quote:
Op zaterdag 6 december 2003 11:58 schreef Modus het volgende:[..]
Lekker lintjes knippen op onze kosten.
. Poppenkast allemaal. Nederlanders staan bekend als nuchter volk, behalve als het om het koningshuis gaat. Dan staan we in rijen opgesteld om ze op een voetstuk te zetten en hun laarzen te likken.
anders maak je je effe druk om iets dat jou niet boeit
quote:alles is nieuws, als Gerard Joling een nieuwe hond heeft komt het ook op tv
Op zaterdag 6 december 2003 11:59 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
Lastig, Maxima in de Bijenkorf is al wereldnieuws, en als het kind er eenmaal is, wordt je er helemaal volgestopt mee, dan stoppen alle programma's, en krijg je extra nieuwsuitzendingen...
quote:Dan kun je dat nog negeren.
Op zaterdag 6 december 2003 11:59 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
Lastig, Maxima in de Bijenkorf is al wereldnieuws, en als het kind er eenmaal is, wordt je er helemaal volgestopt mee, dan stoppen alle programma's, en krijg je extra nieuwsuitzendingen...
Oranje bóooven, oranje bóooven, leve de
![]()
Maar weet iemand hoe het zit met het bepalen vand de eerstgeborene bij bevalling met een keizersnee?
quote:De eerste die afgeknipt wordt?
Op zaterdag 6 december 2003 12:03 schreef Keromane69 het volgende:
Heeft Gerard Joling een nieuwe hond?
Maar weet iemand hoe het zit met het bepalen vand de eerstgeborene bij bevalling met een keizersnee?
quote:http://forum.fok.nl/showtopic.php/390364
Op zaterdag 6 december 2003 12:03 schreef Keromane69 het volgende:Maar weet iemand hoe het zit met het bepalen vand de eerstgeborene bij bevalling met een keizersnee?
quote:wat minder aandacht mag wel, laten we ons bezighouden met de echt belangrijke dingen.. erg leuk voor haar hoor, maar wat minder aandacht mag wel...
Op zaterdag 6 december 2003 12:03 schreef milagro het volgende:[..]
Dan kun je dat nog negeren.
Grappig dat zij die zich ergeren juist topics als deze hoog houdenOranje bóooven, oranje bóooven, leve de [afbeelding]
quote:en je blijft het topic hoog houden
Op zaterdag 6 december 2003 12:06 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
wat minder aandacht mag wel, laten we ons bezighouden met de echt belangrijke dingen.. erg leuk voor haar hoor, maar wat minder aandacht mag wel...
quote:ik ga op jou lijken
Op zaterdag 6 december 2003 12:07 schreef milagro het volgende:[..]
en je blijft het topic hoog houden
quote:Het feit op zich boeit me niet. Wel die gigantische hype die altijd om het koningshuis wordt gecreëerd. Krijgen we weer dagenlang op werkelijk alle media alleen maar Maxima, Maxima, Maxima. Waar dit soort geneuzel eerst was voorbehouden aan pulpbladen als de Story, heeft sinds enige jaren ook de 'serieuse' pers zich op dit fenomeen gestort.
Op zaterdag 6 december 2003 12:01 schreef milagro het volgende:![]()
![]()
anders maak je je effe druk om iets dat jou niet boeit
quote:Wat is er nou belangrijker?
Op zaterdag 6 december 2003 12:06 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
wat minder aandacht mag wel, laten we ons bezighouden met de echt belangrijke dingen.. erg leuk voor haar hoor, maar wat minder aandacht mag wel...
De loting van het NL elftal?
Irak?
Israel?
Nieuw nummer van NicoHaak gevonden?
Ik persoonlijk leef met iedereen mee die op "knappen" staat, dus óók met Max en Lex!
Valt me overigens wel op hoeveel mensen die "het niets kan boeien" tóch reageren op koningshuis topics.
quote:
Op zaterdag 6 december 2003 12:09 schreef Atrimar het volgende:[..]
Wat is er nou belangrijker?
quote:dit dus, en wat te denken van 3e wereldproblemen?!?
Irak
Israel
quote:Serieuze pers is een gotspe
Op zaterdag 6 december 2003 12:08 schreef Modus het volgende:[..]
Het feit op zich boeit me niet. Wel die gigantische hype die altijd om het koningshuis wordt gecreëerd. Krijgen we weer dagenlang op werkelijk alle media alleen maar Maxima, Maxima, Maxima. Waar dit soort geneuzel eerst was voorbehouden aan pulpbladen als de Story, heeft sinds enige jaren ook de 'serieuse' pers zich op dit fenomeen gestort.
quote:je ergeren aan iets dat je niet boeit is zo tegenstrijdig
Op zaterdag 6 december 2003 12:08 schreef Modus het volgende:[..]
Het feit op zich boeit me niet. Wel die gigantische hype die altijd om het koningshuis wordt gecreëerd. Krijgen we weer dagenlang op werkelijk alle media alleen maar Maxima, Maxima, Maxima. Waar dit soort geneuzel eerst was voorbehouden aan pulpbladen als de Story, heeft sinds enige jaren ook de 'serieuse' pers zich op dit fenomeen gestort.
als je je zo kwaad kan maken over iets waarvan je zegt dat het je niet boeit, draait het eigenlijk om iets anders ![]()
of je hebt gewoon veels te veel tijd over.
quote:De nieuwswaarde van een item is evenredig aan de media-aandacht die er aan geschonken wordt. Zoiets?
Op zaterdag 6 december 2003 12:09 schreef Atrimar het volgende:
Wat is er nou belangrijker?De loting van het NL elftal?
Irak?
Israel?
Nieuw nummer van NicoHaak gevonden?
quote:Het is net het salaris van topmanagers of voetballers ... Het is maar wat de gek er voor geeft.
Op zaterdag 6 december 2003 12:11 schreef Modus het volgende:[..]
De nieuwswaarde van een item is evenredig aan de media-aandacht die er aan geschonken wordt. Zoiets?
quote:omdat we er iets over willen zeggen, reacties op koningshuis topics hoeven toch niet altijd positief te zijn?!? En die 30e april is allemaal leuk en aardig, maar 1 dag meer of minder maakt mij weinig uit. Maar daar denekn veel andere mensen anders over
Op zaterdag 6 december 2003 12:09 schreef flugeltje het volgende:
Ik neem aan dat iedereen die het koningshuis maar niets vindt het ook geen probleem zal vinden om de vrije dag op 30 april weer in te leveren??Ik persoonlijk leef met iedereen mee die op "knappen" staat, dus óók met Max en Lex!
Valt me overigens wel op hoeveel mensen die "het niets kan boeien" tóch reageren op koningshuis topics.
quote:Ik erger me aan de hoeveelheid aandacht. Dat boeit me dus wel. Als er WK voetbal is op tv en voetbal doet je niks, erger jij je toch ook aan de hoeveelheid aandacht die er aan besteed wordt?
Op zaterdag 6 december 2003 12:10 schreef milagro het volgende:
je ergeren aan iets dat je niet boeit is zo tegenstrijdig
quote:Kap eens met gevatte oneliners.
als je je zo kwaad kan maken over iets waarvan je zegt dat het je niet boeit, draait het eigenlijk om iets anders
quote:Ook.
of je hebt gewoon veels te veel tijd over.
quote:oh Amaranta, ik wil je nog wat vragen mbt achternamen in het Spaans
Op zaterdag 6 december 2003 12:11 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat ze dit weekend nog bevalt
denk ik
of anders maandag
maar daarna niet
Hoe zit dat nu?
Je krijgt de naam van je moeder én vader toch.
Maar je kinderen dan, welke van de twee achternamen nemen die over van Pa en Ma?
Een vriend van mij heet Juan Martin Tarajano
De eerste is de naam van Ma en de tweede van Pa (of andersom?)
Krijgt zijn kind dan enkel de naam van Opa mee, en die van de Opa van moeders kant?
quote:Tuurlijk hoeven ze niet positief te zijn. Een negatieve reactie is okay, maar dan boeit het je wél. Al is het dan in de negatieve zin.....
Op zaterdag 6 december 2003 12:11 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
omdat we er iets over willen zeggen, reacties op koningshuis topics hoeven toch niet altijd positief te zijn?!?
[Dit bericht is gewijzigd door flugeltje op 06-12-2003 12:18]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |