een slak, wel me me sokken aan...
Op zaterdag 6 december 2003 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
ben een keer met mn zatte kop en blote voeten in een dampende hondedrol gaan staan.
Sux.
Lekker alles uitrochelen op de WC, maar ik had die frikandel nog in m'n klauwen. Dus ik legde hem maar even naast me neer . De volgende dag werd er ergens in een hoekje van het toilet een half-ondergekotste verschrompelde frikandel teruggevonden
.
quote:beter dan andersom
Op zaterdag 6 december 2003 15:55 schreef Salvad0R het volgende:
ben een keer met mn zatte kop en blote voeten in een dampende hondedrol gaan staan.
Sux.
quote:OMG sick bastard !
Op zaterdag 6 december 2003 16:06 schreef Tarantino het volgende:
Uitgeweest in Eindhoven en daarna met de bus naar huis (half uurtje). In de bus zitten verschillende bekenden van me. Ik denk: ik ga voorin zitten hoef ik met niemand te praten en wordt ik niet misselijk.
Ik ben bijna thuis en de bus neemt de afrit, ik wordt in 1 keer supermisselijk en begin te kotsen, aangezien er allemaal bekenden in de bus zaten, heb ik toen besloten om alle kots in mijn mond te houden en weer in te slikken. Deze vicieuze cirkel heb ik de laatste 10 minuten in de bus moeten volhouden.
Daarna maar ff een uur onder de douche gestaan (handen ook onder) en de volgende dag mn fiets in de autowasstraat gezet... ranzige boel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |