quote:Het is een soort van collectief on-bewustzijn, nu bij aanmelding een gratis lobotomie.
Op zaterdag 6 december 2003 22:33 schreef Jerruh het volgende:
jij ook al?.
quote:och ja, ik deel mijn hersenen met al mijn persoonlijkheden, daar heb ik het al druk zat mee, poewee! het lijkt wel een commune daarbinnen!
Op zaterdag 6 december 2003 22:35 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Het is een soort van collectief on-bewustzijn, nu bij aanmelding een gratis lobotomie.
echt edah!
quote:Rustig maar ajuu, rustig. Ik zal Damon even langs sturen voor massage..wordt je wat kalmer van
Op zaterdag 6 december 2003 22:36 schreef ajuu het volgende:
ik wordt helemaal adhd van marrtin..kkkjkjkfnfjoffnvjenl...nou rustig blijven ajuu....jkjjjkdjdnvjsujdjd...*gooit bene in de lucht*....ja ik weet niet.......edvjkvvnvvjjjfjfjfjfjJSJDJGDJJJJJK...TANZE MUSSOLINI...TANZE ....HFHFHKVKJDSJKVDVJKDVSKJDSVJKDS...SATO SATO...*slaat stoelen om*............nvknkj...tanze tanze...ik moet wel rustig blijven..nu...rustig..moet mezelf een beetje ondercontrole houden...jknknngngngiii
quote:Kjoet!
Op zaterdag 6 december 2003 22:39 schreef Great_Expectations het volgende:
* G_E heeft een kersticoontje..
quote:heel erg cute
quote:tanze ajuu tanze...jdjhfkjdsbdfsjhdshk...ich muss tanzen....rustig ajuu...jdjfjkdsjkdsfjdjhgjd... tanze der damon....tanze....tanze jezus christus.....KSJGDSNVGNDGS...tanze martin tanze.....tanze damon tanze...ngjrgigiewieuieigsvnvdnv...*even pillen nnemen maar denk ik*...hdbvbvivbvew...*grijpt kandidaat per ongeluk in zijn kruis*...ja ik heb het niet meer....tanze damon...AJUU AJUU DAMON..tanze tanze
Op zaterdag 6 december 2003 22:38 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Rustig maar ajuu, rustig. Ik zal Damon even langs sturen voor massage..wordt je wat kalmer van
o dear...
quote:hooooooi, long time no U.... hoestie?
Op zaterdag 6 december 2003 22:45 schreef Vlarp het volgende:
quote:
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:44 schreef onetouch het volgende:
quote:nooit geweten dat ADHD eigenlijk best wel
Op zaterdag 6 december 2003 22:46 schreef ajuu het volgende:[..]
tanze ajuu tanze...jdjhfkjdsbdfsjhdshk...ich muss tanzen....rustig ajuu...jdjfjkdsjkdsfjdjhgjd... tanze der damon....tanze....tanze jezus christus.....KSJGDSNVGNDGS...tanze martin tanze.....tanze damon tanze...ngjrgigiewieuieigsvnvdnv...*even pillen nnemen maar denk ik*...hdbvbvivbvew...*grijpt kandidaat per ongeluk in zijn kruis*...ja ik heb het niet meer....tanze damon...AJUU AJUU DAMON..tanze tanze
o dear...
quote:Ja, gaat lekker enzo.. ben werkend man nu heh
Op zaterdag 6 december 2003 22:47 schreef onetouch het volgende:[..]
hooooooi, long time no U.... hoestie?
quote:alleen door je megan avatar ben ik al fan van je
Op zaterdag 6 december 2003 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
quote:respect
Op zaterdag 6 december 2003 22:51 schreef Vlarp het volgende:Ja, gaat lekker enzo.. ben werkend man nu heh
wat ga je met al dat geld doen nu? want tijd om het uit te geven is er niet
quote:en tóch is ie wel een beetje cute
Op zaterdag 6 december 2003 22:50 schreef Vlarp het volgende:
Idols; mede mogelijk door
quote:Het is al bijna op deze maand
Op zaterdag 6 december 2003 22:52 schreef onetouch het volgende:[..]
respect
wat ga je met al dat geld doen nu? want tijd om het uit te geven is er niet
En morgen ga ik de stad weer in
quote:brilletje nodig?
Op zaterdag 6 december 2003 22:53 schreef XMN8R het volgende:[..]
en tóch is ie wel een beetje cute
quote:aaaah..ich trinke nur cola, dann bleiben sie wacker!
Op zaterdag 6 december 2003 22:49 schreef beaverhausen het volgende:[..]
[..]nooit geweten dat ADHD eigenlijk best wel
kan zijn...
tanze die ADHD!...dance biggerstaff dance....hdjkdngkjdgskjdgsjkds."*gooit heupen in de strijd*...dance ajuu danc.e.e.e.e.e.e.e.e...!! tanze biggerstaff tanze....*broek laat los*...tanze damon tanze...
*valt dood neer*
u gaat niet door....
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:53 schreef XMN8R het volgende:en tóch is ie wel een beetje cute
komt deze jongen uit de achterhoek ofzo? kralenketting, foute highlights en een streepjesshirt.... volgens mij was dat 2 jaar geleden done....
quote:Woei m'n eerste fan!! Mag ik je handtekening?
Op zaterdag 6 december 2003 22:52 schreef onetouch het volgende:[..]
alleen door je megan avatar ben ik al fan van je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |