En jij verwacht dat ik blote voeten daar naar binnen ga!?
Waarop ons aller-Tooske haar barmachtige hart in de strijd gooit, geroerd door het verhaal van deze jonge vrouw, die haar leven en ziel heeft gelegd in een vrijwel perfecte Idols-outfit. Tooske herkent ergens in de leegte van dit hoopje huid en haar, haar eigen psyche.
Ga ervoor Toos! You go girl!
quote:martin zat zo leuk aan z'n broek te wriemelen....
Op zaterdag 6 december 2003 22:11 schreef beaverhausen het volgende:[..]
nee dank je...
martin was gewoon hjihviehbuif fuvaygfoywrhuioncjhfgbflkbvdjklvabfsjklrsgbnvlkndvesfhkjrgsbnrsg
HOT
quote:Ik vond het wel lief van Dooske dat ze haar laarzen uitleende...
Op zaterdag 6 december 2003 22:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nee pleur op man Tooske! Ik ga toch zeker niet op blote voeten daar staan! Jezus zeg, man, wat bezielt jou in je hoofd man! Straks denken ze nog dat ik een natuur-mens ben! Maak het effe heel snel, dat doe ik echt niet hoor! Jezus! Weet je hoeveel research ik wel niet in deze outfit heb gestoken!?
Ja zeg straks denkt de jury nog dat ik iets meer ben dan een oppervlakkige bimbo die als vakliteratuur "Tooske, mijn Dromen, mijn Leven: het A tot Z van Tooske-zijn, een spirituele ervaring" leest. Een slimme meid die haar toekomst heeft gemodeleerd rondom wat er volgende winter misschien wel niet hip kan gaan zijn.En jij verwacht dat ik blote voeten daar naar binnen ga!?
Waarop ons aller-Tooske haar barmachtige hart in de strijd gooit, geroerd door het verhaal van deze jonge vrouw, die haar leven en ziel heeft gelegd in een vrijwel perfecte Idols-outfit. Tooske herkent ergens in de leegte van dit hoopje huid en haar, haar eigen psyche.
Ga ervoor Toos! You go girl!
quote:Boris en Menno vond ik leuker...
Op zaterdag 6 december 2003 22:15 schreef ajuu het volgende:[..]
martin zat zo leuk aan z'n broek te wriemelen....
kevin kreeg nog een trap na door die opmerking over zijn overhemd...(waar hij nog op in probeerde tegaan)... kevin was meer gewoon zielig...kneusje...martin was gewoon hjihviehbuif fuvaygfoywrhuioncjhfgbflkbvdjklvabfsjklrsgbnvlkndvesfhkjrgsbnrsg
HOT
Martin was euhm.. niet te volgen
quote:de barmhartige samaritane
Op zaterdag 6 december 2003 22:17 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Ik vond het wel lief van Dooske dat ze haar laarzen uitleende...
*gruwel*
quote:nee?
Op zaterdag 6 december 2003 22:06 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Ga je dan meedoen aan Idols 3?
ik kan goed piano spelen maar zingen...daggutnie .
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
En volgende week is er de super-speciale gay-uitvoering van Idols.*gruwel*
Je bedoelt die dod die in een roze kleed en gouden onderbroek gaat staan performen?
quote:dat wapperding dat roept dat ie moet bevallen...
Op zaterdag 6 december 2003 22:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
En volgende week is er de super-speciale gay-uitvoering van Idols.*gruwel*
quote:menno vond zich zelf te goed..."nou dit had ik niet verwacht"...martin was out of this wold...
Op zaterdag 6 december 2003 22:18 schreef Vlarp het volgende:[..]
Boris en Menno vond ik leuker...
Martin was euhm.. niet te volgen
zag je hoe martin vooraf stond te dansen en toen even een andere kandidaat probeerde te grijpen? (die hem meteen van zichaf duwde...arme martin)
(was dat een spastische beweging...of)
quote:onder andere... ook die verschrikkelijk verwijfde nicht met een ton make-up en die andere gruwelijke nicht met foute uitspraak.
Op zaterdag 6 december 2003 22:20 schreef Vlarp het volgende:[..]
Je bedoelt die dod die in een roze kleed en gouden onderbroek gaat staan performen?
quote:Ja!!!
Op zaterdag 6 december 2003 22:21 schreef beaverhausen het volgende:[..]
dat wapperding dat roept dat ie moet bevallen...
Echt zooooo vreselijk fout..
quote:Ik ga ze uitlachen
Op zaterdag 6 december 2003 22:21 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
onder andere... ook die verschrikkelijk verwijfde nicht met een ton make-up en die andere gruwelijke nicht met foute uitspraak.
Mocht ik ooit thuis komen met een jongen die zo erg is als 1 van die mensen wil iemand me dan even flink schoppen?
quote:Foute dingen zijn leuk
Op zaterdag 6 december 2003 22:22 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ja!!!
Echt zooooo vreselijk fout..
quote:Doen we Vlarp!
Op zaterdag 6 december 2003 22:23 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ga ze uitlachen
Mocht ik ooit thuis komen met een jongen die zo erg is als 1 van die mensen wil iemand me dan even flink schoppen?
*in rij aansluit*
quote:Als ik zelf maar nooit zo ga doen in het openbaar
Op zaterdag 6 december 2003 22:24 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Foute dingen zijn leuk
.
quote:Dankje
Op zaterdag 6 december 2003 22:24 schreef beaverhausen het volgende:[..]
Doen we Vlarp!
*in rij aansluit*
quote:Ik wil je zowiezo wel flink hard tussen je benen schoppen. Ik heb laarzen met staal aan de buitenkant zitten, ik heb ook kistjes, je mag dus kiezen hoe je gecastreerd gaat worden.
Op zaterdag 6 december 2003 22:23 schreef Vlarp het volgende:[..]
Ik ga ze uitlachen
Voorkomen is beter dan genezen is ons motto, dus in plaats van wachten dat je met zo'n kakelende relnicht thuis aan komt zetten, schoppen we je gewoon nu alvast gloeiend hard tegen je klokkenspel.
quote:Fijn, bedankt
Op zaterdag 6 december 2003 22:27 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Ik wil je zowiezo wel flink hard tussen je benen schoppen. Ik heb laarzen met staal aan de buitenkant zitten, ik heb ook kistjes, je mag dus kiezen hoe je gecastreerd gaat worden.
Voorkomen is beter dan genezen is ons motto, dus in plaats van wachten dat je met zo'n kakelende relnicht thuis aan komt zetten, schoppen we je gewoon nu alvast gloeiend hard tegen je klokkenspel.
quote:Geleend van Dooske?
Op zaterdag 6 december 2003 22:27 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Ik wil je zowiezo wel flink hard tussen je benen schoppen.Ik heb laarzen met staal aan de buitenkant zitten [...]
quote:Ik en Tooske delen alles, schoenen, kleding, een laatste, afgezwakte, stervende hersencel.
Op zaterdag 6 december 2003 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
Geleend van Dooske?
We zijn praktisch soulmates.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
Vond die Haagse Frans Bauer eigenlijk wel cutetrouwens...
quote:Dan is die voor jou, geef mij maar
Op zaterdag 6 december 2003 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
Vond die Haagse Frans Bauer eigenlijk wel cutetrouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |