Ik ben zeer benieuwd!
quote:???
Op donderdag 1 januari 2004 20:58 schreef Armin het volgende:[..]
tja goede host zal ie wel hebben. dat je zelf op zo'n speed kan downloaden is ook niet verkeerd dacht ik
Bij mij ging het gewoon 115 kb/s, meer kan er niet door de kabel geperst worden(tot februari dan)
Als je download en off-line afspeelt dan is het 436kbps... Ik denk dat je twee begrippen door mekaar haalt. Ik had het niet over downloadsnelheid.
In mijn Winamp geeft hij de file gewoon aan als "variable bitrate". Hetzelfde als vorige mixen dus.
Downloaden nu het nog kan:
www.djsandstorm.com
quote:oww de bitrate
Op donderdag 1 januari 2004 21:04 schreef Beetle het volgende:[..]
???
Als je download en off-line afspeelt dan is het 436kbps... Ik denk dat je twee begrippen door mekaar haalt. Ik had het niet over downloadsnelheid.
Size: 62541824 bytes
Length: 3154 seconds
158kbit (VBR), 120765 frames
44100Hz Joint Stereo
Encoded met Lame 3.92, settings: -V3 -q0 --lowpass 18
Lame info, tips & downloads: http://jthz.com/mp3
Groeten, Arjen.
Tonnie heeft net als vorig jaar weer de CD covers gemaakt en ik vind ze weer schitterend.
Grtz, Arjen.
quote:Heb ik me ff geluk gehad dan!
Op donderdag 1 januari 2004 22:05 schreef UFOtje het volgende:
Zo, dat was weer een lekker mixje zeg!Downloaden nu het nog kan:
www.djsandstorm.com
Voor de modjes: zoals volgens mij al eerder in dit topic gepost, is dit geen illegaal muziekbestand en mag deze link dus geplaatst worden. Zo niet, dan haal je hem maar weg..
Allereerst thanks voor de complimenten op mijn jaarmix!
Voor iedereen die me gemaild heeft, ik heb inderdaad nog niet overal op gereageerd, maar tot en met de 31 december was het hectisch, met mixen en alles daarom heen. Ik ben nu de fanmail en andere mail aan het beantwoorden. Komt dus goed:)
Inhoudelijk over de mix:
Ik heb er net zoveel plezier aan beleefd als andere jaren. Dat het laatste kwartier gedomineerd wordt door dance is overigens logisch: de mix begint met 80 BPM (beats per minute) en loopt op naar 140 BPM. Omdat de track sdus lekker gemixed moeten kunne worden maak ik geen temposprongen van bv 130 terug naar 110 (hiphop). Dus op deze wijze hoor je t eerste halfuur veel hiphop, rock en pop en daarna ligt de nadruk meer op dance.
Er passen zo'n 110 platen in een mix van 53 minuten (bij deze stijl van mixen). Daarvan is het grootste gedeelte overigens geen dance.
[Dit bericht is gewijzigd door DJ_Sandstorm op 09-01-2004 17:14]
quote:Had je broer goed geregeld. Kom je een keer naar utrecht?
Op vrijdag 9 januari 2004 17:19 schreef DJ_Sandstorm het volgende:
Tof dat ie ook nog door Fok is uitgezonden:)
quote:kom je een keer naar mn huis? en vergeet vooral je apparatuur weer mee naar huis te nemen
Op vrijdag 9 januari 2004 18:33 schreef SunChaser het volgende:[..]
Had je broer goed geregeld. Kom je een keer naar utrecht?
Peace out,
schizo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |