quote:Want?
Op zondag 7 december 2003 12:09 schreef funmaster het volgende:
Zou leuk zijn als de baby op mijn verjaardag (8 december) wordt geboren!
quote:Maa die zijn dan niet voor hem.
Op zondag 7 december 2003 12:11 schreef Natalie het volgende:
Altijd de vlaggen uit op je verjaardag is natuurlijk altijd leuk
quote:Indeed, maar 't gaat om het idee
Op zondag 7 december 2003 12:12 schreef Modus het volgende:Maa die zijn dan niet voor hem.
.
quote:Hahahaha, een ingelaste nieuwsuitzending om te vertellen dat ze opgenomen is. Ik kan niet wachten tot de gekte straks losbreekt in de media als het kindje geboren is!
De zwangere prinses Máxima is zondagmorgen rond 9.10 uur opgenomen in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. Dat meldde de Rijksvoorlichtingsdienst. Kroonprins Willem-Alexander is bij zijn vrouw, meldde het NOS Journaal in een ingelaste nieuwsuitzending om 11.30.
Bron: nu.nl
quote:Ik kan niet wachten tot die gekte alweer voorbij is.
Op zondag 7 december 2003 12:14 schreef sjak het volgende:[..]
Hahahaha, een ingelaste nieuwsuitzending om te vertellen dat ze opgenomen is. Ik kan niet wachten tot de gekte straks losbreekt in de media als het kindje geboren is!
quote:Dan laat je je TV uitstaan. Of je zet gewoon zelf een filmpje op.
Op zondag 7 december 2003 12:16 schreef Drimzef het volgende:[..]
Ik kan niet wachten tot die gekte alweer voorbij is.
Ik heb geen zin om vanavond op 13 zenders alleen uitzendingen over Maxima te zien.
Het is zo simpel.....
quote:En geen partij die daar kamervragen over heeft gesteld.
Op zondag 7 december 2003 12:18 schreef amaranta het volgende:
zolang ze expeditie robinson maar uitzenden
vorig jaar moest claus ookal zonodig op zondag overlijden
kon ik ook al niet kijken
quote:De eerste 2 zijn er al uit. Nu de rest van de achtling nog.
Op zondag 7 december 2003 12:23 schreef Kozzmic het volgende:
Inmiddels zo'n 3 uur in het ziekenhuis dus. Ze zal nu toch al wel geworpen hebben?
quote:Ze is geen koe.
Ze zal nu toch al wel geworpen hebben?
quote:Smaken verschillen
Op zondag 7 december 2003 12:24 schreef static het volgende:[..]
Ze is geen koe.
quote:Idd, wel zo gepast.
Op zondag 7 december 2003 12:07 schreef Sidekick het volgende:[..]
En waar is je vlag nu gebleven?
quote:welnee.!
Inmiddels zo'n 3 uur in het ziekenhuis dus. Ze zal nu toch al wel geworpen hebben?
ik ging er om 4 uur 's middags in en de volgende ochtend 5 uur kwam meneertje pas, dus...
quote:Het kan wel 12 uur of langer duren, Kozzmic.
Mijn moeder ging trouwens om half 2 't ziekenhuis in en ik was er om 16.12. Lekker vlot, dus.
Trouwens, leuke avatar ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Natalie op 07-12-2003 12:29]
quote:Maar het gaat toch om een geplande keizersnede, of heb ik het helemaal mis?
Op zondag 7 december 2003 12:27 schreef milagro het volgende:welnee.!
ik ging er om 4 uur 's middags in en de volgende ochtend 5 uur kwam meneertje pas, dus...
quote:Ligt aan een keizersnede of natuurlijke bevalling. Maar ja, waarschijnlijk het laatste hoor ik zojuist, dus dat kan inderdaad wel even duren.
Op zondag 7 december 2003 12:28 schreef Natalie het volgende:[..]
Het kan wel 12 uur of langer duren, Kozzmic.
Mijn moeder ging trouwens om half 2 't ziekenhuis in en ik was er om 16.12. Lekker vlot, dus.
quote:Had ik nog 'liggen' van Koninginnedag. En om de vlag erachter te plakken is me nu even teveel werk.
Trouwens, leuke avatar
quote:We weten niet of ze via de natuurlijke weg of via een Keizersnede zal bevallen. Meestal komen die Koninklijke telgen via een Keizersnede ter wereld, maar 't zou me niets verbazen als Máxima 't gewoon via de natuurlijke weg wil doen.
Op zondag 7 december 2003 12:29 schreef sjak het volgende:Maar het gaat toch om een geplande keizersnede, of heb ik het helemaal mis?
quote:OK, dan kan het inderdaad nog wel even duren...
Op zondag 7 december 2003 12:31 schreef Natalie het volgende:[..]
We weten niet of ze via de natuurlijke weg of via een Keizersnede zal bevallen. Meestal komen die Koninklijke telgen via een Keizersnede ter wereld, maar 't zou me niets verbazen als Máxima 't gewoon via de natuurlijke weg wil doen.
[Dit bericht is gewijzigd door sjak op 07-12-2003 12:33]
quote:Ik wist het.
Op zondag 7 december 2003 12:26 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Smaken verschillen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |